Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De bedenker van de succesvolle tv-serie Family Guy, Seth MacFarlane is van plan om te stoppen met de serie. Family Guy is op dit moment bezig met zijn tiende seizoen.
Dit betekent nog niet dat we van de familie Griffin af zijn, want er ligt al een deal klaar om de avonturen in Quahog op het witte doek te krijgen. Het plan van MacFarlane is dan ook om regelmatig een nieuwe film van Family Guy uit te brengen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb de laatste dagen/weken af en toe dat mijn hartslag echt omhoog schiet van angst of van woede en op die momenten heb ik écht behoefte aan een sigaret. Maar dan probeer ik wat ademhalingsoefeningen te doen en als het echt te lang duurt neem ik maar een pammetje (2 keer gedaan denk ik)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ANNOUNCEMENT: Library missing 13/10/2011
Nothing has been lost, we're re-sharding our database which has affected a quarter of our userbase. It may take up to 24 hours for your library information to re-appear on your profile. Oe gelukkig zeg. Ik ben veel te autistisch voor dit soort fratsen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu ga ik heel loner AoE spelen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En anders spam ik het forum onder ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar OK, je kent iig al een valkuil, heel goed! Dan kan ik je ook oprecht succes wensen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja maar dan blijft de vraag toch min of meer hetzelfde: wat maakt dat je dit keer niet de bewuste keuze gaat maken weer te roken? Anders kun je wel aan de gang blijven, he.
![]() Maar eigenlijk wil ik helemaal niet door blijven zeiken want iedere poging is lof waard, dus jeeej. ![]() En whoei ik ga waarschijnlijk met sann naar een sterrenrestaurant. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*zucht* Ik had de hele dag geen last van mijn rug, tot vanavond. Steeds als ik iets bij de kliniek moet doen krijg ik pijn in mijn rug. En nu heb ik toch al weer pijnstillers op en het helpt geen zier en ik ben bang dat ik wéér een nacht wakker ga liggen... Echt ik heb al heel veel nachten niet fatsoenlijk geslapen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: