| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik kan weer lekker ongegeneerd dingen met print enzo kopen want zie hieronder. Groot voordeel aan bedrijfskleding Citaat:
Ik had ook een fantastische pantalon & jasje aan, veel te duur maar ik dacht HE HANDIG VOOR WERK. Toen bedacht ik net op tijd dat we over 2 weken nieuwe bedrijfskleding krijgen
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
ik ben weer thuis van het kampeeravontuur. Maar ik kan mijn huis niet in
de katten hebben het onderste knipje op de deur gedaan en die krijg ik nu dus weer niet open. Precies waar ik behoefte aan had als ik thuis kwam. Gelukkig heb ik de sleutel van anne d'r huis.ik heb al keihard tegen de deur getrapt in de hoop dat het slot het zou begeven, maar ik ben daar natuurlijk niet sterk genoeg voor. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen ![]() ik moet zo ook weer werken ;x Laatst gewijzigd op 01-08-2011 om 13:38. Reden: edit de pedit |
|
|
||
|
Citaat:
maar hoe is het kamperen bevallen?
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Het viel me allemaal wel mee dat kamperen. Sanitair daar en alles was helemaal prima in orde, alleen overal vieze gore insecten, alles is klam vies en smerig en het is gewoon mij net iets te armoedig allemaal
tent slapen is iig één keer nooit weer. Volgende keer maar gewoon een huisje oid huren
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik ben er ook niet 100% zeker van of ik een raam heb opengelaten. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Year Zero vind ik niet altijd even sterk inderdaad, maar dat remix-album (Halo 25v?) van Year Zero vind ik wél weer erg tof van A tot Z.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Doordeweeks is wel het fijnste natuurlijk. Misschien kan het na de metalbowling? Ik denk dat ik die vrijdag namelijk vrij ga pakken ;o
![]() |
|
|