Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2011, 17:29
Isaja
Isaja is offline
Het spijt me heel erg, maar ik heb geen seconde kunnen bijlezen en nu ben ik ook heel snel tussendoor (moet over 5 minuten weer weg en moet nog eten).

Ik heb dus absoluut geen idee hoe het zit, vandaar dat ik stem op Snaartje.

Echt heel vervelend, en normaal gezien gruwel ik hier juist altijd van, sorry nogmaals.
Advertentie
Oud 06-12-2011, 18:25
Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Het spijt me heel erg, maar ik heb geen seconde kunnen bijlezen en nu ben ik ook heel snel tussendoor (moet over 5 minuten weer weg en moet nog eten).

Echt heel vervelend, en normaal gezien gruwel ik hier juist altijd van, sorry nogmaals.
Dit heb ik precies hetzelfde. Ik heb gewoon geen tijd jongens om bij te lezen, mezelf te verdedigen dat ik geen bad guy ben etc..

Ik zie dat snaartje genoeg stemmen heeft zodat ik niet in gevaar kom. Nu kan ik wel zeggen ''ik stem op haar uit lijfsbehoud'' of ga lekker schapen mara dat vind ik niet terecht omdat ik geen enkel idee heb of ze goed of slecht is.

Zodoende blijf ik bij mijn eerste theorie dat benbekant16 een bad guy is die perongeluk in de 1e hangronde in het verkeerde rijtje stond. Ik kan helaas weer niet bijlezen jongens..

Misschien check ik 5 voor half 9 nog of ik uit lijfsbehoud moet stemmen maar nu gaat mijn stem nog steeds naar benbekant16.
Oud 06-12-2011, 18:50
Derk Boerrigter
Derk Boerrigter is offline
Ik zie meer in bb16 dan in snaartje. Ik stem dus ook op de eerste.

En BM: srsly. Hoezo overkill.
Oud 06-12-2011, 18:53
Cliché
Cliché is offline
Citaat:
Ik zie meer in bb16 dan in snaartje. Ik stem dus ook op de eerste.

En BM: srsly. Hoezo overkill.
Ik vind het wel een beetje jammer worden dat je Black Mamba zo persoonlijk aanvalt. Kun je het niet gewoon loslaten? We weten nu allemaal dat je het er niet mee eens was.
Oud 06-12-2011, 18:55
Achterwerk
Achterwerk is offline
Ik moet nog anderhalve pagia doorlezen, dus ik ben echt niet bij deze hangronde. Maar ik geef alvat mijn stem op Fawkes door. Ik ben het met Kaylee Frye eens dat Fawkes de wolf is uit ronde één. Als ik alles doorgelezen heb (hopelijk voor half acht) post ik hier weer.
Oud 06-12-2011, 19:00
Derk Boerrigter
Citaat:
Ik vind het wel een beetje jammer worden dat je Black Mamba zo persoonlijk aanvalt. Kun je het niet gewoon loslaten? We weten nu allemaal dat je het er niet mee eens was.
Excuse me? Lees je uberhaupt wat er staat? Ik geef aan dat ik het opvallend vind, ik heb nog geen enkele ronde op BM gestemd, het is iets wta ik onthoud en ik krijg vervolgens een heel betoog over me heen. Ik héb het al losgelaten en kan vooral lachen met de reactie nu nog langskwam. Zoals ik al zei, ik stem op bb16.
Oud 06-12-2011, 19:03
Kutjeplof
Kutjeplof is offline
Citaat:
Mariken was juist een leuke speler
Nee, niet zo goed. Er zit een wezenlijk verschil in iemand er volledig willekeurig uitpakken en dan op iemand die wellicht gehangen wordt uitkomen, of bij gelijkspel tussen twee voor deze ene persoon kiezen. Zonder dat gelijkspel was deze speler waarschijnlijk niet 'gegeten' en dat ze voor deze persoon kozen zegt wat over de ander in het gelijkspel.

En ik snap daadwerkelijk niet hoe je je opstelt. Je mierenneukt over alle kleine details en gaat ontzettend veel ruzies aan, maar iets significants als bovenstaande negeer je dan maar even lekker. Ik vind je nog steeds arrogant als jij in een groep van ruim twintig personen degene bent die denkt 'ik ga mijn stem eigenhandig aanpassen en de rest heeft me maar te geloven'. Dan kun je het heel leuk met een aanval proberen af te ketsen, maar feit blijft dat jij vond dat je meer rechten had dan andere vermeende dorpelingen.
Ik vind dit een beetje overdreven. Jij begon volgensmij over het verschil tussen 'opgegeten' en 'opgehangen', terwijl dat eigenlijk helemaal niet relevant was, en nu beschuldig jij daar anderen van. Nou heb ik maar een paar minuutjes tussen activiteiten die ik niet kan uitleggen omdat ik dan mijn identiteit prijsgeef, maar dit viel mij op als een extreem onnodig defensieve post dus ik ga op jou stemmen. kusje.
Oud 06-12-2011, 19:04
Cliché
Cliché is offline
Citaat:
Excuse me? Lees je uberhaupt wat er staat? Ik geef aan dat ik het opvallend vind, ik heb nog geen enkele ronde op BM gestemd, het is iets wta ik onthoud en ik krijg vervolgens een heel betoog over me heen. Ik héb het al losgelaten en kan vooral lachen met de reactie nu nog langskwam. Zoals ik al zei, ik stem op bb16.
Excuse me? Ik heb toch nergens gezegd dat je dit als reden aanvoert om op Black Mamba te stemmen? Ik vind gewoon dat je overdreven vijandig reageert op Black Mamba, terwijl Japonica in feite precies hetzelfde heeft gedaan, en het daarna nog persoonlijk maakt ook, alsof je de persoonlijkheid van iemand kunt kennen aan de hand van een weerwolfspel. Maar goed, ik houd er wel over op. Ik had je stem ook al meegenomen in het lijstje.
Oud 06-12-2011, 19:05
Cliché
Cliché is offline
Citaat:
Ik vind dit een beetje overdreven. Jij begon volgensmij over het verschil tussen 'opgegeten' en 'opgehangen', terwijl dat eigenlijk helemaal niet relevant was, en nu beschuldig jij daar anderen van. Nou heb ik maar een paar minuutjes tussen activiteiten die ik niet kan uitleggen omdat ik dan mijn identiteit prijsgeef, maar dit viel mij op als een extreem onnodig defensieve post dus ik ga op jou stemmen. kusje.
Serieus? Ik vind hem aanvallend doen, maar absoluut niet verdacht..

Nou ja, ik heb je stem in het lijstje gezet. Laat maar weten als je het toch niet serieus meende.
Oud 06-12-2011, 19:10
Verwijderd
Ik had vanavond nog meer en dieper leeswerk willen verrichten voordat ik zou beslissen op wie ik deze keer wil stemmen, maar de tijd is een beetje snel voorbij gegaan door de andere dingen die ik nog moest doen, dus vandaar dat ik nu maar even snel-snel door het proces heen ga.

Ik zie dat er drie mensen op Fawkes stemmen. Begrijpelijk, aangezien er een mogelijkheid is dat Fawkes de verrader is. Echter, de leerling is nog in het spel, en aangezien ik niet wil dat die leerling-verrader wordt, ga ik in ieder geval niet op Fawkes stemmen.

Op Benbekant16 ga ik ook niet stemmen, want als Fawkes inderdaad de verrader is, is BBK16 hoogstwaarschijnlijk onschuldig. Daarnaast is hij voor mijn gevoel niet echt in de picture geweest, afgezien van het UC-gebeuren. Ik vind hem in ieder geval niet zo belangrijk qua verdachtheid als de andere mensen waar nu stemmen op zijn, dus ik vind dat ik mijn stem wel beter kan besteden.

Stemmen op iemand waar één stem voor is (Derk Boerrigter) of op iemand waar nog helemaal geen stem voor is, is al helemaal geen optie, want dat zou een weggegooide stem zijn. Daarnaast zou het in het geval van Derk Boerrigter sowieso al geen goed idee zijn, want dan zou men dat uitleggen als een stem uit wraak, en daar sta ik boven.

Aldus gaat het tussen Yin Li en Snaartje voor mij. Bij Yin Li heb ik na het vluchtig doorlezen van haar postgeschiedenis vooral de indruk dat ze een beetje voorzichtig en onopvallend post, zonder écht vol op iets te gaan, waardoor ze overal tussendoor lijkt te glippen. Daarnaast lijkt het er ook op dat we een hint over haar hebben gehad. Dat zit me allemaal dus niet zo lekker. Snaartje daarentegen was mij amper opgevallen: het enige opvallende was dat zij vorige hangronde niet uit lijfsbehoud voor The Economist was gegaan, waar ik toen ook om uitleg over heb gevraagd. Haar redenatie daarvoor was uiteindelijk wel te begrijpen, en uiteindelijk was het tussen ons ook een kwestie van mening. Aldus zie ik na die gebeurtenis ook niet veel reden om op haar te stemmen. Maar aan de andere kant is het misschien wel verstandig om op haar te stemmen, vanwege de eensgezindheid die er dan is. Nadeel is dan wel dat er weinig uit het Snaartje-rijtje te halen is, wat wolven betreft. Hmm, dilemma...

Nee, weten jullie wat, ik ga naar mijn gevoel luisteren, want als ik in dit korte tijdsbestek te veel ga malen, gaat het fout. Yin Li zit me het minst lekker, dus ik stem op haar.
Oud 06-12-2011, 19:13
Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Ik moet nog anderhalve pagia doorlezen, dus ik ben echt niet bij deze hangronde. Maar ik geef alvat mijn stem op Fawkes door. Ik ben het met Kaylee Frye eens dat Fawkes de wolf is uit ronde één. Als ik alles doorgelezen heb (hopelijk voor half acht) post ik hier weer.
Waarom zou ik eerder wolf zijn dan mensen die onder dat rijtje staan in dat rijtje van hangronde 1?

Het is onlogisch, ik ging er als 4e onder staan terwijl er daarom kans kwam op 3 op papieren neergezette gelijkspelen door mij geprobeerd te regelen waaruit veel info gehaald kon worden.

Als ik wolf was in de 1e hangronde ging ik wel ergens anders onder staan en niet in zo'n half rijtje waar niks duidelijk kon zijn en waaruit ook nog eens een verrassend uitslag kwam.

Geef dan is een reden?

Geldt ook voor de rest die op mij stemt overigens.

Waarom zou ik de verrader zijn Black Mamba?? Argumenten??

Daarnaast vertrouw ik jou voor geen meter en geef ik als ik eruit vlieg een ernstig stemadvies dat ze jou eruit mogen gooien.

Laatst gewijzigd op 06-12-2011 om 23:19.
Oud 06-12-2011, 19:18
Alpaca's
Alpaca's is offline
Er kwam van alles tussendoor, dus ik heb niet kunnen bijlezen en ik heb nog maar 13 minuten om te stemmen. Poep.
Oud 06-12-2011, 19:24
Alpaca's
Alpaca's is offline
Ik ga mee op snaartje. Omdat ik geen flauw idee heb wat te doen.
Oud 06-12-2011, 19:27
Achterwerk
Achterwerk is offline
@Fawkes: Ik vind je verdacht omdat je zomaar met een stem op benbekant komt. Want ik snap werkelijk waar niet waarom je opeens op hemhaarwhatever stemt. Omdat ze in de eerste ronde op TE stond en daar niet meer wegkon? Waarom zou ze daar niet wegkunnen? En belangrijker: waarom zou ze daar weg willen?Misschien mis ik iets wat echt superduidelijk is, maar ik zie het echt niet en ik vind die stem raar.

En, je mag mij dan wel verdenken omdat ik in jou ogen geen beginnersfout zou maken (welke fout?), maar ik vind jou verspreking waarin je een verkeerde stemlijtje post ook behoorlijk verdacht. Ik geloof nooit dat dat een oprechte vergissing was.

En verder, really? Kom je met zulke argument gebaseerd op UC's en persoonlijke speelstijlen? Klasse, vriend En dat terwijl jij zo vóór een UC-spel was...
Oud 06-12-2011, 19:28
Yin Li
Yin Li is offline
Ik heb mijn stem gewijzigd naar Snaartje, om de kans te verkleinen dat het gelijkspel tussen mij en hem/haar wordt. Er moeten namelijk nog twee mensen stemmen, en er zijn ook nog geliefden/verrader die stemmen door de war kunnen gooien.
Oud 06-12-2011, 19:30
Achterwerk
Achterwerk is offline
Kan iemand een lijstje maken?
Oud 06-12-2011, 19:31
Cliché
Cliché is offline
Citaat:
Kan iemand een lijstje maken?
Ik hield het lijstje hierboven nog bij. Maar ik zal 'm opnieuw posten:

Yin Li
1. Kaylee Frye
5. Snaartje
16. Black Mamba

Fawkes
2. benbekant16
6. Yin Li
14. Achterwerk

Snaartje
3. Spaanse Kraag
4. Stoer.
7. Cliché
8. RareVogel
9. Lady Grey
10. Japonica
11. Isaja
17. Alapaca's
18. Yin Li

benbekant16
12. Fawkes
13. Derk Boerrigter

Derk Boerrigter
15. Kutjeplof

Nog geen stem doorgegeven:
Pluizig Kutje
Rhodium
Oud 06-12-2011, 19:34
Achterwerk
Achterwerk is offline
O, niet gelezen Ik probeer het spel in de gaten te houden, maar bijlezen is moeilijk met duizend andere dingen tegelijkertijd
Oud 06-12-2011, 19:34
Stoer.
Stoer. is offline
Rhodium heeft de vorige hangronde niet gestemd en nu weer niet? lekker dan! misschien is hij degene die niet meer kan meespelen?

Laatst gewijzigd op 06-12-2011 om 19:47. Reden: woord vergeten
Oud 06-12-2011, 21:29
benbekant16
benbekant16 is offline
Citaat:
En dan mogen de overige spelers, waarvan er vast al een aantal weten van wie ik uc ben, vertrouwen op mijn ervaring.

Want wiens jouw uc is, is nogal duidelijk. En die maakt niet zulke beginnersfouten.
Niet om het één of ander, maar dit is dus strontirritant en lijkt me niet de bedoeling van een UC spel.

(en ja ik ben ook over UCs begonnen in ronde 1 maar daar heb ik spijt van en m'n excuses voor aangeboden )
Oud 06-12-2011, 21:54
Derk Boerrigter
Ik vind het ook strontirritant. Er wordt nu niet vertrouwd op ervaring en het is vooral opvallend als je je 'ervaring' bij dit spel als argument op gooit. Die staat namelijk totaal niet vast dus als dát je sterkste argument is Maar goed, het blijft voornamelijk een principekwestie: stop gewoon met gissen naar wie wie is, of iets te insinueren.
Oud 06-12-2011, 22:08
Kutjeplof
Kutjeplof is offline
Inderdaad, het hele idee van een UC-spel is toch dat ervaring dus helemaal niet relevant is en je niet weet wie wie is? Anyway, zelfs al is ervaring wel relevant, dan is het nog een kutargument want je kunt net zo goed een ervaren weerwolf zijn.
Oud 06-12-2011, 22:14
Cliché
Cliché is offline
Citaat:
Inderdaad, het hele idee van een UC-spel is toch dat ervaring dus helemaal niet relevant is en je niet weet wie wie is? Anyway, zelfs al is ervaring wel relevant, dan is het nog een kutargument want je kunt net zo goed een ervaren weerwolf zijn.
Ja, of domme fouten maken zoals meneer Fawkes na ronde 1 deed.
Oud 06-12-2011, 23:16
Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
@Fawkes: Ik vind je verdacht omdat je zomaar met een stem op benbekant komt. Want ik snap werkelijk waar niet waarom je opeens op hemhaarwhatever stemt. Omdat ze in de eerste ronde op TE stond en daar niet meer wegkon? Waarom zou ze daar niet wegkunnen? En belangrijker: waarom zou ze daar weg willen?Misschien mis ik iets wat echt superduidelijk is, maar ik zie het echt niet en ik vind die stem raar.

En, je mag mij dan wel verdenken omdat ik in jou ogen geen beginnersfout zou maken (welke fout?), maar ik vind jou verspreking waarin je een verkeerde stemlijtje post ook behoorlijk verdacht. Ik geloof nooit dat dat een oprechte vergissing was.

En verder, really? Kom je met zulke argument gebaseerd op UC's en persoonlijke speelstijlen? Klasse, vriend En dat terwijl jij zo vóór een UC-spel was...
Dat moet je nog maar eens mijn theorie daarover lezen, duidelijk uitgelegd.

En ik heb het in dat laatste stuk niet eens over jou.
Oud 06-12-2011, 23:17
Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Niet om het één of ander, maar dit is dus strontirritant en lijkt me niet de bedoeling van een UC spel.

(en ja ik ben ook over UCs begonnen in ronde 1 maar daar heb ik spijt van en m'n excuses voor aangeboden )
Hmm eigenlijk heb je daar wel gelijk in. Okè, dat had ik dan niet moeten doen.

Zal daarover niet meer beginnen.
Oud 06-12-2011, 23:19
Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Ja, of domme fouten maken zoals meneer Fawkes na ronde 1 deed.
Dat was een snelle post onder druk van de finale van expeditie robinson.

Daarna geen fout meer gemaakt. maar ook te weinig tijd om iets toe te voegen aan het spel behalve mijn benbekant16-theorie. Die trouwens wel ergens op slaat vind ik zelf.

Maargoed, ik heb gewoon geen tijd meer voor dit spel lijkt het wel..
Oud 06-12-2011, 23:34
Achterwerk
Achterwerk is offline
Citaat:
Dat moet je nog maar eens mijn theorie daarover lezen, duidelijk uitgelegd.

En ik heb het in dat laatste stuk niet eens over jou.
Al heb je het niet over mij, nog steeds niet ok om ervaring en what not in een uc-spel te halen.

En, zou je aub de post willen linken waarin je zo duidelijk uitlegt waarom je op benbekant bent gegaan? Ik lijk die niet te kunnen vinden. Maar, eerlijk en serieus, ik kan maar niet vinden en begrijpen waarom je op benbekant bent gegaan.
Oud 07-12-2011, 00:03
Spelleider
Spelleider is offline
Hangronde 3

1. Derk Boerrigter
2. Achterwerk
3. Stoer.
4. RareVogel
5. Fawkes
6. Cliché
7. Lady Grey
8. Benbekant16
9. Mariken92 (dorpeling)
10. Alpaca's
11. Black Mamba
12. Rhodium
13. Pluizig Kutje
14. Pro-Ananiem (dorpeling/cupido)
15. Yin Li
16. Isaja
17. Icesoul (dorpeling)
18. Kutjeplof
19. Kaylee Frye
20. Spaanse Kraag
21. Snaartje (weerwolf)
22. Japonica
23. the economist (dorpeling)

Blauw - Opgehangen door de dorpelingen
Rood - Opgegeten door de weerwolven[/QUOTE]

Eindelijk is er een einde gekomen aan de slachting onder de dorpelingen en hebben de dorpelingen een slechterik opgehangen. Snaartje is de klos, en bleek een weerwolf te zijn. Op wie zullen de wolven zich morgen wreken?
Oud 07-12-2011, 04:50
Isaja
Isaja is offline
Ha, dus toch! Blij dat ik niet op eigen houtje gekke dingen ben gaan doen, maar gewoon mee ben gegaan op eerdere theorieën die ik plausibel vond.
Oud 07-12-2011, 05:25
Stoer.
Stoer. is offline
Dus toch! Nice
Oud 07-12-2011, 09:07
Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Al heb je het niet over mij, nog steeds niet ok om ervaring en what not in een uc-spel te halen.

En, zou je aub de post willen linken waarin je zo duidelijk uitlegt waarom je op benbekant bent gegaan? Ik lijk die niet te kunnen vinden. Maar, eerlijk en serieus, ik kan maar niet vinden en begrijpen waarom je op benbekant bent gegaan.
Ik heb daar een paar post naar onder al iets over gezegd dus ga nu niet zo idioot lopen doen hierover. Ik doe het iig niet meer. En ga eens wat beter leren lezen:

http://forum.scholieren.com/showthre...3#post32153773

Daar is het.

En ik kan geen enkel argument verzinnen waarom je op mij zou stemmen.. Daar heb ik ook nog geen uitleg over gehad? Alleen omdat ik op benbekant16 stem en dan val jij en Black Mamba mij aan, hoogst opvallend omdat ik die laatste speler voor geen meter vertrouw in dit spel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten