Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
@Stefanie,
Zou het erg aardig vinden als je mij het adres wil pb'en. Ik had niet via de post contact, wel via internet. Ergens heb ik er een dubbel gevoel bij. Zitten haar ouders er wel op te wachten enzo. Maar toch ook de behoefte om een kaart te sturen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat kan ik me inderdaad ook niet voorstellen. Het lijkt me dan juist heel fijn om te weten dat je dochten heel geliefd was, ook op het forum. ![]()
||
Citaat:
Kaart wel of niet? + en - punten, maar mocht er een kaart komen dan ben ik voor!
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zag dit topic net toevallig (ik kom niet meer iedere dag op het forum), en jeetje, wat érg!
![]() ![]()
|
wow wat heftig.
ik las het net van eendje. ik 'kende'haar al een hele tijd van forum en op msn. en het lijk inderdaad of ze zich wat beter voelde. met haar vriend enzo. ik hoop dat ze nou de rust heeft gevonden die ze ook echt verdient. rust zacht eend.
|
Gecondoleerd voor de nabestaanden en iedereen die het moeilijk heeft met het verlies van Eend. Ik weet wie ze is, uit de periode dat ik zelf nog op psych postte, maar ken haar eigenlijk niet. Ik vind het wel erg om te lezen dat iemand op zo'n jonge leeftijd is overleden.
Sterkte.
Laatst gewijzigd op 18-11-2011 om 20:57. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik kende haar meer dan 10 jaar, ik denk ongeveer 12 of 13 jaar. Veelal wat oppervlakkig en lange tijd geen enkel contact gehad, en jarenlang een enorme ruzie, maar onlangs hadden we dat bijgelegd. Ik ben blij dat we die stap op tijd hebben genomen.
Condoleances aan de nabestaanden. We zullen haar allemaal missen. |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Wat ontzettend heftig he, arme Eend. Zo'n zwaar leven had ze, en ze vocht tegen de onnatuurlijke dood die als gevolg van haar psychische problemen vaak 'op de loer ligt', ze vocht echt hard. En dan gebeurt er zoiets.....Ongelofelijk. Ik kende haar beter van een ander forum waar ze meer postte, en had zoveel bewondering voor het optimisme (ogenschijnlijk) waarmee ze in het leven stond, ondanks alles wat ze doormaakte.
Citaat:
Citaat:
Verder wens ik iedereen die verdriet heeft n.a.v. het overlijden van Eend veel sterkte. Ook vind ik het opmerkelijk dat het forum dit te horen kreeg..Hoe dan? Ik realiseerde me plotseling dat als ik zou overlijden, niemand op het forum dat zou weten. Niemand in mijn omgeving weet dat ik op fora post en ik wis mijn internetgeschiedenis elke dag (voor het geval dat iemand op mijn computer komt). Nou ja. Raar om over na te denken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() BTW, als ik dood zou gaan, dan zou een ex-forummer het doorgeven denk ik, vooral gezien het feit dat m'n ouders z'n adres en telefoonnummer hebben. Maar goed, het overlijden van Eend zal vast niet op alle sites waarop ze zat bekend zijn. Dat blijf je toch houden denk ik, tenzij je alleen op sites gaat zitten waar vrienden en familie voorkomen. Maar goed, hoe dan ook, het is jammer op zich dat diverse mensen er pas nu achterkomen dat Eendje al weken geleden is overleden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #166. Sorry.x | 476 | 29-11-2011 16:50 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |