Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is eigenlijk helemaal niet zo spannend, maar ik heb dus vanmiddag 3 oktoberrrr gevierd met Barry Badpak enzo en toen raakte ik aan de praat met een vriend van een collega van me en die was heel aardig enzo en het was heel gezellig. We hadden ook duizent dezelfde interesses en dat was tof, alleen werd het daarna een beetje creepy en nu voel ik me echt heel naar.
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Srsly, GADVERDAMME. Ik heb de hele weg naar die vriendin toe zo van 'eeewww bah. *spuug spuug*' lopen doen. *ril* Ik voel me echt een beetje aangerand.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Grapje hoor. Kan me goed voorstellen dat jij je nu smoezelig voelt op een vervelende manier. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben niet voor niks al zolang vrijgezel. "aan mijn lijf geen polonaise" enzo. Ik kan er al niet zo goed tegen als iemand me een knuffel wil geven, laat staan dit. Maar het is ook nog eens verwarrend juist omdat ik het zo vies vind, want waarom heb ik er zo'n probleem mee? Mensen lebberen elkaar constant af, dat schijnt normaal te zijn, maar ik ga er serieus bijna van over m'n nek. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga je nu geen rare dingen in je hoofd halen over jezelf. Hij was gewoon een ransaap. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Trusten, dronkelapje.
![]() En het jammere van die gast is dat ik het heel goed met 'm kon vinden. Echt heel veel overeenkomende interesses, maar jammer als kerels dan meteen denken dat je hun soulmate bent ofzo. ![]()
|
Verwijderd
|
Overigens, dan toch maar een disclaimer omdat het nodig lijkt te zijn, natuurlijk was mijn post over die Marokkaan met z'n kalf gechargeerd en niet gemeend in de zin dat ik "alle Marokkanen over één kam scheer", om maar eens jargon van mijnheer Cohen te bezigen. Blijkbaar heb ik gefaald in mijn (politieke) uitspraken in het verleden om duidelijk te maken waar ik écht sta óf hebben jullie niet goed opgelet. Either way; de soep dient vanzelfsprekend niet zo heet gegeten te worden als-ie opgediend wordt.
Waarom ik er nu pas mee kom? Ik wilde even afwachten om te zien of het kwartje alsnog niet zou vallen. C'est tout. |
![]() |
|
|