Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2011, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Hihi, tepels.
Ik moest hardop zingen.
Advertentie
Oud 04-10-2011, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde een soortgelijk grapje maken, maar ik wist het niet echt te verwoorden
:boks:
Oud 04-10-2011, 01:01
Verwijderd
LACHEN. Ik bedoel lachen Ik ben niet zo scherp vandaag.
Oud 04-10-2011, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Ik moest hardop zingen.
Citaat:
LACHEN. Ik bedoel lachen Ik ben niet zo scherp vandaag.
Oud 04-10-2011, 01:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik moest hardop zingen.
Oud 04-10-2011, 01:02
Verwijderd
Het is geruststellend dat er nog zoveel mensen wakker zijn.
Oud 04-10-2011, 01:03
Verwijderd
zingende tepels
Uice
Uice is offline
Hebben jullie weleens een erwtenwindje gelaten? Ik niet.
Verwijderd
Ik ben overigens vorig weekend nog door een Marokkaan bespuugd in een snackbar. Het kan ook een Algerijn geweest zijn trouwens. Slaap heerlijk mensen, later!
Oud 04-10-2011, 01:05
Verwijderd
Ik vind sommigen van jullie grappig en ga nu slapen.
Trusten!
Oud 04-10-2011, 01:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ben overigens vorig weekend nog door een Marokkaan bespuugd in een snackbar. Het kan ook een Algerijn geweest zijn trouwens. Slaap heerlijk mensen, later!
ZIE JE NOU WEL.
Oud 04-10-2011, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie weleens een erwtenwindje gelaten? Ik niet.
Je hebt het woord 'erwtenwindje' ergens gehoord of gelezen en ik wil weten waar of van wie zodat ik ze streng kan toespreken op hun vieze taal.
Oud 04-10-2011, 01:09
Uice
Uice is offline
Ik heb het woord verzonnen.
Oud 04-10-2011, 01:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dag kinders, is er hier nog wat gebeurd? Nou, in leiden wel. Poe hee, ik ben er helemaal ondersteboven van. [/v-lid]
Oud 04-10-2011, 01:12
Verwijderd
Ik ben nog nooit bespuugd in een snackbar.
Oud 04-10-2011, 01:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
dag kinders, is er hier nog wat gebeurd? Nou, in leiden wel. Poe hee, ik ben er helemaal ondersteboven van. [/v-lid]
vertel, vertel, we hangen aan je lippen! Ga door, ga door!
Oud 04-10-2011, 01:19
Verwijderd
We vinden het zo spannend dat we er stil van zijn!
Oud 04-10-2011, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog nooit bespuugd in een snackbar.
Je mist er niks aan hoor. Ik ben ook bijna nooit in een snackbar dus wellicht moet ik me eens verdiepen in de ongeschreven regels die daar gelden.
Oud 04-10-2011, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het woord verzonnen.
Dan ben jij degene die straf verdient! Om je een lesje te leren zal ik een vieze vraag over jou in mijn quiz stoppen.

Citaat:
Dag kinders, is er hier nog wat gebeurd? Nou, in leiden wel. Poe hee, ik ben er helemaal ondersteboven van. [/v-lid]
*hand bij oor houdt*
Oud 04-10-2011, 01:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het is eigenlijk helemaal niet zo spannend, maar ik heb dus vanmiddag 3 oktoberrrr gevierd met Barry Badpak enzo en toen raakte ik aan de praat met een vriend van een collega van me en die was heel aardig enzo en het was heel gezellig. We hadden ook duizent dezelfde interesses en dat was tof, alleen werd het daarna een beetje creepy en nu voel ik me echt heel naar.

Spoiler
Oud 04-10-2011, 01:22
Verwijderd
Citaat:
Je mist er niks aan hoor. Ik ben ook bijna nooit in een snackbar dus wellicht moet ik me eens verdiepen in de ongeschreven regels die daar gelden.
Ik ben wel ooit op mijn voeten bespuugd op straat, door een man die mij om geld vroeg en het niet vond kunnen dat ik niet even voor 'm wilde gaan pinnen daar mis je ook niks aan.
Oud 04-10-2011, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Het is eigenlijk helemaal niet zo spannend, maar ik heb dus vanmiddag 3 oktoberrrr gevierd met Barry Badpak enzo en toen raakte ik aan de praat met een vriend van een collega van me en die was heel aardig enzo en het was heel gezellig. We hadden ook duizent dezelfde interesses en dat was tof, alleen werd het daarna een beetje creepy en nu voel ik me echt heel naar.

Spoiler
is dit je manier om te vertellen dat jullie hebben staan zoenen of?
Oud 04-10-2011, 01:24
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Maar eh, wat werd nou precies creepy en waarom voel jij je nu echt naar? </man>
Oud 04-10-2011, 01:25
Uice
Uice is offline
Oh ja, vandaag vroeg een Brit aan me of ik uit Engeland kwam. Mijn accent is compleet!
Oud 04-10-2011, 01:30
Verwijderd
Oh jongens ik heb misschien een beetje veel gedronken
Oud 04-10-2011, 01:32
Verwijderd
Ik weet ook niet zo goed wat ik met je verhaal aanmoet Trimm! Wil/kan je het verduidelijken?
Verwijderd
Citaat:
Oh jongens ik heb misschien een beetje veel gedronken
Ik zie nog geen taalfouten, zoals een goede pauperautochtoon betaamt wanneer hij/zij écht dronken is, maar vooruit..
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
is dit je manier om te vertellen dat jullie hebben staan zoenen of?
Nee! We zaten op een klein bankje, dus het was sowieso veel lichaamscontact, maar op een gegeven moment voelde ik wat gefrunnik aan m'n zij en dacht ik al 'eeeh, wat gaan we doen?' En toen moest ik weg, omdat ik had afgesproken met een vriendin en ik dacht dat hij gewoon vriendelijk een afscheidszoen op m'n wang wou geven, maar toen kreeg ik ineens een tong in m'n mond.
Srsly, GADVERDAMME. Ik heb de hele weg naar die vriendin toe zo van 'eeewww bah. *spuug spuug*' lopen doen.

*ril* Ik voel me echt een beetje aangerand.
Verwijderd
Ik hjeb stom genoeg wel met mijn huisgenoot staan zoenen Telt dat>?
Oud 04-10-2011, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Ik hjeb stom genoeg wel met mijn huisgenoot staan zoenen Telt dat>?
Niet zo slim.
Oud 04-10-2011, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Nee! We zaten op een klein bankje, dus het was sowieso veel lichaamscontact, maar op een gegeven moment voelde ik wat gefrunnik aan m'n zij en dacht ik al 'eeeh, wat gaan we doen?' En toen moest ik weg, omdat ik had afgesproken met een vriendin en ik dacht dat hij gewoon vriendelijk een afscheidszoen op m'n wang wou geven, maar toen kreeg ik ineens een tong in m'n mond.
Srsly, GADVERDAMME. Ik heb de hele weg naar die vriendin toe zo van 'eeewww bah. *spuug spuug*' lopen doen.

Oh ik kan me best wel voorstellen dat dat naar is ja
Oud 04-10-2011, 01:34
Verwijderd
Uuh, nee. Dat bedacht ik me ook wat te laat.
Oud 04-10-2011, 01:37
Verwijderd
Citaat:

Nou is er een dude die affectie toont.......

Grapje hoor. Kan me goed voorstellen dat jij je nu smoezelig voelt op een vervelende manier.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh ik kan me best wel voorstellen dat dat naar is ja
Ja.
Ik ben niet voor niks al zolang vrijgezel. "aan mijn lijf geen polonaise" enzo. Ik kan er al niet zo goed tegen als iemand me een knuffel wil geven, laat staan dit. Maar het is ook nog eens verwarrend juist omdat ik het zo vies vind, want waarom heb ik er zo'n probleem mee? Mensen lebberen elkaar constant af, dat schijnt normaal te zijn, maar ik ga er serieus bijna van over m'n nek.
Uice
Uice is offline
Citaat:

Dat lijkt me ook wel terecht.
Oud 04-10-2011, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Ik ben niet voor niks als zolang vrijgezel. "aan mijn lijf geen polonaise" enzo. Ik kan er al niet zo goed tegen als iemand me een knuffel wil geven, laat staan dit. Maar het is ook nog eens verwarrend juist omdat ik het zo vies vind, want waarom heb ik er zo'n probleem mee? Mensen lebberen elkaar constant af, dat schijnt normaal te zijn, maar ik ga er serieus bijna van over m'n nek.
Nou ja, van een random guy is het heus normaal dat je er niet op zit te wachten hoor.
Ga je nu geen rare dingen in je hoofd halen over jezelf. Hij was gewoon een ransaap.
Oud 04-10-2011, 01:38
Verwijderd
wat naar Trimm wat een idiote gast.

Maar ik ga maar slapen. Dat lijkt mij een goed plan
Oud 04-10-2011, 01:40
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Ik ben niet voor niks al zolang vrijgezel. "aan mijn lijf geen polonaise" enzo. Ik kan er al niet zo goed tegen als iemand me een knuffel wil geven, laat staan dit. Maar het is ook nog eens verwarrend juist omdat ik het zo vies vind, want waarom heb ik er zo'n probleem mee? Mensen lebberen elkaar constant af, dat schijnt normaal te zijn, maar ik ga er serieus bijna van over m'n nek.
nou van iemand die ik pas net een paar uur kende zou ik het ook ranzig vinden! Zeker als het niet 'vanzelf gaat' maar iemand gewoon z'n tong d'r in perst
Oud 04-10-2011, 01:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trusten, dronkelapje.

En het jammere van die gast is dat ik het heel goed met 'm kon vinden. Echt heel veel overeenkomende interesses, maar jammer als kerels dan meteen denken dat je hun soulmate bent ofzo.
Oud 04-10-2011, 01:42
Verwijderd
Overigens, dan toch maar een disclaimer omdat het nodig lijkt te zijn, natuurlijk was mijn post over die Marokkaan met z'n kalf gechargeerd en niet gemeend in de zin dat ik "alle Marokkanen over één kam scheer", om maar eens jargon van mijnheer Cohen te bezigen. Blijkbaar heb ik gefaald in mijn (politieke) uitspraken in het verleden om duidelijk te maken waar ik écht sta óf hebben jullie niet goed opgelet. Either way; de soep dient vanzelfsprekend niet zo heet gegeten te worden als-ie opgediend wordt.

Waarom ik er nu pas mee kom? Ik wilde even afwachten om te zien of het kwartje alsnog niet zou vallen. C'est tout.
Oud 04-10-2011, 01:46
Verwijderd
Joh, waarom nu nog erop terugkomen?

Laat iedereen lekker, zou ik zeggen.
Oud 04-10-2011, 01:49
Verwijderd
Citaat:
Joh, waarom nu nog erop terugkomen?

Laat iedereen lekker, zou ik zeggen.
Nou, nee. Ik heb een hekel aan mensen die verkeerde conclusies trekken en daar willens en wetens aan vast willen blijven houden tenzij je meteen -niet geheel terecht- op de knietjes gaat.
Oud 04-10-2011, 01:50
Verwijderd
Citaat:
Nou, nee. Ik heb een hekel aan mensen die verkeerde conclusies trekken en daar willens en wetens aan vast willen blijven houden tenzij je meteen -niet geheel terecht- op de knietjes gaat.
Ja, oke, ik ook.

En dat doen mensen aan de lopende band!
Oud 04-10-2011, 01:51
Verwijderd
Doe mijn edit even toevoegen aan jouw quote van mij
Oud 04-10-2011, 01:53
Verwijderd
Nou eens zien of 21 Jump Street nog zo tof is als vroeger; heb de boxset op DVD5 voor 'n tientje gescoord bij de Blokker
Oud 04-10-2011, 02:01
Uice
Uice is offline
Bedtijd!
Oud 04-10-2011, 02:19
Verwijderd
ontbijtpauze
Oud 04-10-2011, 02:21
Verwijderd
Oei, dat ging niet al te best. Je krijgt slechts één prijs. De prijs is Hitler. Sorry."

daar ging de muesli
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten