Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2011, 14:11
Verwijderd
Vakantie Zon Lang uitslapen
Advertentie
Oud 23-10-2011, 18:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hm. Ik heb al heel veel leuke forumers gemeet, ik hoef er niet perse een paar bij (tenminste, ik neem aan dat je mensen bedoelt die je nog nooit hebt gemeet). Maar an sich wil ik wel wat vaste regulars meeten die ik nog niet irl ken. CR, Pierrot, Geel, en olskool regulars die ik nu vergeet.

Oh, en deadlock natuurlijk.
Oud 23-10-2011, 18:53
Martiño
Martiño is offline
Ja! Jij hangt hier al eeuwig rond, maar ik heb je nog nooit echt gezien.
Oud 23-10-2011, 18:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben een mysterie niemand heeft mij nog in het echt gezien. Misschien ben ik wel een geil oud mannetje dat het leuk vindt om op scholierenforums rond te hangen
Oud 23-10-2011, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een mysterie niemand heeft mij nog in het echt gezien.
Inderdaad zeg. Vroeger wilde ik vriendinnetjes met je worden maar toen kwam ik erachter dat jij in Groningen zat (en ik nog in Maastricht).

OT: mijn huisje. <3 Na vier nachten logeren op drie verschillende locaties was het heel fijn thuiskomen vanavond. Voor het eerst een echt ''aaah, thuis''-gevoel.
Oud 23-10-2011, 18:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben een mysterie niemand heeft mij nog in het echt gezien. Misschien ben ik wel een geil oud mannetje dat het leuk vindt om op scholierenforums rond te hangen
Misschien zijn wij wel allemaal geile oude mannetjes en zijn we verbitterd omdat we je al jaren uit de tent willen lokken en ontvoeren en misbruiken, maar dat maar steeds niet lukt omdat jij weigert te meeten!
Oud 23-10-2011, 18:58
Martiño
Martiño is offline
Oud 23-10-2011, 18:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Inderdaad zeg. Vroeger wilde ik vriendinnetjes met je worden maar toen kwam ik erachter dat jij in Groningen zat (en ik nog in Maastricht).
En je wilt nu geen vriendinnetjes meer worden?

Citaat:
Misschien zijn wij wel allemaal geile oude mannetjes en zijn we verbitterd omdat we je al jaren uit de tent willen lokken en ontvoeren en misbruiken, maar dat maar steeds niet lukt omdat jij weigert te meeten!
Oja dan ga ik nu natuurlijk helemáál niet meer meeten!
Oud 23-10-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
En je wilt nu geen vriendinnetjes meer worden?

Oja dan ga ik nu natuurlijk helemáál niet meer meeten!
Nouja zeg, in plaats van dat je het ziet als een compliment. Nouja, toen werd het minder reëel. Zeker omdat jij nooit meet, en ik weinig meet.
Oud 23-10-2011, 19:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nouja zeg, in plaats van dat je het ziet als een compliment. Nouja, toen werd het minder reëel. Zeker omdat jij nooit meet, en ik weinig meet.
Sorry! Maar je woont nu alweer de helft minder ver weg (toch?), dus is het ook de helft minder onrealistisch geworden
Oud 24-10-2011, 07:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
http://www.nstrakteert.nl/

Waar abo-houders vertraagde treinreizen konden opzoeken om geld "terug" te vragen voor reizen die ze wel (of niet ) gemaakt hadden.

Vooral het stukje onder "Ik ben van de NS en bezoek deze site"
Oud 24-10-2011, 08:11
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
ik waardeer dat ik goeie cijfers heb
Oud 24-10-2011, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een mysterie niemand heeft mij nog in het echt gezien.
Or so you think.
Oud 24-10-2011, 09:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Or so you think.
Oud 24-10-2011, 10:55
Missy
Missy is offline
Snowboarden. Gave sport.
Oud 24-10-2011, 11:27
Verwijderd
Vlaai <3 Met bosbessen en een soort yoghurt-pudding. Nomnom
Oud 24-10-2011, 18:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Werk
Oud 24-10-2011, 22:11
Verwijderd

Goede muziek op de late avond.
Oud 24-10-2011, 22:54
Verwijderd
ik heb 3(!) lavalampen gekregen van mijn buurvrouw
precies ook nog in mijn kleuren, 1 groene en 2 roze.

edit : oei, van de week maar even een heleboel gloeilampen kopen voordat dat niet meer kan, want blijkbaar werkt een lavalamp niet met spaarlampen.

Laatst gewijzigd op 24-10-2011 om 23:29.
Oud 25-10-2011, 16:15
Martiño
Martiño is offline
Nee, hij moet wel warm worden he
Oud 26-10-2011, 13:49
Noedelhap
Noedelhap is offline

En:

De digitale zender Foxlife heeft een ludieke actie bedacht om de Nederlandse première van het tweede seizoen van de Amerikaanse zombieserie The Walking Dead te promoten. De zender verstopt donderdag afgehakte nep-ledematen in de buurt van treinstations.

Bij het vinden van een arm wint de vinder een Walking Dead-prijs. "De realistische, bloederige ledematen liggen voor het oprapen, mits de voorbijganger dapper genoeg is natuurlijk!", legt een woordvoerder uit.
Oud 26-10-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

En:

De digitale zender Foxlife heeft een ludieke actie bedacht om de Nederlandse première van het tweede seizoen van de Amerikaanse zombieserie The Walking Dead te promoten. De zender verstopt donderdag afgehakte nep-ledematen in de buurt van treinstations.

Bij het vinden van een arm wint de vinder een Walking Dead-prijs. "De realistische, bloederige ledematen liggen voor het oprapen, mits de voorbijganger dapper genoeg is natuurlijk!", legt een woordvoerder uit.
Oh wauw, dat is wel erg gaaf
Oud 26-10-2011, 13:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Alleen jammer dat de politie een paar keer voor niks moet uitrukken
Oud 26-10-2011, 15:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Update 15.13 uur
Reizigersorganisatie Maatschappij Voor Beter OV laat in een reactie weten, de actie 'te gruwelijk voor woorden' te vinden, en heeft aan de NS en ProRail gevraagd, deze actie te verhinderen.

Oud 26-10-2011, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Update 15.13 uur
Reizigersorganisatie Maatschappij Voor Beter OV laat in een reactie weten, de actie 'te gruwelijk voor woorden' te vinden, en heeft aan de NS en ProRail gevraagd, deze actie te verhinderen.

Oud 26-10-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Update 15.13 uur

Oh
Oud 26-10-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Update 15.13 uur

Oud 26-10-2011, 21:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn FML is geplaatst op de website
Oud 27-10-2011, 06:17
Verwijderd
Citaat:
Mijn FML is geplaatst op de website
Welke is het?
Oud 27-10-2011, 07:39
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Russische auto's überhaupt De helft van het land rijdt in een doodskist op wielen. Ik was eens op bezoek bij familie in Kaluzhskaya Oblast' en toen we even naar Moskou wilden rijden bleek dat de auto van mijn oom (of whatever) een reusachtig doorgeroest gat in de vloer had. "Geeft niks, gewoon je voeten omhoog houden."
Hallo
Dat is ergens eigenlijk ook wel een van de redenen dat ik van Rusland houd, dat men de meeste problemen gewoon oplost door ze niet meer als probleem te zien. En daarom verplaats ik dit nu naar het waardeertopic.
Oud 27-10-2011, 09:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Welke is het?
deze
Oud 27-10-2011, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Update 15.13 uur

Die reactie is in mijn ogen volledig terecht, gezien de zelfdodingen die regelmatig op het spoor plaatsvinden.
Oud 27-10-2011, 17:44
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
De man in de afhaal-pizzeria waar ik gister voor 6 euro eten en een flesje fris heb gekocht, en omdat ik maar 4 euro bij me had zei hij 'Oh breng die andere twee euro morgen maar' in plaats van zeggen dat ik het fris niet mee mocht nemen. Wat een vertrouwen Toen kwam ik vandaag twee euro brengen en gaf hij me een broodje mee voor onderweg.
Oud 27-10-2011, 19:07
darkfairy
darkfairy is offline
lang uitslapen.
weekend.
goede muziek.
gezelligheid.
aardige mensen.
goede films.
Oud 27-10-2011, 19:08
Missy
Missy is offline
Citaat:
De man in de afhaal-pizzeria waar ik gister voor 6 euro eten en een flesje fris heb gekocht, en omdat ik maar 4 euro bij me had zei hij 'Oh breng die andere twee euro morgen maar' in plaats van zeggen dat ik het fris niet mee mocht nemen. Wat een vertrouwen Toen kwam ik vandaag twee euro brengen en gaf hij me een broodje mee voor onderweg.
Oud 27-10-2011, 20:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Die reactie is in mijn ogen volledig terecht, gezien de zelfdodingen die regelmatig op het spoor plaatsvinden.
Ze gaan die ledematen ook niet op het spoor gooien, dus ik zie niet echt een verband met zelfdodingen.
Oud 27-10-2011, 20:52
Verwijderd
Jurkje van de Steps dat ik zowel naar feestjes, als naar dansen als naar formele gelegenheden aan kan en dat ooook nog eens de helft goedkoper was dan normaal.
Oud 27-10-2011, 22:03
Verwijderd

geweldig.
Oud 27-10-2011, 23:38
Verwijderd
Dat ik morgen naar Texel ga
Oud 31-10-2011, 22:09
Verwijderd
Mijn vriend en hoe fucking netjes hij mijn huis heeft achtergelaten toen ik aan het werk was <3
Oud 31-10-2011, 23:01
Martiño
Martiño is offline
Ik wil ook een vriendje met OCD.
Oud 01-11-2011, 18:54
Chevy
Chevy is offline
Als mijn vriendje het huis netjes achterlaat kan ik meteen niets meer vinden.

OT: The Fry Chronicles. <3333
Oud 02-11-2011, 00:30
Cherry Springs
Het profielwerkstuk waar ik twee jaar geleden pleureshard mijn best op had gedaan. Ik hoopte al dat het nog eens van pas zou komen, zoals nu, als ik er veel te laat achterkom dat ik morgen een presentatie moet geven over iets dat met Britse cultuur te maken. Dan ligt er nog een volprezen profielwerkstuk klaar, boordevol informatie over Lewis Carrolls vermeende krankzinnigheid en drugsgebruik.
Oud 02-11-2011, 11:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik wil ook een vriendje met OCD.
Nou, mijn moeder heeft dat, en dat betekent niet dat haar huis erg netjes is
Oud 02-11-2011, 12:14
Missy
Missy is offline
Het weer, Antwerpen/Brussel, flirten, leuke dingen, mijn nieuwe jurkje, onze nieuwe opdracht en de leuke dingen voor aankomend weekend.
Oud 02-11-2011, 15:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou, mijn moeder heeft dat, en dat betekent niet dat haar huis erg netjes is
Hm, dan wil ik Dobermann als huishouder.
Martiño
Martiño is offline
Oh, en ik ben zielig, want:
Citaat:
Mensen die de verkeersregels niet kennen, vandaag bijna overreden door een chauffeur die niet oplette toen ik overstak (op een doorlopende stoep, dus feitelijk stak ik niet eens over), mij bijna overreed, mij toen zag en gewoon doorreed. Idioot.
Martiño
Martiño is offline
Ik durf bijna niet meer aan het verkeer deel te nemen
Oud 02-11-2011, 16:12
Cherry Springs
Ik kreeg een 7 voor de presentatie die ik vannacht tussen twaalf en drie heb voorbereid, omdat ik tot die tijd onder de indruk was dat ik nog tot vrijdag de tijd had!
Oud 02-11-2011, 16:25
Verwijderd
Ik waardeer de mensen uit de computerwinkel waar ik vanmiddag was! Ze waren heel aardig en behulpzaam
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten