| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb: Ccleaner, avg, malwarebytes anti malware, guitarPRO, SAMbroadcaster, dropbox, ITunes, Roblox, chrome, QuickTime, vlc, squeezebox, en nogwat meer
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
FoxIt! -> SumatraPDF. Open source (GPL3) ende graties. Bloedsnel (sneller dan FoxIt!) en minimaal geheugengebruik. Deamon Tools -> Virtual Clonedrive (van SlySoft). Graties. En kan op SCSI-devices na alles emuleren. Kan zijn dat je specifiek DT nodig hebt hoor, maar ik ben nog geen ISO's tegengekomen die ik niet kon draaien. Wat betreft AV en torrentgebruik gebruik ik Microsoft Security Essentials en µTorrent. Firefox -> SRWare Iron. Een mod van Google's Chrome, maar dan zónder grijpgrage tengels en benieuwde ogen van Google wat betreft privacy. Nooit heb ik één moment Firefox gemist. Stabiel, snel, voor zover ik heb ervaren geen geheugenlekken. Dat is met de laatste Firefox-versies wel anders geweest. Let op: mijn persoonlijke ervaring eah. Eigenlijk doe ik niet aan anti-spyware. Maar dat komt omdat ik voor de rest reteconservatief ben wat betreft applicaties en dergelijke
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Het maakt niet uit wat ik doe met een computer. Alles wat elektronisch is en bij mij in de buurt komt gaat gewoon storen na verloop van tijd
hoe goed ik er ook mee om probeer te gaan. En ik neem toch aan dat ik iets heb gedaan waardoor ie het niet meer doet ![]() , een ding gaat niet uit zichzelf kapot toch ?
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Ik vind het op zich een fijne laptop
. Alleen zo kut dat hij het niet meer doet he ?Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En als je vaak onder een deken zit met de pc er bovenop, dan heeft ie slechte ventilatie en dan kan een processor oververhit raken
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
hier gaan we niet nog een keer aan beginnen. Ik heb werkelijk alles geprobeerd, nee ik zit nooit met het ding gekanteld enzovoorts. maar ik heb al besloten dat hij geherinstalleerd word, en dat het probleem niet op te lossen is dus ik ga niet nog een keer in Saai het gesprek hierover voeren
|
|
![]() |
|
|