Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens gast was het heel erg leuk, omdat je niet alleen verstandskiezen moet trekken natuurlijk. Het is ook een deel samenwerken met bijvoorbeeld plastische chirurgie, bij ongelukken enzo, dat ze een hele kaak moeten reconstrueren of weet ik veel wat. Dat leek me op zich dan wel weer leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ja, dat weet ik wel hoor... Ik roep soms wel eens iets wat niet helemaal genuanceerd is ![]() Maar dan nog... Nee, ik snap het niet echt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik moest daar dan ook best lang liggen en ze moesten veel van die verdoving in spuiten en weet ik veel wat, dus toen ik lag te wachten toen het ging inwerken heb ik het maar gevraagd, omdat ik het me echt heel erg afvroeg en het een überaardige man was ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oh, ik heb vanochtend trouwens echt iets heel bizars gedaan. Ik heb samen met de kinderen zitten kijken hoe onze kat een muis ving
![]() We zaten in de slaapkamer en ineens kwam er een muis binnenrennen met de kat erachteraan. Ik wist niet echt hoe we weg moesten komen, langs dit tafereel. Sarah vond het heel spannend ![]() Anyway... Het was raar. Toen de muis dood was konden wij gewoon weg. Hm. Oh, en ik ga ervandoor! Julia heeft haar verjaardagsfeestje op het kinderdagverblijf, aawww...
|
Een paar jaar geleden rende er een veldmuisje door ons huis en ging de hond erachteraan. Na enige commotie ving 'ie de muis ook nog en hield 'ie hem zo in z'n bek dat het staartje eruit hing. Ik kon dat echt niet aan en heb nogal panisch lopen gillen: "NEEEEEE Jolan niet doen, LAAT LOS!!" En toen liet 'ie de muis los, die wonder boven wonder nog leefde en zich snel uit de voeten maakte
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
In mijn eerste huisje hadden we één muis. Toen vonden we een gaatje in de muur, dat hebben we dichtgeplamuurd en daarna nooit meer een muis gezien.
En bij mijn moeder was er ook wel eens een muis, maar die kwamen vaak door de kapotte hor van de keukendeur naar binnen.
|
Verwijderd
|
Ja, ik had een gat in de buitenmuur, en dan zat er 5 cm ruimte tussen de buitenmuur en de houten achterkant van de keukenkastjes, en daar was een gat in geknaagd. Die heb ik ook dichtgeplamuurd, daarna kwamen er geen nieuwe keutels meer maar de kastjes bleven wel stinken.
Bij mijn ouders zijn de meeste muizen minder slim dan de muis die in de schuur was gaan wonen, ze zitten meestal tussen het openhaardhout dat in de tuin staat opgestapeld. |
![]() |
|
En ik heb gisteren + vandaag 30 verjaardagskaartjes gekregen (nog bedankt Miekje! Wat leuk
![]() ![]() ![]()
|
Oke, ik ga weer. Even snel naar het Groninger Museum, laatste kans om tentoonstelling te zien en als ze me daarnaar vragen tijdens eerste gesprek over stage en ik ben er niet geweest maakt dat wel een erg slechte indruk
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: