Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
nou jongens, ik heb de vlucht geboekt. 6 mei Amsterdam - Chicago, 31 mei New Orleans - Amsterdam (via Houston)
![]()
Laatst gewijzigd op 02-11-2011 om 22:27. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga hier sinterklaas organiseren (ja het is nog heel vroeg daarvoor maar dat vergt hier altijd wat tijd met inschrijven en lootjes trekken en de hele bende) en nu heeft iemand zich ingeschreven en ook zijn dochter van 10. Ik snap niet zo goed wat die erbij moet, zo'n avond is toch meer voor volwassenen en ze is dan het enige kind die avond. Ik snap niet dat die ouders dat niet snappen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar ik hoop écht écht écht dat ik mijn heksenbuurvrouw trek, dan kan ik een mooie brommer maken met benzinedampen waar ze altijd zo over zeikt. Of een spaarpot in de vorm van een wasmachine
![]() ![]() De mogelijkheden zijn eindeloos bij die freakshow. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is niet erg (en bovenal begrijpelijk) maar het is handig als je meer de breedte én de diepte ingaat over dit onderwerp, dat helpt je ontwikkelingen in de politiek beter te begrijpen, en zo kun je ook beter een mening vormen en deze ook met goede argumenten onderbouwen. Ik denk niet dat je de boeken moet gaan lezen die Quis aanraadt, maar kijk bijvoorbeeld eens op de sites van de Eerste en Tweede Kamer, daar staat veel informatie over de werking van die organen. En verder is parlement.com ook een goede aanrader voor leken op politiek gebied.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast vind ik het ook raar dat men er veelal vanuitgaat dat migratie een 'probleem' van de laatste tientallen jaren is. Dit is onjuist, migratie is er namelijk altijd al geweest en is dus ook volstrekt normaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of gaat dit enkel over het staatsrechtfenomeen in combi met maatschappijleer? Laatst gewijzigd op 02-11-2011 om 23:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2 uur in de week voor Maatschapijleer 1, 3 uur in de week voor MA2. Maatschappijwetenschappen volgens mij ook 3 uur. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik leg bijvoorbeeld aan mijn basis-klassen de nederlandse rechtsstaat uit met het tekenen van een huis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|