| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel; ik geloof dat het ding waar nu een sollicitatiebrief van mij ligt, op vakantie is tot 4 augustus, en daarna zal ik hopelijk snel horen of ik op gesprek mag komen enzo. En dan is het nog niet eens zeker of het voor de vrijdag is.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
och, als we zo rond 1 of 2 uur in de Efteling zijn vind ik het best. Ibu-koffie cocktail er in en gaan! Volgens mij zijn er dan geen schoolvakanties dus hopelijk valt het dan mee qua drukte.
|
|
||
|
Citaat:
Sukk0ls. Ze weten niet wat ze missen. Aphex Twin is keiharde WIN. BTW, ik heb een keiharde gave. Net tehoren gekregen dat mijn 'scheme' om een LoLa kaartje te winnen voor mijn bff is gelukt!
|
|
|
|
Raar programma op BBC. Kinderen worden geconfronteerd met dieren die ze niet mogen. Een jongetje heeft een hekel aan egels
, moet ie een egel vasthouden, zegt ie: "It's been a great opportunity to see what hedgehogs are really all about. I like hedgehogs now."
|
|
|
Verwijderd
|
Waarom zetten winkels hun openingstijden niet gewoon makkelijk neer op hun site
Openingstijden is het enige wat ik ooit te zoeken heb op sites van de meeste winkels, maar ze zijn bijna altijd verstopt in een menu. Of ergens helemaal onderin de sitemap, dat je eerst langs allemaal irrelevante shit moet voor je de juiste link vindt. Net zocht ik de openingstijden van de Kruidvat en toen vond ik na vijf minuten pas een downloadbaar Word-bestand (:')) met daarin een tabel met alle openingstijden van al hun winkels in Nederland (:''''''')). Niet dat vijf minuten heel lang is, maar in internettijd is dat, like, drie weken. Het is alsof alle eigenaars van alle winkelketens zoiets hebben van 'he, ik weet iets, het enige wat mensen willen op onze site zijn de openingstijden, dus laten we ze heel goed verstoppen, zodat ze op zoek moeten gaan en zo langs al onze andere informatie komen. Hoe moeten ze anders weten wat onze aanbieding van de week is?' En dan kijkt hun programmeur ze een beetje treurig aan en dan zeggen ze 'Kom op, het wordt leuk. Een soort speurtocht. Mensen houden van speurtochten.'
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hee, btw, ik slaap morgenavond in Utrecht, en ben woensdag - natuurlijk - vrij, als ik dan gewoon weer een OV-fiets fix morgen kan ik woensdag misschien even bij je op de thee komen! Of we gaan terrassen! Of wordt het dan weer slecht weer? Ook Lorelei naamzoek! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|