Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2011, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Een zinsnede als "Wat een paupervolk zijn we toch!" had ik maarzo kunnen bezigen, jazeker. Kijk maar eens naar de gedoogpartij in Nederland voor rechtvaardiging
Ik acht dat niet geheel aannemelijk! maarzo?
Advertentie
Oud 04-10-2011, 00:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
http://www.quizyourfriends.com/take-...831337401&a=1&

voor de liefhebber
Oud 04-10-2011, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Gevalletje "zo de waard is..." *?*

Niet echt cool dat je haar er bij moet betrekken trouwens, be it indirect.
Ik volg je niet.

En wat een aanstellerij. Jij begint over Hagenezen en zij is er één. Ik zeg niets over je vriendin hoor, want ik vind Pip een prima mens.
Oud 04-10-2011, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Gevalletje "zo de waard is..." *?*

Niet echt cool dat je haar er bij moet betrekken trouwens, be it indirect.
Oh come on, wie is er niet cool.
Dan ga ik nu ook een potje beledigd zitten zijn hoor, gezien je ''politiek correct'' duidelijk als scheldwoord bedoelde en mijn allochtone vrienden beledigt, in directe zin, ook nog.
Oud 04-10-2011, 00:34
Verwijderd
Citaat:
honneponnetje nou ja, men mag mij best pauper noemen hoor, ik zou daar niet beledigd over zijn! Hoewel ik sloeber een betere benaming vind.

Ik noem je in elk geval geen pauper. ik mag hopen je vriend ook niet.
Oud 04-10-2011, 00:34
Verwijderd
Citaat:

Ik noem je in elk geval geen pauper. ik mag hopen je vriend ook niet.
niemand eigenlijk als ik er zo over nadenk. Alleen m'n zusje, maar ja, dan noem je ook iemand
Oud 04-10-2011, 00:35
Verwijderd
Citaat:
10 dagen Griekenland :;D:;d;;D:
huhuhu.
Oud 04-10-2011, 00:35
Verwijderd
Citaat:
60% bij de Quis-quiz. Het ergste vond ik dat ik één broertje vergat
Fair enough, ik heb het ook altijd over ''mijn broer'' en niet over ''een van mijn broertjes''.
Oh oh nu geef ik een antwoord weg !
Oud 04-10-2011, 00:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Had je dan alle Nederlanders paupervolk genoemd?
Nederlanders zijn toch ook gewoon paupervolk. Kijk eens naar buiten, wat voor Tokkies daar rondlopen. Maar als je zoiets over Marokkanen roept, mag het niet? Ik vind dat je elk volk pauper mag noemen, en dat die ander dat maar heeft te accepteren dat ik dat vind.

Overigens, als iemand 'de Nederlanders' kaaskoppen en koeienneukers noemt, ga ik me ook niet beledigd voelen. Het valt me alleen van die Kalf-winnaar tegen dat hij, als intelligente Marokkaan, zich aangesproken voelt.

Disclaimer: ik vind Marokkanen geen paupervolk, ik beoordeel iedereen op karakter ipv afkomst.
Oud 04-10-2011, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Ik acht dat niet geheel aannemelijk! maarzo?
Nou ja, dan geloof je me niet op m'n woord. Mij 'n zorg hoor.
Oud 04-10-2011, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Nederlanders zijn toch ook gewoon paupervolk. Kijk eens naar buiten, wat voor Tokkies daar rondlopen. Maar als je zoiets over Marokkanen roept, mag het niet? Ik vind dat je elk volk pauper mag noemen, en dat die ander dat maar heeft te accepteren dat ik dat vind.

Overigens, als iemand 'de Nederlanders' kaaskoppen en koeienneukers noemt, ga ik me ook niet beledigd voelen. Het valt me alleen van die Kalf-winnaar tegen dat hij zich, als intelligente Marokkaan, zich aangesproken voelt.

Disclaimer: ik vind Marokkanen geen paupervolk, ik beoordeel iedereen op karakter ipv afkomst.
Natuurlijk voelt ie zich aangesproken, dat lijkt me -zoals Uice al zei- niet meer dan logisch. Net als dat ik me aangesproken voel als jij het weer eens over die vage theatermensen hebt
Oud 04-10-2011, 00:38
Verwijderd
Wie is nou weer die zonder naam, met 50%?
Oud 04-10-2011, 00:39
Verwijderd
Maarzo is toch geen goed Nederlands!
Oud 04-10-2011, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Was jij nou die 'l' die een paar dagen geleden mijn quis maakte?
ik denk het niet! Ik onderteken alleen met clovis en ludo
Oud 04-10-2011, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Maarzo is toch geen goed Nederlands!
<3
Oud 04-10-2011, 00:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Natuurlijk voelt ie zich aangesproken, dat lijkt me -zoals Uice al zei- niet meer dan logisch. Net als dat ik me aangesproken voel als jij het weer eens over die vage theatermensen hebt
Waarom, je hebt toch vertrouwen genoeg in je talent om te weten dat diegene die dat dan roept, gewoon onwetend en dom is? Lach erom en sta erboven, in plaats van er op in te gaan. Want dan wakker je het vuur alleen maar aan. Bovendien werkt het ingaan op domme vooroordelen niet, want mensen met vooroordelen zijn niet vaak voor rede vatbaar (zoals Wilders + aanhang).
Oud 04-10-2011, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Waarom, je hebt toch vertrouwen genoeg in je talent om te weten dat diegene die dat dan roept, gewoon onwetend en dom is? Lach erom en sta erboven, in plaats van er op in te gaan. Want dan wakker je het vuur alleen maar aan. Bovendien werkt het ingaan op domme vooroordelen niet, want mensen met vooroordelen zijn niet vaak voor rede vatbaar (zoals Wilders + aanhang).
Oh je hebt er echt geen weet van hoe pesten werkt, he.

Onbegonnen feest jongens, onbegonnen feest. Ik ga maar weer eens naar bed, dit houd me al langer wakker dan goed is. Dadelijk ga ik nog taalfouten maken die ik niet op tijd kan verbeteren, stel je voor.
Oud 04-10-2011, 00:44
Verwijderd
Ik ga ook maar naar bed en er morgen vroeg uit om naar de uni te treinen en daar aan de opdrachten te werken want het wilt vanavond niet echt lukken :
Oud 04-10-2011, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Wat Quis hierboven al zegt.
En verder moet ik toegeven dat het niet echt een goede vergelijking was, want ik ben niet vaag, maar die acteur is wel een Marokkaan, en absoluut wel dat Wilders alle Marokkanen liever niet dan wel ziet.
Oud 04-10-2011, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Wie is nou weer die zonder naam, met 50%?
Ik had net 50%! Maar ik had wel een naam ingevuld, als het goed is? Misschien heb ik verkeerd geklikt, ik deed 'm met auto-aanvullen.
Oud 04-10-2011, 00:46
Verwijderd
Ik ga ook maar slapen, dat moet ik al bijna 2 uur van mezelf
Oud 04-10-2011, 00:47
Uice
Uice is offline
Ik heb nog een quiz gemaakt.

http://www.quizyourfriends.com/take-...927004624&a=1&
Oud 04-10-2011, 00:49
Verwijderd
Ik ben ook een quiz aan het maken. Er zit een vraag in over poezen.
Verwijderd
20 :
Verwijderd
50, valt niet tegen
Oud 04-10-2011, 00:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh je hebt er echt geen weet van hoe pesten werkt, he.
Natuurlijk wel, ik ben vroeger ook gepest. Maar als bevolkingsgroep die vertegenwoordigd is in alle lagen van de samenleving sta je toch wel sterk, terwijl je als klein brugpiepertje wél letterlijk alleen staan.
Marokkanen daarentegen worden algemeen geaccepteerd in de Nederlandse samenleving, kunnen (blijkbaar) Gouden Kalveren winnen en hun maatschappelijke positie is heus niet zo slecht als men wil doen geloven. Het is dus niet zo dat zij continu geschoffeerd worden en machteloos zijn. Ja, een schreeuwlelijk als Wilders met evenzo domme aanhang lijkt veel invloed te hebben, maar de consensus in de maatschappij en in de politiek is nog altijd dat 'een paar rotte appels het verpesten voor de rest'.
Oud 04-10-2011, 00:51
Verwijderd
hebben jullie weleens ondraaglijke tepelpijn?
Oud 04-10-2011, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk wel, ik ben vroeger ook gepest. Maar als bevolkingsgroep die vertegenwoordigd is in alle lagen van de samenleving sta je toch wel sterk, terwijl je als klein brugpiepertje wél letterlijk alleen staan.
Marokkanen daarentegen worden algemeen geaccepteerd in de Nederlandse samenleving, kunnen (blijkbaar) Gouden Kalveren winnen en hun maatschappelijke positie is heus niet zo slecht als men wil doen geloven. Het is dus niet zo dat zij continu geschoffeerd worden en machteloos zijn. Ja, een schreeuwlelijk als Wilders met evenzo domme aanhang lijkt veel invloed te hebben, maar de consensus in de maatschappij en in de politiek is nog altijd dat 'een paar rotte appels het verpesten voor de rest'.
kggggg@@22t4e56d65t'!1
Ik ging slapen geloof ik. Je snapt het niet, en ik ga jou niet snappen.
Verwijderd
Citaat:
nee
Verwijderd
Hee, Stefanie heeft een post verwijderd.
Oud 04-10-2011, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Overigens, als iemand 'de Nederlanders' kaaskoppen en koeienneukers noemt, ga ik me ook niet beledigd voelen. Het valt me alleen van die Kalf-winnaar tegen dat hij, als intelligente Marokkaan, zich aangesproken voelt.
Kaaskop en koeienneuker zijn dan ook geen scheldwoorden waar de gemiddelde Nederlander dagelijks mee om zijn oren wordt geslagen. Dat terwijl de eigenschap pauperig, zij het in andere woorden, wel degelijk aan Marokkaanse Nederlanders wordt toegekend. En dan ook nog door politiek leiders.
Oud 04-10-2011, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Kaaskop en koeienneuker zijn dan ook geen scheldwoorden waar de gemiddelde Nederlander dagelijks mee om zijn oren wordt geslagen. Dat terwijl de eigenschap pauperig, zij het in andere woorden, wel degelijk aan Marokkaanse Nederlanders wordt toegekend. En dan ook nog door politiek leiders.
Juist. Ik ben met Luud, ik mag jou wel
Oud 04-10-2011, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Hee, Stefanie heeft een post verwijderd.
Over tepels?
Oud 04-10-2011, 00:55
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, maar wel dragelijke, als de stof erlangs schuurt.
Verwijderd
Nee, over mijn onzekerheid
Verwijderd
Ik doe mee!

http://www.quizyourfriends.com/take-...931464634&a=1&
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
kggggg@@22t4e56d65t'!1
Ik ging slapen geloof ik. Je snapt het niet, en ik ga jou niet snappen.
Ja met zulke argumenten kan ik ook niet veel.
Verwijderd
En ik heb wel eens pijn aan m'n tepels, maar nooit ondraaglijke pijn.
Verwijderd
Citaat:
Ja met zulke argumenten kan ik ook niet veel.
Weet ik, maar ik geef het op.
Oud 04-10-2011, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Nee. Wel vroeger toen het nog groeide. (om en om)
Oud 04-10-2011, 00:57
Uice
Uice is offline
Hihi, tepels.
Verwijderd
Voordat het ondraaglijke pijn is zeg ik meestal het safety word!
Verwijderd
Citaat:
En ik heb wel eens pijn aan m'n tepels, maar nooit ondraaglijke pijn.
precies dat. Vooral als het koud is heb ik daar last van.
Verwijderd
Ik weet nog minder van Noedel van van Quis! Wat wel raar is, want Noedel ken ik veel langer.
Oud 04-10-2011, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Voordat het ondraaglijke pijn is zeg ik meestal het safety word!
Ik wilde een soortgelijk grapje maken, maar ik wist het niet echt te verwoorden
Verwijderd
70%
Uice
Uice is offline
Ik zou zo Saraloog kunnen worden, met mijn 90%!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Weet ik, maar ik geef het op.
Oke, let's call it a day.
Oud 04-10-2011, 01:00
Verwijderd
ik had maar 50
Oud 04-10-2011, 01:00
Verwijderd
Citaat: