Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2011, 14:33
Verwijderd
Citaat:
prima, dan een 3-disc plaat, mij om het even... you got the point ;P
Ja, maar toch: nee
Advertentie
Oud 01-08-2011, 14:33
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Lucia y el sexo is pas een geile film!

Ik kijk Nachtrit btw. Gratis op een of andere Telefilm-site. Prima.
met die rare spanjaard met z'n leuning in de modder... ik vond het maar een ehm a-sexy film
Oud 01-08-2011, 14:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zeg doen! Denk ik. Ik weet natuurlijk niet of ik dan werk heb op vrijdag. Vooralsnog niet.
wanneer weet je dat denk je? Want dan maak ik er hier ook werk van
Oud 01-08-2011, 14:35
Verwijderd
Echt waar? Ook al was het een rare Spanjaard, met iets te veel haar, vond ik dat toch wel een vrij erotische scène. Maar niet alleen die scène
Oud 01-08-2011, 14:36
Uice
Uice is offline
Citaat:

Trent ftw. Jammer dat ie sinds ie van de drugs af is en een soort workout-hero is geworden niet zozeer meer geniale muziek maakt.
Op Year Zero staat toch wel een aantal prima nummers. En de rest vind ik ook nog flink vermakelijk.
Verwijderd
Citaat:
wanneer weet je dat denk je? Want dan maak ik er hier ook werk van
Oh, ehm, ik vrees dat dat nog vrij lang gaat duren
Hoewel; ik geloof dat het ding waar nu een sollicitatiebrief van mij ligt, op vakantie is tot 4 augustus, en daarna zal ik hopelijk snel horen of ik op gesprek mag komen enzo. En dan is het nog niet eens zeker of het voor de vrijdag is.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Op Year Zero staat toch wel een aantal prima nummers. En de rest vind ik ook nog flink vermakelijk.
tuurlijk. Het is ook flink vermakelijk .
Oud 01-08-2011, 14:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, ehm, ik vrees dat dat nog vrij lang gaat duren
Hoewel; ik geloof dat het ding waar nu een sollicitatiebrief van mij ligt, op vakantie is tot 4 augustus, en daarna zal ik hopelijk snel horen of ik op gesprek mag komen enzo. En dan is het nog niet eens zeker of het voor de vrijdag is.
nou ja. Ik pak denk ik sowieso wel vrij ;P
Oud 01-08-2011, 14:42
Verwijderd
Citaat:
nou ja. Ik pak denk ik sowieso wel vrij ;P
Dat is waarschijnlijk sowieso geen slecht idee inderdaad.
maar denk je wel dat je het aankunt, een dagje door de Efteling hobbelen na een avond metalbowlen met onbeperkt bier?
Oud 01-08-2011, 14:44
Carn
Carn is offline
och, als we zo rond 1 of 2 uur in de Efteling zijn vind ik het best. Ibu-koffie cocktail er in en gaan! Volgens mij zijn er dan geen schoolvakanties dus hopelijk valt het dan mee qua drukte.
Oud 01-08-2011, 14:44
Verwijderd
Citaat:
och, als we zo rond 1 of 2 uur in de Efteling zijn vind ik het best. Ibu-koffie cocktail er in en gaan! Volgens mij zijn er dan geen schoolvakanties dus hopelijk valt het dan mee qua drukte.
Dat is zo
Oud 01-08-2011, 14:49
Verwijderd
Man man man wat een heerlijk weer.
Oud 01-08-2011, 14:57
Carn
Carn is offline
goeie avatar joris
Oud 01-08-2011, 15:06
Verwijderd
Goeie ava inderdaad
Oud 01-08-2011, 15:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Zijn er mensen die The Offspring beter vinden dan Aphex Twin dan?
Oud 01-08-2011, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Zijn er mensen die The Offspring beter vinden dan Aphex Twin dan?
Vince en Deadlock.
Oud 01-08-2011, 15:13
Verwijderd
Die zijn niet goed bij hun hoofdje.
Oud 01-08-2011, 15:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Die moeten hun oren laten uitspuiten dan!
Oud 01-08-2011, 15:22
Verwijderd
Ze willen me voor altijd een eeuwig negeren als ik naar Aphex Twin ga ipv Offspring op Lowlands.
Oud 01-08-2011, 15:22
Verwijderd
Daarom ga ik naar Kakkkmaddafakka, want awesome name is awesome.
Oud 01-08-2011, 15:36
Rationeel
Rationeel is offline
RHCP > Coldplay > Offspring > Aphex Twin

