Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2011, 13:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
vrouwen willen altijd dat ze gestalkt worden
Welja, stop ons allemaal in hetzelfde hokje
Oud 01-08-2011, 13:13
Lorelei
Lorelei is offline
Trololol
Verwijderd
Ik heb net ook een shitload hemdjes ingeslagen bij de WE
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga de zon maar eens opzoeken. Ofzo. Kusje!
Oud 01-08-2011, 13:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb net ook een shitload hemdjes ingeslagen bij de WE
Mja mijn hemdjes zijn ook een beetje aan hun einde maar ik heb vooral tshirts nodig, want ik wil niet met een hemdje naar werk en ik heb alleen maar tshirts met opdruk en ook alleen maar rokken met opdruk. Dat werkt niet zo goed samen en ik koop sowieso nooit meer mn hemdjes bij h&m..wat een ondingen zijn dat!
Oud 01-08-2011, 13:18
Verwijderd
H&M dingen . Gaan altijd kapot binnen een paar weken . Ik koop er eigenlijk ook niet vaak meer iets. Soms nog leggings ofzo.
Oud 01-08-2011, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Mja mijn hemdjes zijn ook een beetje aan hun einde maar ik heb vooral tshirts nodig, want ik wil niet met een hemdje naar werk en ik heb alleen maar tshirts met opdruk en ook alleen maar rokken met opdruk. Dat werkt niet zo goed samen en ik koop sowieso nooit meer mn hemdjes bij h&m..wat een ondingen zijn dat!
WE En ik kan weer lekker ongegeneerd dingen met print enzo kopen want zie hieronder. Groot voordeel aan bedrijfskleding

Citaat:
H&M dingen . Gaan altijd kapot binnen een paar weken . Ik koop er eigenlijk ook niet vaak meer iets. Soms nog leggings ofzo.
Oh die ervaring heb ik helemaal niet. Ja het blijft niet langer dan 2 seizoenen mooi, maar het kost ook geen drol. Ik vind de hemdjes wel heel gauw vormeloos worden, daarom koop ik hemdjes bij de WE

Ik had ook een fantastische pantalon & jasje aan, veel te duur maar ik dacht HE HANDIG VOOR WERK. Toen bedacht ik net op tijd dat we over 2 weken nieuwe bedrijfskleding krijgen
Oud 01-08-2011, 13:23
Verwijderd
Haha .

Nou mensen, ik ga . Fijn de stad in , omdat het zulk lekker weer is.
Oud 01-08-2011, 13:31
Carn
Carn is offline
Ik merk dat H&M zooi iig een stuk langer mee gaat als je het niet in de droger ramt
Oud 01-08-2011, 13:35
Verwijderd
ik ben weer thuis van het kampeeravontuur. Maar ik kan mijn huis niet in de katten hebben het onderste knipje op de deur gedaan en die krijg ik nu dus weer niet open. Precies waar ik behoefte aan had als ik thuis kwam. Gelukkig heb ik de sleutel van anne d'r huis.
ik heb al keihard tegen de deur getrapt in de hoop dat het slot het zou begeven, maar ik ben daar natuurlijk niet sterk genoeg voor. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen
ik moet zo ook weer werken ;x

Laatst gewijzigd op 01-08-2011 om 13:38. Reden: edit de pedit
Oud 01-08-2011, 13:36
Rationeel
Rationeel is offline
dat geldt voor alles wel
Oud 01-08-2011, 13:37
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik ben weer thuis van het kampeeravontuur. Maar ik kan mijn huis niet in de katten hebben het onderste knipje op de deur gedaan en die krijg ik nu dus weer open. Precies waar ik behoefte aan had als ik thuis kwam. Gelukkig heb ik de sleutel van anne d'r huis.
ik heb al keihard tegen de deur getrapt in de hoop dat het slot het zou begeven, maar ik ben daar natuurlijk niet sterk genoeg voor. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen
aiii, dat is kut, dat wordt via het raam ofzo.

maar hoe is het kamperen bevallen?
Oud 01-08-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:
ik ben weer thuis van het kampeeravontuur. Maar ik kan mijn huis niet in de katten hebben het onderste knipje op de deur gedaan en die krijg ik nu dus weer niet open. Precies waar ik behoefte aan had als ik thuis kwam.
Kan je niet via een raam naar binnen?
Oud 01-08-2011, 13:40
Verwijderd
Het viel me allemaal wel mee dat kamperen. Sanitair daar en alles was helemaal prima in orde, alleen overal vieze gore insecten, alles is klam vies en smerig en het is gewoon mij net iets te armoedig allemaal tent slapen is iig één keer nooit weer. Volgende keer maar gewoon een huisje oid huren
Oud 01-08-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Kan je niet via een raam naar binnen?
ja dan moet ik eerst een ladder hebben en de buurman met de lange ladder is aan het werk, en ik als hij straks thuiskomt ben ik aan het werk en om 11 uur slaapt hij ws al....nou ja, ik verzin wel iets.
en ik ben er ook niet 100% zeker van of ik een raam heb opengelaten.
Oud 01-08-2011, 13:42
Verwijderd
Vandaag kaapverdische tonijnpasteitjes maken met antilliaanse invloeden.
Oud 01-08-2011, 13:44
Verwijderd
Citaat:
ik ben weer thuis van het kampeeravontuur. Maar ik kan mijn huis niet in de katten hebben het onderste knipje op de deur gedaan en die krijg ik nu dus weer niet open. Precies waar ik behoefte aan had als ik thuis kwam. Gelukkig heb ik de sleutel van anne d'r huis.
Oeiii. Anders de slotenmaker.
Oud 01-08-2011, 13:46
Verwijderd
Ha, 150 euro binnen voor een acteerklus die ik in maart heb gedaan. Zowaar. Maar
Carn, gaan we nu naar de Efteling?
Oud 01-08-2011, 13:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zelfs nu ik heb gezegd dat ik op een andere collega val
Hard to get, eh?
Oud 01-08-2011, 13:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ah, dus Pioen is terug.
Oud 01-08-2011, 13:47
Verwijderd
Citaat:

Trent ftw. Jammer dat ie sinds ie van de drugs af is en een soort workout-hero is geworden niet zozeer meer geniale muziek maakt.
Ik vind Ghosts en The Slip nog steeds erg goed te doen hoor. Maar mja, misschien wanneer je een blast from the past verwacht dat het wel tegenvalt inderdaad.
Oud 01-08-2011, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Ah, dus Pioen is terug.
ja ze moest binnen blijven van me vanaf vrijdag dus zal wel lekker gek geworden zijn ondertussen. Aargh ik weet nog dat ik dit vorig jaar zei, dat ik het slotje eraf moest halen omdat ik wist dat dit ging gebeuren
Oud 01-08-2011, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Ghosts en The Slip nog steeds erg goed te doen hoor. Maar mja, misschien wanneer je een blast from the past verwacht dat het wel tegenvalt inderdaad.
doe je telefoon eens in de oplader
Oud 01-08-2011, 13:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, natuurlijk, ik ben een groot NIN fan dus ik zal nooit zeggen dat het slecht is.. maar persoonlijk mocht ie Year Zero, The Slip en Ghosts 1 tm 4 braaf combineren tot een soort dubbelalbum.
Oud 01-08-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Oh, natuurlijk, ik ben een groot NIN fan dus ik zal nooit zeggen dat het slecht is.. maar persoonlijk mocht ie Year Zero, The Slip en Ghosts 1 tm 4 braaf combineren tot een soort dubbelalbum.
Awh nee joh, daar is Ghosts echt te groots voor Year Zero vind ik niet altijd even sterk inderdaad, maar dat remix-album (Halo 25v?) van Year Zero vind ik wél weer erg tof van A tot Z.
Oud 01-08-2011, 14:01
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ha, 150 euro binnen voor een acteerklus die ik in maart heb gedaan. Zowaar. Maar
lekker oneindig vaak in de carnaval festival

ta tatata tata tatataaaaaaaaaa, ta tatata tata taaaaaaaaaaaaaaaaa (8)
Oud 01-08-2011, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Hihi je bent duidelijk cruel intentions aan het kijken.
Klopt
Oud 01-08-2011, 14:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Topfilm.
Oud 01-08-2011, 14:20
Verwijderd
Citaat:
lekker oneindig vaak in de carnaval festival

ta tatata tata tatataaaaaaaaaa, ta tatata tata taaaaaaaaaaaaaaaaa (8)
En Vogel Rok
Goed pleintje is dat!
Oud 01-08-2011, 14:20
Verwijderd
Ja, vertel mij eens, WIE heeft Sannes Cruel Intentions gejat? Want ik wil hem ook zien!
Oud 01-08-2011, 14:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En Vogel Rok
Goed pleintje is dat!
Het doolhof is daar natuurlijk het leukst.
Oud 01-08-2011, 14:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, vertel mij eens, WIE heeft Sannes Cruel Intentions gejat? Want ik wil hem ook zien!
Heb je die nog nooit gezien? SMG
Oud 01-08-2011, 14:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik kan beter acteren dan Sarah Michelle Gellar, en ik ben een aantrekkelijkere vrouw.
Verwijderd
Citaat:
Het doolhof is daar natuurlijk het leukst.
NEE!
Monsieur Cannibale is natuurlijk wel fantástisch!

Citaat:
Jij hebt zo geen recht van spreken als het over films gaat die je nog nooit hebt gezien
Verwijderd
Citaat:
"You can put it anywhere.."
Oud 01-08-2011, 14:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
NEE!
Monsieur Cannibale is natuurlijk wel fantástisch!
Dat typte ik eerst. Ik ben duidelijk te vaak in de Efteling geweest!
Verwijderd
mijn bff is in griekenland op vakantie, daar ging ze gister op een quad rijden en toen brak ze niet één maar twee ellebogen

altijd al geweten dat ze achter de ellebogen was ;;;dD maar ik zal d'r met open armen ontvangen als ze terug is ;D;D
Rationeel
Rationeel is offline
cruel intensions geile film
Verwijderd
Citaat:
Ik kan beter acteren dan Sarah Michelle Gellar, en ik ben een aantrekkelijkere vrouw.
Verwijderd
Citaat:
Oud 01-08-2011, 14:26
Verwijderd
Citaat:
mijn bff is in griekenland op vakantie, daar ging ze gister op een quad rijden en toen brak ze niet één maar twee ellebogen

altijd al geweten dat ze achter de ellebogen was ;;;dD maar ik zal d'r met open armen ontvangen als ze terug is ;D;D
Godver
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Maar er is natuurlijk niets mis met haar rijstijl.
Verwijderd
Citaat:
Lucia y el sexo is pas een geile film!

Ik kijk Nachtrit btw. Gratis op een of andere Telefilm-site. Prima.
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad Minke en ik hadden ons er al helemaal voor geinstalleerd, was het hoesje leeg
Oud 01-08-2011, 14:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Awh nee joh, daar is Ghosts echt te groots voor Year Zero vind ik niet altijd even sterk inderdaad, maar dat remix-album (Halo 25v?) van Year Zero vind ik wél weer erg tof van A tot Z.
prima, dan een 3-disc plaat, mij om het even... you got the point ;P
Oud 01-08-2011, 14:27
Verwijderd
Gelukkig was Enchanted ook een zeer geschikte film voor dat moment
Oud 01-08-2011, 14:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nu niet, ik ben aan het werk ;o

Doordeweeks is wel het fijnste natuurlijk. Misschien kan het na de metalbowling? Ik denk dat ik die vrijdag namelijk vrij ga pakken ;o
Oud 01-08-2011, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Maar er is natuurlijk niets mis met haar rijstijl.
nee natuurlijk niet. Ik weet niet waar het aan lag dat ze eraf viel maar het zal ongetwijfeld niks met haar manier van rijden te maken hebben gehad
Verwijderd
Citaat:

Doordeweeks is wel het fijnste natuurlijk. Misschien kan het na de metalbowling? Ik denk dat ik die vrijdag namelijk vrij ga pakken ;o
Ik zeg doen! Denk ik. Ik weet natuurlijk niet of ik dan werk heb op vrijdag. Vooralsnog niet.
Verwijderd
Oh en:

Citaat:
:;;d;;D;D:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten