Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Aah oké, geen probleem.
Maar om eerlijk te zijn is er geen vooruitgang meer geweest. We hebben nog 1x op de chat gepraat, c'est tout... Ik heb haar alleen tijdens de middag vanop een afstand gezien met 5vriendinnen ofzo. En sorry, maar ik had de balls niet om ernaar toe te stappen. Ik vind het gewoon ongeloofelijk moeilijk om zomaar even beginnen praten. Ik zou wel een paar zinnen kunnen verzinnen om over te praten, maar na 2 min zou ik het al nietmeer weten en dan sta je tamelijk voor lul als je dan weer weggaat na die stilte. Is het echt al te vroeg om te vragen of ze iets mee gaat drinken? (via chat of is dat not done? Anders is het weekend alweer voorbij en dan ziet ze het misschien nietmeer zitten omdat het wat lang duurt?) Dat zou ik zoveel makkelijker vinden en ik zou veel meer kunnen praten zonder dat er anderen bij zijn... Of gewoon iets met haar alleen zonder dat die anderen er bij zijn,ideas? Ik weet dat het vrij zielig is dat ik niet naar haar durfde gaan deze middag, maar anderzijds wil ik echt wel iets ondernemen want ze is echt wel mooi en voor zover ik ze ken ook leuk! |
![]() |
||
Citaat:
|
Dus jij gaat tegen iemand zeggen die je amper echt kent dat ze speciaal is? Dan is reageren op een facebook statusupdate helemaal niet zo'n gek idee.
En ik zou trouwens ik niet zo snel op iemand aflopen om een praatje te gaan maken uit het niks. Maar als er een aanknopingspunt is, dan kun je het wel gewoon doen |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het sowieso allemaal een beetje vreemd vinden als iemand vanuit het niets op me afstapt, me uit vraagt of vertelt dat 'ie verliefd op me is. Vooral omdat jullie elkaar blijkbaar helemaal niet kennen. Hoe kun je dan verliefd zijn? Ik snap dat niet zo goed.. Als je amper tot nooit met haar hebt gesproken, waar ben je dan precies verliefd op? Alleen haar uiterlijk? Mjah. Dat zou mijn eerste gedachte zijn als iemand dat bij mij doet.
Sowieso vind ik het debiel om dat soort dingen via MSN, Facebook, SMS, of whatever te doen als je haar in het dagelijks leven niet eens normaal kunt aanspreken, of überhaupt nooit een gesprek met elkaar hebt gehad.. Om het even vanuit haar perspectief te bekijken: Uit het niets komt iemand die ze helemaal niet kent naar haar toe en vraagt haar of ze met hem uit wil. Persoonlijk zou ik daar helemaal niet positief op reageren. Maar ik heb geen Facebook, dus ik heb ook geen idee hoe ik daar zou reageren. Tja, als je niets doet gebeurt er sowieso niets, dus ik wat dat betreft kun je gewoon van alles proberen.. |
![]() |
|
![]() |
Oei, ik denk dat ik hier een aantal misverstandjes moet oplossen... Ten eerste: uiteraard bedoel ik met verliefd zijn dat ik ze gewoon heel mooi vind, maar als ze een rotkarakter zou hebben zou ik niets meer van haar moeten hebben. Ik wil ze dus gewoon beter leren kennen. Ten tweede: Ik snap niet waar jullie vandaan halen dat als ik op haar afstap direct ga zeggen dat ik verliefd op haar ben. Ik wil gewoon wat irl contact met haar, ik vind de chat ook niet fantastisch, maar anders valt alles stil en chat is beter dan niets. Ten slotte: Ik wil met haar iets gaan drinken, niet lang, een uurtje ofzo... En ook daar zou ik niet zeggen dat ik iets met haar zou willen. Het is de bedoeling om ze beter te leren kennen, en als het allemaal goed gaat overgaan naar meer.
Vergeef me als ik jullie die indrukken gaf, helemaal niet de bedoeling. Voor de rest heb ik er nog een praatje mee gedaan in de gang gisteren (niet lang, hooguit 30seconden) en wat op de chat gepraat. Vandaag heb ik haar gezien en gewoon dag gezegd. Ze staarde wel lang naar mij tijdens de speeltijd, maarja wat moet ik daarmee? Ik wil zoals ondertussen wel duidelijk is iets ondernemen, maar ze kan moeilijk verwachten dat ik zomaar even naar haar toe stap met 5 vriendinnen rond haar. Dit vinden jullie ook zo, als ik de reacties lees. Gewoon verder doen zoals ik bezig ben en zoveel mogelijk 'gesprekjes' voeren irl en chat, en dan ergens binnen 1-2 weken tijdens de herfstvakantie vragen of ze iets wil doen? |
![]() |
|
Misschien schrikt zoiets haar een beetje af: voor een meisje is het een grote stap tussen 'hoi' zeggen en iets doen in de vakantie. Je kan haar beter benaderen op een feest/in 't café.
|
![]() |
Maar dat is nu juist the problem! Ze gaat amper naar feestjes laat staan op café... Geloof me aub, ik zou het dolgraag op die manier doen, maar stel dat ze gaat, hoe moet ik dan weten waar en wanneer? In Antwerpen is er altijd veel te doen, en ze woont er nog is 20 min van... Het is echt moeilijk om iets te vinden
![]() |
![]() |
|
![]() |
Okéé had gewoon gevraagd of ze iets mee wou gaan drinken. Dat was aantal dagen geleden, ze antwoordde positief. We hadden een dag afgesproken (gisteren) maar nog geen uur. Dus stuurde ik om welk uur ze kon. Ze antwoordde dat ze nietmeer kon want ze moest bij haar opa gaan eten en daarna nog gaan ropeskippen, maar dat ze het wel heel stom vond dat ze niet kon. Ze zei wel niks van een andere dag te gaan ofzo, ik ben er dan zelf ook nietmeer over begonnen en zei gewoon dat het jammer was dat ze niet kon.
Am I screwed or not? Ze zei wel dat ze het erg dom vond dat ze niet kon maar aan de andere kant moet ik ook niet naief zijn. Wat denken jullie ervan? Ik denk allesinds dat de bal nu in haar kamp ligt: als ze interesse heeft mag ze zelf iets voorstellen, ik heb genoeg moeite gedaan denk ik, of niet? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik twijfel ook. Het kan een legitieme reden zijn (als ze niet wilde had ze ook meteen een stom excuus kunnen verzinnen natuurlijk), maar het lijkt me idd dat ze dan ook wel een andere dag had kunnen voorstellen.
Ik zou denk ik even afwachten, daarna misschien nog een keertje een voorstel doen - en dan eerder "zullen we vandaag na schooltijd wat gaan drinken" oid, zodat je dan direct uit school samen op weg kunt. Als ze dan nog een keer met een smoes komt, zou ik het ook laten zitten. Er zijn wel meer mooie meisjes, en je weet nog niet eens of ze wel léuk is verder. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Durf geen volgende stap te zetten met meisje dat ik leuk vind y-man | 33 | 08-02-2011 11:42 | |
Liefde & Relatie |
De volgende stap? max899 | 8 | 17-10-2007 16:07 | |
Verhalen & Gedichten |
De volgende stap Man of Chrome | 2 | 07-09-2004 13:13 | |
Liefde & Relatie |
ik vind een meisje leuk, maar wat is nu de volgende stap aap777 | 13 | 26-02-2003 19:50 | |
Liefde & Relatie |
Point of no turning back: de ' volgende stap van een relatie' Optima | 11 | 18-10-2002 06:31 | |
Verhalen & Gedichten |
* voor Kimry * - De volgende stap..... *Norena* | 10 | 02-10-2002 15:36 |