Mijn ex hebben het min of meer gedaan - we hebben wel perioden lang geen contact gehad omdat dat op dat moment moeilijk was, maar we hebben wel altijd weer contact gehad en ook nog dingen samen gedaan. We waren ook nog relatief close, want na drie jaar voel je voor elkaar als familie. We gingen dan ook wel naar elkaar toe als we ergens mee zaten, enzo. Het ging ook niet kut uit, ofzo, we stonden er allebei achter (hoewel ik me wel anderhalf jaar lang heb afgevraagd of we niet tóch weer overnieuw moesten beginnen

). We hebben in die tussentijd allebei wel gedate.
Ook toen ik wat met mijn huidige vriendje kreeg, heb ik mijn best gedaan contact te houden, al is dat dan moeilijker. Ik ben dan ook wel een beetje teleurgesteld dat sinds híj een nieuwe serieuze relatie heeft (nu een jaar), hij eigenlijk nooit meer contact zoekt... al die tijd daarvoor was hij juist degene die telkens weer contact zocht, en nu heb ik dan een beetje het idee van, was dat nou alleen maar bij gebrek aan nieuwe liefde? Vind het toch wel jammer. Het is wel zo dat er al die tijd wel het idee is geweest dat we misschien ooit weer eens bij elkaar zouden komen, maar als dat de enige reden was dat hij contact met mij wilde houden, dan ben ik daar wel in teleurgesteld.