Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2011, 19:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, dat klopt, maar meer is niet altijd beter.

Overigens moesten en moeten we trouwens nog steeds ook verschrikkelijk veel samenvattingen inleveren, en ik vraag me eigenlijk af wat daar nu precies het nut van is.
Onee dat is zeker waar

Gelukkig hoeven wij niet dat soort dingen in te leveren bleh
Oud 19-09-2011, 19:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh ja, ik herinner me ineens dat ik vrijdag jarig ben. Was het alweer zowat vergeten.
Biiijjna 24!
Oud 19-09-2011, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Biiijjna 24!
Geen zorgen, ik zal je nooit inhalen.
Oud 19-09-2011, 19:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Geen zorgen, ik zal je nooit inhalen.
Nee, want ik word alweer bijna 25
Oud 19-09-2011, 19:07
Verwijderd
Ook nog jong hoor.
Oud 19-09-2011, 19:09
Verwijderd
Toch al weer een kwart eeuw hoor.
Oud 19-09-2011, 19:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
De aftakeling begint!
Oud 19-09-2011, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Dat dacht ik ook, hoor ik hier dat ik nog eens 60 ECTS aan vakken moet volgen.

@CR: bij wiskunde moet je nog wel aardig wat schrijven hoor, laatste vak dat ik aan de TU/e heb gevolgd was een wiskundevak, 6 ECTS, verslag van 60 pagina's.
Oh haha, komen ze nu mee. *duaalboks*
Oud 19-09-2011, 19:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
toch al weer een kwart eeuw hoor.

Citaat:
de aftakeling begint!
Oud 19-09-2011, 19:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat dacht ik ook, hoor ik hier dat ik nog eens 60 ECTS aan vakken moet volgen.

@CR: bij wiskunde moet je nog wel aardig wat schrijven hoor, laatste vak dat ik aan de TU/e heb gevolgd was een wiskundevak, 6 ECTS, verslag van 60 pagina's.
Oh wow, dat is echt veel! Zoveel heb ik nog niet moeten schrijven!
Oud 19-09-2011, 19:14
Verwijderd
over een kleine 2 maanden moet ik er zelf ook aan geloven hoor
Oud 19-09-2011, 19:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
over een kleine 2 maanden moet ik er zelf ook aan geloven hoor
Dan zijn we ouwe lui!
Oud 19-09-2011, 19:15
Verwijderd
:rollatorboks:
Oud 19-09-2011, 19:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
:rollatorboks:
Oud 19-09-2011, 19:20
Verwijderd
Zooooo. Gekeken of de fans het nog allemaal doen (jawel!), grafische kaart eruit geschroefd, schoongeblazen met duster, er weer ingestopt, nu loopt de pc een stuk stiller Eens kijken of ik nu wel Portal kan spelen zonder dat 'ie na twee minuten uitvalt.
Oud 19-09-2011, 19:20
Verwijderd

luud naamzoek
Oud 19-09-2011, 19:21
Verwijderd
Och, als je oud wordt zoals mijn opa van vaderskant dat werd, zit het allemaal wel goed.
Geel
Geel is offline
Haha, ik loop na zo'n twee uur achter de laptop te hebben gezeten naar beneden, en zie dat ik helemaal alleen thuis ben. Hadden ze niet even kunnen zeggen als/dat ze weggingen en waarnaartoe?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Haha, ik loop na zo'n twee uur achter de laptop te hebben gezeten naar beneden, en zie dat ik helemaal alleen thuis ben. Hadden ze niet even kunnen zeggen als/dat ze weggingen en waarnaartoe?
Ze zijn ontvoerd!
Oud 19-09-2011, 19:29
Verwijderd
http://www.proevenvanvroeger.nl/eind...triciteit1.png

wat is dit
Oud 19-09-2011, 19:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is me niet helemaal duidelijk
Oud 19-09-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Het is me helemaal niet duidelijk
Oud 19-09-2011, 19:37
Verwijderd
Ik zat te denken aan een bolbliksem, een elektrocutieapparaat, of misschien een vrouw die zelf elektriciteit opwekt.
Oud 19-09-2011, 19:38
Verwijderd
Of een bolbliksem in de vorm van een vrouw.
Verwijderd
Buren die reggaeton luisteren als je wilt studeren
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik begrijp wel het één en ander van elektriciteit, maar niet van die tekening.
Oud 19-09-2011, 19:43
Verwijderd
Nu moeten Theodoor en ik onze achterstallige administratie gaan doen. We zijn er mee opgehouden toen we begonnen met inpakken voor de verhuizing
Oud 19-09-2011, 20:14
Verwijderd
Zo gegeten, afgewassen. En nu moet ik nog steeds die laatste paar bladzijdes lezen verdorie
Oud 19-09-2011, 20:16
Verwijderd
Moest ik nog maar een paar pagina's lezen.
Oud 19-09-2011, 20:21
Verwijderd
Awh... Hoeveel moet je nog?
Oud 19-09-2011, 20:22
Verwijderd
Ik heb sowieso nog een opdracht te maken, dat geniet enige prioriteit de rest van de leesachterstand zal morgen ingehaald moeten worden.Want dat red ik vandaag niet meer
Oud 19-09-2011, 20:23
Verwijderd
Oei dat klinkt als veel.

Overigens heb ik niet alles gelezen voor morgen, sterker nog. Ik heb eigenlijk 1 vak totaal niet voorbereid omdat er niet duidelijk is wát we moesten voorbereiden en dat gaat dan zo onhandig

En verder heb ik geen tijd meer, want ik ga zo weg.
Oud 19-09-2011, 20:24
Verwijderd
ik denk dat ik later een beetje een soort Ward Kamps ga worden ;;
Oud 19-09-2011, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Oei dat klinkt als veel.

Overigens heb ik niet alles gelezen voor morgen, sterker nog. Ik heb eigenlijk 1 vak totaal niet voorbereid omdat er niet duidelijk is wát we moesten voorbereiden en dat gaat dan zo onhandig

En verder heb ik geen tijd meer, want ik ga zo weg.
Het is ook veel.

Ik heb voor morgen ook niet alles gelezen, dit is nog achterstand, de daadwerkelijke literatuur voor morgen moet ook nog

Ja dan gaat het lastig worden.

Veel plezier
Oud 19-09-2011, 20:30
Verwijderd
Nou ja ik weet eigenlijk hoe lang het fietsen is, maar het is Leiden. Dus het kan nooit ver zijn. Ik ga gewoon over 20 minuten weg
Oud 19-09-2011, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Zooooo. Gekeken of de fans het nog allemaal doen (jawel!), grafische kaart eruit geschroefd, schoongeblazen met duster, er weer ingestopt, nu loopt de pc een stuk stiller Eens kijken of ik nu wel Portal kan spelen zonder dat 'ie na twee minuten uitvalt.
Draait als een zonnetje

Lijkt me óf een gefabriceerde religieuze beleving, óf (en dat lijkt me door de setting iets waarschijnlijker) iets uit de vroegere geneeskunde. Ze waren vroeger fan van mensen stroomstoten geven en dan doen alsof dat iets deed. Je had dus bijvoorbeeld van die bid-plaatsen waar je met je knieën op een metalen plaatje moest, en dan kon de priester (of wie dan ook) daar elektriciteit doorheen sturen, waardoor de biddende partij dacht dat hij Gods geest door zich voelde gaan. En je had ook allemaal charlatans die bijvoorbeeld stroom door lijken heen stuurden ("zomg kijk hoe de almachige Charlatano de doden tot leven brengt!!1! giev geld plz.") of penisvergrootapparaten verkochten die simpel gezegd bestonden uit een buttplug die je onder elektrische spanning kon zetten.

Dus het zal wel zoiets zijn.
Oud 19-09-2011, 20:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het is een elektrische geneeskundeproef uit 1795.
Oud 19-09-2011, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Draait als een zonnetje

Lijkt me óf een gefabriceerde religieuze beleving, óf (en dat lijkt me door de setting iets waarschijnlijker) iets uit de vroegere geneeskunde. Ze waren vroeger fan van mensen stroomstoten geven en dan doen alsof dat iets deed. Je had dus bijvoorbeeld van die bid-plaatsen waar je met je knieën op een metalen plaatje moest, en dan kon de priester (of wie dan ook) daar elektriciteit doorheen sturen, waardoor de biddende partij dacht dat hij Gods geest door zich voelde gaan. En je had ook allemaal charlatans die bijvoorbeeld stroom door lijken heen stuurden ("zomg kijk hoe de almachige Charlatano de doden tot leven brengt!!1! giev geld plz.") of penisvergrootapparaten verkochten die simpel gezegd bestonden uit een buttplug die je onder elektrische spanning kon zetten.

Dus het zal wel zoiets zijn.

fucking gaaf, opgeschreven in mijn schetsboekje!
Oud 19-09-2011, 21:18
Verwijderd
oei, dan is het toch zomaar kwart over tien en moet ik morgen om zes uur op!
Oud 19-09-2011, 21:19
Carn
Carn is offline
na 4 dagen van bier en broodjes gyros en pizza's shoarma en burger-king eten heb ik vandaag een "balansdag" ingelast. Ik moet zeggen dat ik nu na 1 banaan als ontbijt, 1 tosti ham-kaas en 3 crackers als lunch, 1 simpele pizza als avondeten en 10,5km hardlopen BEHOORLIJK HONGER HEB

/v-lid post
Oud 19-09-2011, 21:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja zeg, balansdagen betekenen toch ook niet dat je ineens niks eet
Oud 19-09-2011, 21:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Neem een bak magere yoghurt, dan.
Oud 19-09-2011, 21:59
Carn
Carn is offline
ik eet nu een bak kwark
Oud 19-09-2011, 21:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik geloof trouwens niet dat ik ooit een balansdag heb ingelast.
Oud 19-09-2011, 22:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja zeg, balansdagen betekenen toch ook niet dat je ineens niks eet
nou nou, ik denk dat ik toch wel een goeie 1300 a 1500kcal naar binnen heb gewerkt! Maar als je er daar weer 800 van af rent dan wordt het wat vervelender
Oud 19-09-2011, 22:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
nou nou, ik denk dat ik toch wel een goeie 1300 a 1500kcal naar binnen heb gewerkt! Maar als je er daar weer 800 van af rent dan wordt het wat vervelender
Dat kwam ook van die pizza natuurlijk. Je kon ook gewoon goed ontbijten en lunchen en gezond avondeten, kwam je waarschijnlijk ook op zoveel caloriëen.
Oud 19-09-2011, 22:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Juist na het rennen moet je jezelf weer aanvullen met voedsel? Anders schiet je er netto geen zak mee op.
Oud 19-09-2011, 22:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat kwam ook van die pizza natuurlijk. Je kon ook gewoon goed ontbijten en lunchen en gezond avondeten, kwam je waarschijnlijk ook op zoveel caloriëen.
ja, dus dat maakt niet zo veel uit
Oud 19-09-2011, 22:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat is dan ook wel weer zo ja
Oud 19-09-2011, 22:07
Carn
Carn is offline
en ik heb een kantoorbaan waarbij ik de hele dag op mn krent zit; dus als ik sochtends/smiddags relatief "veel" had gegeten en savonds niet dan was ik al helemaal KO gegaan tijdens het lopen.

Regels voor berichten