::D

*rent weg*
Oud 01-08-2011, 15:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

*rent weg*
an art
Oud 01-08-2011, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Ze willen me voor altijd een eeuwig negeren als ik naar Aphex Twin ga ipv Offspring op Lowlands.
Good for you. Stel je voor dat er mensen achterkomen dat jij omgaat met types die Offspring boven Aphex Twin verkiezen.
Oud 01-08-2011, 16:11
Verwijderd
Citaat:

*rent weg*
RHCP KAKBAND
Oud 01-08-2011, 16:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
an art
Nee, trolling is a art.
Oud 01-08-2011, 16:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, trolling is a art.
Great success!
Oud 01-08-2011, 16:51
Verwijderd
Snoopy .sann naamzoek!

Ik ben uitgenodigd voor sollicitatiegesprek . Met dank aan jullie waarschijnlijk
Oud 01-08-2011, 16:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vince en Deadlock.
HAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Sukk0ls. Ze weten niet wat ze missen. Aphex Twin is keiharde WIN.

BTW, ik heb een keiharde gave. Net tehoren gekregen dat mijn 'scheme' om een LoLa kaartje te winnen voor mijn bff is gelukt!
Oud 01-08-2011, 17:06
Verwijderd
Zo, ben heel de dag bezig geweest, ben KAPOT!

Superlang gezocht naar ballerina-achtige schoenen voor in Londen, kom ik thuis, blijkt dat ze vreselijk pijn doen aan m'n hielen, heb meteen allemaal wonden. Dus al die moeite voor niks. /zeur v-lid

Maar goed, morgen Londen
Oud 01-08-2011, 17:26
Uice
Uice is offline
Raar programma op BBC. Kinderen worden geconfronteerd met dieren die ze niet mogen. Een jongetje heeft een hekel aan egels , moet ie een egel vasthouden, zegt ie: "It's been a great opportunity to see what hedgehogs are really all about. I like hedgehogs now."
Oud 01-08-2011, 17:43
Verwijderd
Oud 01-08-2011, 18:42
Carn
Carn is offline
Explosions In the Sky op 15-8 in de Tivoli! Absinthe, .sann, dat vinden jullie ook leuk.

Oud 01-08-2011, 18:48
Verwijderd
Waarom zetten winkels hun openingstijden niet gewoon makkelijk neer op hun site Openingstijden is het enige wat ik ooit te zoeken heb op sites van de meeste winkels, maar ze zijn bijna altijd verstopt in een menu. Of ergens helemaal onderin de sitemap, dat je eerst langs allemaal irrelevante shit moet voor je de juiste link vindt. Net zocht ik de openingstijden van de Kruidvat en toen vond ik na vijf minuten pas een downloadbaar Word-bestand (:')) met daarin een tabel met alle openingstijden van al hun winkels in Nederland (:''''''')). Niet dat vijf minuten heel lang is, maar in internettijd is dat, like, drie weken. Het is alsof alle eigenaars van alle winkelketens zoiets hebben van 'he, ik weet iets, het enige wat mensen willen op onze site zijn de openingstijden, dus laten we ze heel goed verstoppen, zodat ze op zoek moeten gaan en zo langs al onze andere informatie komen. Hoe moeten ze anders weten wat onze aanbieding van de week is?' En dan kijkt hun programmeur ze een beetje treurig aan en dan zeggen ze 'Kom op, het wordt leuk. Een soort speurtocht. Mensen houden van speurtochten.'
Oud 01-08-2011, 18:54
Verwijderd
Als ik google op 'openingstijden Kruidvat', krijg ik meteen een link met alle vestigingen op alfabet hoor.
Oud 01-08-2011, 18:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als ik google op 'openingstijden Kruidvat', krijg ik meteen een link met alle vestigingen op alfabet hoor.
Wat heeft openingstijden.nl te maken met Kruidvat? Juist, niets.
Oud 01-08-2011, 18:59
Verwijderd
Citaat:
En daar staat 'mijn' Kruidvat niet eens tussen
Oud 01-08-2011, 19:01
Verwijderd
Heuuuu, openingstijden.nl, handige site. Maar inderdaad, dat je via Google makkelijker aan die informatie kunt komen neemt niet weg dat de winkels zelf wel heel omslachtig doen met het publiceren ervan.
Oud 01-08-2011, 19:02
Verwijderd
O, toch niet zo heel handig, als niet alle winkels erin staan.
Oud 01-08-2011, 19:08
Verwijderd
Citaat:
De openingstijden die je zoekt staan er toch op, of niet soms? Zeikerd.
Oud 01-08-2011, 19:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 01-08-2011, 20:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
De openingstijden die je zoekt staan er toch op, of niet soms? Zeikerd.
Nee, blijkbaar niet.
Oud 01-08-2011, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Snoopy .sann naamzoek!

Ik ben uitgenodigd voor sollicitatiegesprek . Met dank aan jullie waarschijnlijk
Gaaf! Gefeliciteerd! Wanneer heb je gesprek?

Citaat:
Explosions In the Sky op 15-8 in de Tivoli! Absinthe, .sann, dat vinden jullie ook leuk.

[filmpje]

[filmpje]
Dat heb je me eeuwen geleden al gestuurd Maar hm 15-8 is niet heel handig
Oud 01-08-2011, 20:59
Verwijderd
Oh en het was heel fijn met Quis en ze heeft VLEESCH gegeten. 2 stuks maar liefst!

Spoiler
Oud 01-08-2011, 21:07
Verwijderd
Wow! Die Quis toch. Vond ze het een beetje lekker?
Oud 01-08-2011, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Wow! Die Quis toch. Vond ze het een beetje lekker?
Wel oke geloof ik Ik maakte mijn befaamde crepes met BIMI ( ) paddenstoelenmix, pijnboompitten, oude kaas en spekjes. NOM.
Oud 01-08-2011, 21:09
Verwijderd
Er is een manier om iedereen vlees te laten eten
Spoiler
Oud 01-08-2011, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Wel oke geloof ik Ik maakte mijn befaamde crepes met BIMI ( ) paddestoelenmix, pijnboompitten, oude kaas en spekjes. NOM.
Oeh! Die moet ik ook eens gaan maken! Of jij voor mij

Hee, btw, ik slaap morgenavond in Utrecht, en ben woensdag - natuurlijk - vrij, als ik dan gewoon weer een OV-fiets fix morgen kan ik woensdag misschien even bij je op de thee komen! Of we gaan terrassen! Of wordt het dan weer slecht weer?
Ook Lorelei naamzoek!
Oud 01-08-2011, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Oeh! Die moet ik ook eens gaan maken! Of jij voor mij

Hee, btw, ik slaap morgenavond in Utrecht, en ben woensdag - natuurlijk - vrij, als ik dan gewoon weer een OV-fiets fix morgen kan ik woensdag misschien even bij je op de thee komen! Of we gaan terrassen! Of wordt het dan weer slecht weer?
Ook Lorelei naamzoek!
Oei, ik moet werken en dan spullen inpakken voor m'n vakantie, maar je bent meer dan welkom om hier thuis langs te komen. Maar stad weet ik nog niet of het handig is.
Oud 01-08-2011, 21:15
Verwijderd
Ok, nou ja, langskomen kan dan dus natuurlijk! Maar alleen als het niet onhandig is hoor. Maar dus ook Lorelei naamzoek, want ik vind het ook wel leuk om met jou thee te drinken! Of je gaat gewoon ook mee naar Sann.
Oud 01-08-2011, 21:22
Verwijderd
Ja ik vind het superleuk. Maar het gaat me denk ik iets te veel stress geven als ik naar de stad moet. Kans is wel aanwezig dat ik nog wat last minute wasjes draai enzo, maar dat is niet erg toch?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten