Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gisteren na het sporten was ie zo: ![]() Citaat:
![]() Oei, ik heb vandaag ook twee keer koffie op. Van die zoete koffie natuurlijk, zo leer ik het langzaam aan wel, maar dus eerst van de Starbucks <3 En toen was ik in Tilburg en toen heb ik er ook nog maar eentje bij de Broodzaak gehaald. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- "Omdat het bitter smaakt" "Hou je van mokka?" - "Ja hoor" "Je hebt ook mokka koffie!" En toen ben ik dat gaan drinken en toen was het ineens gebeurd, ik lustte de 'normale' koffie toen ook. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mjah, ik wilde vrijdagavond dan even naar Amsterdam jah voor het nodige plan-werk ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weer naar Den Bosch is voor jou dan een beetje jammer, maar ik vind het een goed plan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Lekker dikmakend ook. Maar goed, hoogstens één keer per week dus ach. En toen ik met mijamoto en sann koffie ging drinken kon ik zelfs gewoon espresso met één schepje suiker ofzo! Overigens heb ik op m'n 16e bier leren drinken op het moment dat in een kroeg een leuke jongen iets aan me vroeg wat ik niet verstond, tot drie keer toe. Toen antwoordde ik maar gewoon met 'ja' en toen kwam ie met een biertje aanzetten en moest ik wel ![]() ![]() |
![]() |
|
|