Nee, ik ben niet iemand die al miept bij 1 klein zielig mugje dat graag een klein beetje van mijn bloed zou willen adopteren. Maar nu wordt het toch echt te gek; ter indicatie: op mijn linkervoet zitten 8 muggenbulten.
Ik word er helemaal geflipt van. Het lijkt wel alsof er een hele nieuwe generatie muggen is uitgekomen de afgelopen week, misschien omdat het weer warmer is geworden. In de woonkamer stikt het van de muggen, en dus ook bij mij op zolder. Ik heb er maandag 5 vermoord, dinsdag 4 (waardoor ik nog bijna te laat kwam, ik was zo geobsedeerd door die ene mug dat ik de tijd vergat...) en vandaag staat mijn teller ook al op 2. Mijn muur zit onder de muggenlijkjes, echt zonde, want die is pas gewit.
Oke, vooruit, die muggen kunnen er ook niks aan doen dat ze als mug zijn geboren. Maar dit kan echt niet, ze worden gewoon te slim en te handig. Ik smeer me 's nachts helemaal onder met antimuggenspul, de ventilator staat op stand 3, maar de gevolgen zijn dat ik het a. stervens koud krijg, b. ik mezelf echt heel erg vind stinken en c. de muggen me toch gewoon prikken.
Goed, dit valt allemaal wel te overleven, maar ik word hélemaal knetter gek van al die muggenbulten. Ik loop de hele dag overal te kriebelen, mijn klasgenoten worden onrustig van mij en mijn concentratie wordt er ook niet beter op.
Dus, ik ben opzoek naar tips en trucks tegen muggen en tegen de jeuk van muggenbulten. Kom niet aanzetten met dingetjes als "leg een citroen naast je bed neer" want daar hebben mijn muggen echt lak aan.
Alvast bedankt!