Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan ga ik nu ook een potje beledigd zitten zijn hoor, gezien je ''politiek correct'' duidelijk als scheldwoord bedoelde en mijn allochtone vrienden beledigt, in directe zin, ook nog. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens, als iemand 'de Nederlanders' kaaskoppen en koeienneukers noemt, ga ik me ook niet beledigd voelen. Het valt me alleen van die Kalf-winnaar tegen dat hij, als intelligente Marokkaan, zich aangesproken voelt. Disclaimer: ik vind Marokkanen geen paupervolk, ik beoordeel iedereen op karakter ipv afkomst.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Onbegonnen feest jongens, onbegonnen feest. Ik ga maar weer eens naar bed, dit houd me al langer wakker dan goed is. Dadelijk ga ik nog taalfouten maken die ik niet op tijd kan verbeteren, stel je voor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder moet ik toegeven dat het niet echt een goede vergelijking was, want ik ben niet vaag, maar die acteur is wel een Marokkaan, en absoluut wel dat Wilders alle Marokkanen liever niet dan wel ziet. |
![]() |
||
Citaat:
Marokkanen daarentegen worden algemeen geaccepteerd in de Nederlandse samenleving, kunnen (blijkbaar) Gouden Kalveren winnen en hun maatschappelijke positie is heus niet zo slecht als men wil doen geloven. Het is dus niet zo dat zij continu geschoffeerd worden en machteloos zijn. Ja, een schreeuwlelijk als Wilders met evenzo domme aanhang lijkt veel invloed te hebben, maar de consensus in de maatschappij en in de politiek is nog altijd dat 'een paar rotte appels het verpesten voor de rest'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ging slapen geloof ik. Je snapt het niet, en ik ga jou niet snappen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |