Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
na een half jaar begon ik juist, de laatste keer stoppen
ik één keer na 3 maanden, één keer na één maand en één keer na 7 maanden. Alledrie de keren dat ik begon ging het ook gewoon slecht met me. Dus als ik me verder goed blijf voelen, zal ik ook wel gestopt blijven.
Advertentie
Oud 13-10-2011, 22:36
Verwijderd
De bedenker van de succesvolle tv-serie Family Guy, Seth MacFarlane is van plan om te stoppen met de serie. Family Guy is op dit moment bezig met zijn tiende seizoen.

Dit betekent nog niet dat we van de familie Griffin af zijn, want er ligt al een deal klaar om de avonturen in Quahog op het witte doek te krijgen. Het plan van MacFarlane is dan ook om regelmatig een nieuwe film van Family Guy uit te brengen.

Oud 13-10-2011, 22:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als je /care had, dan had je dit niet gepost
Jawel, maar ik dacht, laat ik jullie eens voor zijn met dat gewhine altijd over mijn muziek
Verwijderd
oh ik 30 keer na 1-2-3 dagen 2 keer binnen een maand en 1 keer na 6 maanden die na 6 maanden omdat ik op een festival zat en het er ook wel bij kon!
Verwijderd
Oh lentekriebel, ik ben FB sinds juni ergens een keertje. Dacht ik.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De bedenker van de succesvolle tv-serie Family Guy, Seth MacFarlane is van plan om te stoppen met de serie. Family Guy is op dit moment bezig met zijn tiende seizoen.

Dit betekent nog niet dat we van de familie Griffin af zijn, want er ligt al een deal klaar om de avonturen in Quahog op het witte doek te krijgen. Het plan van MacFarlane is dan ook om regelmatig een nieuwe film van Family Guy uit te brengen.

Ah no! Doe dan, ter compensatie, een Stewie & Brian show!
Oud 13-10-2011, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ah no! Doe dan, ter compensatie, een Stewie & Brian show!
Omg wat zou dat awesome zijn
Oud 13-10-2011, 22:38
Verwijderd
Ik heb de laatste dagen/weken af en toe dat mijn hartslag echt omhoog schiet van angst of van woede en op die momenten heb ik écht behoefte aan een sigaret. Maar dan probeer ik wat ademhalingsoefeningen te doen en als het echt te lang duurt neem ik maar een pammetje (2 keer gedaan denk ik)
Oud 13-10-2011, 22:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Omg wat zou dat awesome zijn
Showtunes all over ze place!

Ik vind Stewie en Brian sowieso de leukste karakters
Oud 13-10-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Oh lentekriebel, ik ben FB sinds juni ergens een keertje. Dacht ik.
oh dan wist ik dat al wel.
Oud 13-10-2011, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Showtunes all over ze place!

Ik vind Stewie en Brian sowieso de leukste karakters
:boks:
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
:boks:
Verwijderd
Citaat:
oh dan wist ik dat al wel.
Het zou toch apart zijn als het je nu pas opvalt

Phoebe, was jij degene die zei dat ik mijn huisgenoot alleen maar leuk vond omdat we gezoend hadden? Ik dacht dat jij dat was, maar ik kan het niet meer echt terugvinden
Oud 13-10-2011, 22:41
Verwijderd
oh, ik ben ook wel een aantal keer na een dag alweer begonnen, maar die tel ik al niet mee haha
Oud 13-10-2011, 22:43
Verwijderd
Firefox start niet meer op sinds de crash vanochtend. Misschien moet ik hem er maar even afgooien en opnieuw installeren. Maar hoe zorg ik ervoor dat echt álles van FF eraf is?
Oud 13-10-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
oh ik 30 keer na 1-2-3 dagen 2 keer binnen een maand en 1 keer na 6 maanden die na 6 maanden omdat ik op een festival zat en het er ook wel bij kon!
Wat gaat het verschil maken, deze keer?
Oud 13-10-2011, 22:46
Verwijderd
Gvd, waarom zegt m'n Last.fm dat ik recently geen muziek heb geluisterd, en is mijn library weg
Oud 13-10-2011, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Wat gaat het verschil maken, deze keer?
Nee blijven zeggen natuurlijk!
Oud 13-10-2011, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Nee blijven zeggen natuurlijk!
Ja maar waarom ga je dit keer dat voornemen niet op een bepaald moment vergeten?
Edit: als in: waar haal je je motivatie vandaan, niet als in: hoe kom je erbij dat je het gaat volhouden.
Oud 13-10-2011, 22:49
Verwijderd
firefox back in buisness
Oud 13-10-2011, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Gvd, waarom zegt m'n Last.fm dat ik recently geen muziek heb geluisterd, en is mijn library weg
ja soms doet ie dat. Meestal staat het er dan binnen een dag/paar dagen weer bij, iig dat was bij mij zo.
Verwijderd
Ik ga meteen maar even een nieuwe back-up maken. Een crash doet je herinneren aan het feit dat dat wel een goed idee is
Verwijderd
ANNOUNCEMENT: Library missing 13/10/2011
Nothing has been lost, we're re-sharding our database which has affected a quarter of our userbase. It may take up to 24 hours for your library information to re-appear on your profile.

Oe gelukkig zeg. Ik ben veel te autistisch voor dit soort fratsen.
Verwijderd
Citaat:
firefox back in buisness
Snel gedaan

En oh jammer. Mijn laptop begint weer met falen ik ben zo terug
Oud 13-10-2011, 22:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het zou toch apart zijn als het je nu pas opvalt

Phoebe, was jij degene die zei dat ik mijn huisgenoot alleen maar leuk vond omdat we gezoend hadden? Ik dacht dat jij dat was, maar ik kan het niet meer echt terugvinden
Ja

Nu ga ik heel loner AoE spelen
Oud 13-10-2011, 22:52
Verwijderd
@ Mijamoto:

Sann zegt: ZET 'M OP JORISJUH! JE KUNT UT!!11!!!!
Verwijderd
Citaat:
Ja maar waarom ga je dit keer dat voornemen niet op een bepaald moment vergeten?
Ik was het toen niet vergeten, ik had het semi-rationeel zo beredeneerd dat ik toch al aan genoeg rotzooi zat dat weekend dat ik ook best erbij kon roken en dat ik daarna prima kon stoppen, en bij dat laatste gedeelte faalde ik dus, kwestie is dus om de volgende keer dat ik op een festival ben zo te redeneren mocht ik de drang hebben om te roken dat het op geen enkele wijze functioneel is!
Verwijderd
Citaat:
Ja

Nu ga ik heel loner AoE spelen
Pff, zeikerd. Mijn laptop trekt internet nauwelijks op het moment.
Oud 13-10-2011, 22:54
Verwijderd
Citaat:
@ Mijamoto:

Sann zegt: ZET 'M OP JORISJUH! JE KUNT UT!!11!!!!
Veel kusjes aan die lieverd van mij!
Oud 13-10-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Snel gedaan
Misschien ben ik toch wel een beetje nerdie. Hier op het forum zeker niet, maar in vergelijking met mijn real life omgeving
Oud 13-10-2011, 22:57
Verwijderd
Ik heb me voorgenomen om morgen weer te beginnen met lopen
Oud 13-10-2011, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Misschien ben ik toch wel een beetje nerdie. Hier op het forum zeker niet, maar in vergelijking met mijn real life omgeving
Ach, meestal als er bij mij iets verkeerd ga loop ik gillend door het huis, en dan is er altijd wel iemand die er meer verstand van heeft dan ik .

En anders spam ik het forum onder en dan is er altijd iemand die er meer vanaf weet dan ik.
Oud 13-10-2011, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Ik was het toen niet vergeten, ik had het semi-rationeel zo beredeneerd dat ik toch al aan genoeg rotzooi zat dat weekend dat ik ook best erbij kon roken en dat ik daarna prima kon stoppen, en bij dat laatste gedeelte faalde ik dus, kwestie is dus om de volgende keer dat ik op een festival ben zo te redeneren mocht ik de drang hebben om te roken dat het op geen enkele wijze functioneel is!
''naast je neerleggen'' valt in dit geval net zo goed onder vergeten, tenminste op de manier waarop ik het bedoelde, maar goed!
Maar OK, je kent iig al een valkuil, heel goed! Dan kan ik je ook oprecht succes wensen.
Oud 13-10-2011, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me voorgenomen om morgen weer te beginnen met lopen

En dat doet me weer denken aan het feit dat ik zondag de maliebaanloop ga rennen... Ik ga zo dood zondag, ik kan er echt helemaal niets van...
Oud 13-10-2011, 23:02
Verwijderd
Wat sportief allemaal! Goed zo!

Ik ga slapen! Weltrusten allemaal!
Oud 13-10-2011, 23:03
Verwijderd
Een klasgenoot van me gaat de 10km doen en ik hoop oprecht dat ik in dezelfde tijd mijn 6km heb afgerond... En ik vrees zelfs dat hij sneller is met zijn 10 dan ik met mijn 6...
Verwijderd
Citaat:
''naast je neerleggen'' valt in dit geval net zo goed onder vergeten, tenminste op de manier waarop ik het bedoelde, maar goed!
Maar OK, je kent iig al een valkuil, heel goed! Dan kan ik je ook oprecht succes wensen.
Ik ken alle valkuilen! Er aan toegeven is toch wel een bewuste keuze geweest!
Verwijderd
Of nog erger, dat ik moet opgeven
Verwijderd
Citaat:
Wat sportief allemaal! Goed zo!

Ik ga slapen! Weltrusten allemaal!
Slaap lekker!
Verwijderd
En als ik het al haal, heb ik denk ik echt weken nodig om te herstellen
Oud 13-10-2011, 23:04
Verwijderd
Weltruste!
Oud 13-10-2011, 23:09
Verwijderd
Ja maar dan blijft de vraag toch min of meer hetzelfde: wat maakt dat je dit keer niet de bewuste keuze gaat maken weer te roken? Anders kun je wel aan de gang blijven, he.

Maar eigenlijk wil ik helemaal niet door blijven zeiken want iedere poging is lof waard, dus jeeej.
En whoei ik ga waarschijnlijk met sann naar een sterrenrestaurant.
Oud 13-10-2011, 23:09
Verwijderd
*zucht* Ik had de hele dag geen last van mijn rug, tot vanavond. Steeds als ik iets bij de kliniek moet doen krijg ik pijn in mijn rug. En nu heb ik toch al weer pijnstillers op en het helpt geen zier en ik ben bang dat ik wéér een nacht wakker ga liggen... Echt ik heb al heel veel nachten niet fatsoenlijk geslapen.
Oud 13-10-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Ja maar dan blijft de vraag toch min of meer hetzelfde: wat maakt dat je dit keer niet de bewuste keuze gaat maken weer te roken? Anders kun je wel aan de gang blijven, he.

Maar eigenlijk wil ik helemaal niet door blijven zeiken want iedere poging is lof waard, dus jeeej.
Ik ben van plan gewoon niet meer depressief te worden. Dan ga ik ook niet meer roken . Mooi plan toch!
Oud 13-10-2011, 23:12
Verwijderd
Ja.
Oud 13-10-2011, 23:14
Verwijderd
Citaat:

ik schat me nu verstandiger in! Je vraag blijft helaas in den beginne onmogelijk om te beantwoorden, immers eer dat die situatie zich voordoet ben ik niet de persoon die ik nu ben, panta rhei en zo. En je blijft sowieso altijd aan de gang met stoppen, of beter gezegd niet bweer beginnen.

Oeh NICE welke?
Oud 13-10-2011, 23:20
Verwijderd
Wat doen jullie eigenlijk als je kwaad bent, echt pislink zeg maar, maar je kunt het niet tegen iemand uiten?
Oud 13-10-2011, 23:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat doen jullie eigenlijk als je kwaad bent, echt pislink zeg maar, maar je kunt het niet tegen iemand uiten?
Een potje mensen omver rijden in GTA4 werkt altijd prima.
Oud 13-10-2011, 23:24
Verwijderd
Citaat:
ik schat me nu verstandiger in! Je vraag blijft helaas in den beginne onmogelijk om te beantwoorden, immers eer dat die situatie zich voordoet ben ik niet de persoon die ik nu ben, panta rhei en zo. En je blijft sowieso altijd aan de gang met stoppen, of beter gezegd niet bweer beginnen.

Oeh NICE welke?
Ben ik alweer vergeten en nu heb ik net msn afgesloten! Iets met Nederland erin, geloof ik.

Citaat:
Vloeken en stampen of huilen en tandenkransen.
Oud 13-10-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:
kapotrelativeren!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten