Hoe wist je dat het vanwege hun geloof kwam, en niet doordat ze ruzie hadden, of doordat hij sneller loopt dan zij en telkens vergeet te wachten, of als onderdeel van een BDSM-spel, of doordat het überhaupt niet haar man was maar gewoon een Islamitisch ogende vent die toevallig voor haar liep?
01-08-2011, 21:36
Verwijderd
Mijn vader loopt ook altijd 2 meter voor mijn moeder . Inderdaad omdat hij gewoon superhard loopt .
Of misschien is de Islam juist een cultuur die uitgaat van gelijkwaardigheid tussen man en vrouw, gelovige en ongelovige en homoseksueel en heteroseksueel.
Ja ik vind het superleuk. Maar het gaat me denk ik iets te veel stress geven als ik naar de stad moet. Kans is wel aanwezig dat ik nog wat last minute wasjes draai enzo, maar dat is niet erg toch?
Hm. Vroeger lagen al mijn spullen die ik maar eens per jaar nodig heb verspreid over de grond van mijn huis, en toen was het hier onopgeruimd maar overzichtelijk. Nu is de tijd van het jaar dat ik veel van die spullen nodig heb, maar aangezien ik ze enige tijd geleden had opgeruimd kan ik ze nergens meer vinden. Dat de schoenpoets ineens bij de schoenen staat in plaats van duidelijk in het zicht op mijn bureau enzo