Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2011, 13:57
Verwijderd
Ja als snoep had ik dus suikerbeesten bedacht, hij lust geen chocola en geeft niets om peper- of kruidnoten.
Hij heeft in de afgelopen twee jaar 1 paperclip van mij geleend, dus ik denk niet dat hij eigen paperclips nodig heeft
Advertentie
Oud 25-11-2011, 13:58
snoopy
snoopy is offline
Ehm... een vulpen/potlood? Badschuim? Handschoenen?
Oud 25-11-2011, 13:59
snoopy
snoopy is offline
Of iets nog kleiners?
Oud 25-11-2011, 13:59
Martiño
Martiño is offline
Een mooie rode fineliner, ideaal voor iedere leraar!
Oud 25-11-2011, 14:00
Verwijderd
Hmm een pen ofzo en handschoenen zijn wel goede ideeën we hebben geen bad.
Oud 25-11-2011, 14:01
Martiño
Martiño is offline
Een klein boekje, of kijk gewoon eens in het winkeltje van het ziekenhuis of daar nog iets leuks ligt.
Oud 25-11-2011, 14:01
snoopy
snoopy is offline
Douchegel dan
Oud 25-11-2011, 14:03
snoopy
snoopy is offline
Je kunt ook bij de verlanglijstjes van sinterDK kijken? Misschien heeft één van de (mannelijke?) forumers nog een briljante tip op z'n lijstje staan
Oud 25-11-2011, 14:04
Martiño
Martiño is offline
Ik vind douchegel of deodorant etc aan je partner geven een beetje suf. Oke, als hij of zij er echt om vraagt, maar het is een beetje hetzelfde als een brood geven. Of een tube tandpasta. En het straalt een beetje uit dat je écht niet weet wat die partner wilt óf dat je vindt dat hij/zij een slechte hygiëne heeft.
Oud 25-11-2011, 14:05
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik vind douchegel of deodorant etc aan je partner geven een beetje suf. Oke, als hij of zij er echt om vraagt, maar het is een beetje hetzelfde als een brood geven. Of een tube tandpasta. En het straalt een beetje uit dat je écht niet weet wat die partner wilt óf dat je vindt dat hij/zij een slechte hygiëne heeft.
Nah, ik vind het verschil tussen tandpasta en badschuim wel dat tandenpoetsen heel stom is en in bad gaan heel fijn.

Douchegel was ook een grapje, vandaar de (heee, we hebben het andersom ook!)
Oud 25-11-2011, 14:07
Rationeel
Rationeel is offline
roze dobbelstenen voor aan de achteruitkijkspiegel!
Oud 25-11-2011, 14:13
snoopy
snoopy is offline
Kent iemand dat filmpje van die leeuw die bij mensen opgegroeid was en toen vrijgelaten in het wild. Na 35 jaar ofzo (?) zijn ze hem gaan bezoeken en hij herkende hen nog!
Ik heb stiekem gewoon gehuild bij dat filmpje
Oud 25-11-2011, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Weet je, ik snap nooit waarom iemand kaakchirurg zou willen worden. Het lijkt me zo saai! En dat na zoveel jaar studie...
Ik heb dat gevraagd aan mijn kaakchirurg! Van ja: Waarom doet u dit? Dat is toch helemaal niet leuk enzo?

Volgens gast was het heel erg leuk, omdat je niet alleen verstandskiezen moet trekken natuurlijk. Het is ook een deel samenwerken met bijvoorbeeld plastische chirurgie, bij ongelukken enzo, dat ze een hele kaak moeten reconstrueren of weet ik veel wat. Dat leek me op zich dan wel weer leuk
Oud 25-11-2011, 14:15
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik heb dat gevraagd aan mijn kaakchirurg! Van ja: Waarom doet u dit? Dat is toch helemaal niet leuk enzo?

Volgens gast was het heel erg leuk, omdat je niet alleen verstandskiezen moet trekken natuurlijk. Het is ook een deel samenwerken met bijvoorbeeld plastische chirurgie, bij ongelukken enzo, dat ze een hele kaak moeten reconstrueren of weet ik veel wat. Dat leek me op zich dan wel weer leuk
Ghehe... Wat geniaal dat je dat gewoon gevraagd hebt

Ja, dat weet ik wel hoor... Ik roep soms wel eens iets wat niet helemaal genuanceerd is

Maar dan nog... Nee, ik snap het niet echt.
Oud 25-11-2011, 14:18
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 25-11-2011, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Ghehe... Wat geniaal dat je dat gewoon gevraagd hebt

Ja, dat weet ik wel hoor... Ik roep soms wel eens iets wat niet helemaal genuanceerd is

Maar dan nog... Nee, ik snap het niet echt.
Tsja ook niet mijn ideale beroep, want ik hou niet zo van bloed enzo.

Maar goed, ik moest daar dan ook best lang liggen en ze moesten veel van die verdoving in spuiten en weet ik veel wat, dus toen ik lag te wachten toen het ging inwerken heb ik het maar gevraagd, omdat ik het me echt heel erg afvroeg en het een überaardige man was
Oud 25-11-2011, 14:24
snoopy
snoopy is offline
Jaaaa, die! Hoewel ik er ééntje had gezien met betere muziek eronder waardoor echt alle sluizen opengingen
Oud 25-11-2011, 14:26
Verwijderd
Citaat:

maar dan zou ik liever meteen plastisch chirurg worden
Oud 25-11-2011, 14:29
snoopy
snoopy is offline
Oh, ik heb vanochtend trouwens echt iets heel bizars gedaan. Ik heb samen met de kinderen zitten kijken hoe onze kat een muis ving

We zaten in de slaapkamer en ineens kwam er een muis binnenrennen met de kat erachteraan. Ik wist niet echt hoe we weg moesten komen, langs dit tafereel. Sarah vond het heel spannend
Anyway... Het was raar. Toen de muis dood was konden wij gewoon weg. Hm.

Oh, en ik ga ervandoor! Julia heeft haar verjaardagsfeestje op het kinderdagverblijf, aawww...
Oud 25-11-2011, 14:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een paar jaar geleden rende er een veldmuisje door ons huis en ging de hond erachteraan. Na enige commotie ving 'ie de muis ook nog en hield 'ie hem zo in z'n bek dat het staartje eruit hing. Ik kon dat echt niet aan en heb nogal panisch lopen gillen: "NEEEEEE Jolan niet doen, LAAT LOS!!" En toen liet 'ie de muis los, die wonder boven wonder nog leefde en zich snel uit de voeten maakte
Oud 25-11-2011, 14:34
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Een paar jaar geleden rende er een veldmuisje door ons huis en ging de hond erachteraan. Na enige commotie ving 'ie de muis ook nog en hield 'ie hem zo in z'n bek dat het staartje eruit hing. Ik kon dat echt niet aan en heb nogal panisch lopen gillen: "NEEEEEE Jolan niet doen, LAAT LOS!!" En toen liet 'ie de muis los, die wonder boven wonder nog leefde en zich snel uit de voeten maakte
dat was vast mr. jingles
Oud 25-11-2011, 14:35
Verwijderd
Aah

Ik heb wel eens onze katten weggejaagd bij een muis omdat ik het zielig vond .

Zo. Ik moet maar even de studiecoördinator en een van mijn docenten gaan mailen enzo/
Oud 25-11-2011, 14:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
dat was vast mr. jingles
Vast!
Oud 25-11-2011, 14:39
Verwijderd
Ik heb wel een keer een muis gevonden die bij mijn ouders in de schuur was gaan wonen en het zich gerieflijk had gemaakt in het hooi dat ze daar voor logerende konijnen bewaren met een opengeknaagde zak konijnenvoer op twee seconden loopafstand
Oud 25-11-2011, 14:40
Verwijderd
Wij hebben wel muizen ergens zitten. Bij mijn ouders, ze zitten daar in de winter altijd tussen de garage en zo'n stuk wat er later nog is opgezet. Maar ze komen niet binnen, want 3 katten, dus mijn moeder vind het prima kennelijk hoeven ze alleen warmte en geen eten.
Oud 25-11-2011, 14:41
Verwijderd
In Groningen had ik muizen in mijn keukenkastjes, maar die heb ik nooit ontmoet.
Oud 25-11-2011, 14:44
Martiño
Martiño is offline
In mijn eerste huisje hadden we één muis. Toen vonden we een gaatje in de muur, dat hebben we dichtgeplamuurd en daarna nooit meer een muis gezien.

En bij mijn moeder was er ook wel eens een muis, maar die kwamen vaak door de kapotte hor van de keukendeur naar binnen.
Oud 25-11-2011, 14:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bij mijn ouders zitten ze achter de schotten onder het schuine dak.
Oud 25-11-2011, 14:45
Verwijderd
Ja, ik had een gat in de buitenmuur, en dan zat er 5 cm ruimte tussen de buitenmuur en de houten achterkant van de keukenkastjes, en daar was een gat in geknaagd. Die heb ik ook dichtgeplamuurd, daarna kwamen er geen nieuwe keutels meer maar de kastjes bleven wel stinken.

Bij mijn ouders zijn de meeste muizen minder slim dan de muis die in de schuur was gaan wonen, ze zitten meestal tussen het openhaardhout dat in de tuin staat opgestapeld.
Oud 25-11-2011, 14:46
Lorelei
Lorelei is offline
Halloooooooo mijn financiele maand is eergisteren begonnen en het is nu al een dure maand Dit wordt echt drama
Oud 25-11-2011, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Halloooooooo mijn financiele maand is eergisteren begonnen en het is nu al een dure maand Dit wordt echt drama
oei en december is nog niet eens volop bezig!
Oud 25-11-2011, 14:48
Lorelei
Lorelei is offline
Nee Maar kerst kan van m'n volgende maandinkomen af. Dus ik moet vooral verjaardag en sinterklaas overleven
Oud 25-11-2011, 14:49
Rationeel
Rationeel is offline
december is juist de kaaaaaaaa-tssssjjjiiiinggggg!-maand
Lorelei
Lorelei is offline
En ik heb gisteren + vandaag 30 verjaardagskaartjes gekregen (nog bedankt Miekje! Wat leuk ). Daarvan waren er 24 van Rationeel maar dat doet er niet toe want het staat heel gezellig op het dressoir.. al die kleurige kaartjes
Verwijderd
Serieus
Oud 25-11-2011, 14:50
Verwijderd
Citaat:
december is juist de kaaaaaaaa-tssssjjjiiiinggggg!-maand
vroegah toen ik student was, was het altijd puzzelen hoe ik december financieel ging overleven!

maar nu is het de maand van de eindejaarsuitkering
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, ik ga weer. Even snel naar het Groninger Museum, laatste kans om tentoonstelling te zien en als ze me daarnaar vragen tijdens eerste gesprek over stage en ik ben er niet geweest maakt dat wel een erg slechte indruk En dan in de trein naar the parentz.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En ik heb gisteren + vandaag 30 verjaardagskaartjes gekregen (nog bedankt Miekje! Wat leuk ). Daarvan waren er 24 van Rationeel maar dat doet er niet toe want het staat heel gezellig op het dressier.. al die kleurige kaartjes
foto!
Verwijderd
Citaat:
En ik heb gisteren + vandaag 30 verjaardagskaartjes gekregen (nog bedankt Miekje! Wat leuk ). Daarvan waren er 24 van Rationeel maar dat doet er niet toe want het staat heel gezellig op het dressior.. al die kleurige kaartjes
awww
Oud 25-11-2011, 14:51
Rationeel
Rationeel is offline
januari is dan weer jammer, want dan moeten de gemeentelijke belastingen en de waterschappen weer worden betaald. maar de spaarloonregeling komt vrij, dus soit.
Oud 25-11-2011, 14:51
Lorelei
Lorelei is offline
Haha, jullie hebben allebei een quote met een andere haastige typfout in dressoir overgenomen
Oud 25-11-2011, 14:53
Rationeel
Rationeel is offline
bij mij staat in je oorspronkelijke post nu nog dressior...

TEST
Oud 25-11-2011, 14:54
Rationeel
Rationeel is offline
heh. nog steeds. gek forum.
Verwijderd
Citaat:
:boks:
Lorelei
Lorelei is offline
Ik moet nog 2 sinterklaascadeautjes kopen en nog 7 gedichten schrijven
Verwijderd
hoor de wind waait doohoor de booomen
Oud 25-11-2011, 14:55
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
hey. ik ook!
Oud 25-11-2011, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ik moet nog verjaardagscadeautjes voor beide ouders en 2 goede vrienden, sinterDK cadeautje, en 5 sinterkerstcadeautjes. En dan heb ik nog tot schoencadeautjes besloten ook. Maar met sinterkerst was ik de enige die gedichten wilde, dus doen we dat niet
Oud 25-11-2011, 14:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik moet nog verjaardagscadeautjes voor beide ouders en 2 goede vrienden, sinterDK cadeautje, en 5 sinterkerstcadeautjes. En dan heb ik nog tot schoencadeautjes besloten ook. Maar met sinterkerst was ik de enige die gedichten wilde, dus doen we dat niet
Rationeel mocht ook zijn schoen zetten.. op de dag van de intocht. En ik ook Maar we moesten wel zingen, anders kwam er geen cadeautje in
Oud 25-11-2011, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Rationeel mocht ook zijn schoen zetten.. op de dag van de intocht. En ik ook Maar we moesten wel zingen, anders kwam er geen cadeautje in
dat wordt wel lastig, Theodoor heeft een hekel aan sinterklaasliedjes
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten