Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2011, 14:16
Verwijderd
Komen we nu tegelijk op het forum Noedel?
Advertentie
Oud 12-12-2011, 14:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
flared skinny? Dat spreekt elkaar toch tegen
I know, maar ik zag het pas ook op een website staan (forever21 ofzo), dus het is blijkbaar echt iets.
En de broek zit dan dus bij je bovenbenen superstrak, maar loopt aan de onderkant wijd uit. Het ziet er bij mij alleen een beetje weird uit vanwege het enorme verschil tussen m'n boven en onderbenen, oh well.
Oud 12-12-2011, 14:20
Verwijderd

Dit gaat gebouwd worden in Zuid-Korea. Nabestaanden enzo van 9/11 hebben nu geklaagd dat het teveel lijkt op de Twintowers met de explosie.
Ik vind dat eigenlijk ook, jeetje, dat ze daar niet aan hebben gedacht die architecten
Oud 12-12-2011, 14:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Komen we nu tegelijk op het forum Noedel?
Het verbaast me NIETS meer.
Oud 12-12-2011, 14:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]

Dit gaat gebouwd worden in Zuid-Korea. Nabestaanden enzo van 9/11 hebben nu geklaagd dat het teveel lijkt op de Twintowers met de explosie.
Ik vind dat eigenlijk ook, jeetje, dat ze daar niet aan hebben gedacht die architecten
Ik vind het wel een bijzonder bouwwerk. Doet er inderdaad aan denken, maar die nabestaanden zijn ook een beetje zeikerds hoor.
Oud 12-12-2011, 14:23
Verwijderd
Oh en Noedel:

The Blue Lagoon wordt voor de derde keer verfilmd.

Oud 12-12-2011, 14:24
Miekje*
Miekje* is offline
Er worden hier een paar viswijven het OLC uit getrapt omdat ze de hele dag al vanaf vanochtend zitten te gillen en schreeuwen. En nu schreeuwen en gillen ze harder dan tevoren omdat ze het onterecht vinden .
Oud 12-12-2011, 14:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het verbaast me NIETS meer.
Jullie voelen elkaar goed aan.

Hebben jullie dat ook met iemand, dat je echt altijd op hetzelfde moment dezelfde dingen doet? Ik dus wel. Dat je heel lang in de zelfde houding stilzit en dat je dan allebei precies op hetzelfde moment ineens gaat verzitten en dan ook op dezelfde manier.
Dat gebeurt ook al jaren.. Weird. Soms vecht ik er tegen omdat 't anders mss teveel opvalt...
Oud 12-12-2011, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Jullie voelen elkaar goed aan.

Hebben jullie dat ook met iemand, dat je echt altijd op hetzelfde moment dezelfde dingen doet? Ik dus wel. Dat je heel lang in de zelfde houding stilzit en dat je dan allebei precies op hetzelfde moment ineens gaat verzitten en dan ook op dezelfde manier.
Dat gebeurt ook al jaren.. Weird. Soms vecht ik er tegen omdat 't anders mss teveel opvalt...
Mijn beste vriend en ik kunnen elkaars zinnen afmaken.
Verwijderd
Jij ook gecondoleerd Uice.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel een bijzonder bouwwerk. Doet er inderdaad aan denken, maar die nabestaanden zijn ook een beetje zeikerds hoor.
Ik vind de gelijkenis toch wel HEEL treffend eigenlijk. Wil je het hele gebeuren nabouwen dan ziet het er zo uit, imo.
Ik snap nabestaanden wel, hoewel ze het natuurlijk niet hoeven te zien als het in Zuid-Korea komt te staan.
Oud 12-12-2011, 14:31
Verwijderd
Wat een gezeur dat die gebouwen niet zouden mogen Het is niet eens hun land. Of hun continent. Of een land dat überhaupt iets met 9/11 te maken had.

Eigenlijk vind ik dat iedere stad ter wereld schaalmodellen van de brandende twin towers moet bouwen, net zo lang tot Amerika zich terugtrekt uit het Midden-Oosten en officieel haar excuses aanbiedt voor alle megalomanie waar we vanuit hun kant aldoor mee geconfronteerd worden.
Oud 12-12-2011, 14:31
Verwijderd
Citaat:
I know, maar ik zag het pas ook op een website staan (forever21 ofzo), dus het is blijkbaar echt iets.
En de broek zit dan dus bij je bovenbenen superstrak, maar loopt aan de onderkant wijd uit. Het ziet er bij mij alleen een beetje weird uit vanwege het enorme verschil tussen m'n boven en onderbenen, oh well.
Hm, ik vind het toch niet kunnen . Alsof flared broeken normaal heel wijd zitten om je bovenbenen.
Oud 12-12-2011, 14:32
Verwijderd
Beh, junior klapte net met zijn mond op de tafelrand, bloedde als een rund nu ben ik een beetje bibberig. Mondwonden zijn nasty. Maar ik ben rustig gebleven en heb kalm getroost, gedept en bloederige kleren gewassen [/trots] Gelukkig zijn zn tanden nog heel, ik denk dat het dat bovenlip-tandvleesverbindingsvelletje is :ril:
Verwijderd
Citaat:
Beh, junior klapte net met zijn mond op de tafelrand, bloedde als een rund nu ben ik een beetje bibberig. Mondwonden zijn nasty. Maar ik ben rustig gebleven en heb kalm getroost, gedept en bloederige kleren gewassen [/trots] Gelukkig zijn zn tanden nog heel, ik denk dat het dat bovenlip-tandvleesverbindingsvelletje is :ril:
Oh bah, schrikken

Maarja BLOED en alles hoort erbij met kinderen die net gaan lopen en stuff.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, wou het nog zeggen! (en heb er al gereageerd )
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Wat een cool gebouw, ik vind het lijken alsof de torens door een wolk steken.
Oud 12-12-2011, 14:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn beste vriend en ik kunnen elkaars zinnen afmaken.

Bij 'ons' is 't meer zo van dat we naar elkaar kijken en al weten aan welke vaste in-joke we denken. Dus dan is't eerst gniffelen en dan allebei tegelijk het grapje zeggen. /nerd
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Haha, volgens mij hebben ze dat hartstikke expres gedaan kom op zeg
Verwijderd
Citaat:
Ja, wou het nog zeggen! (en heb er al gereageerd )
Nu is het alleen nog wachten op Blue Lagoon the Musical.

Jammer dat ik die opmerking niet zelf heb bedacht, MAARJA.
Verwijderd
Citaat:
Haha, volgens mij hebben ze dat hartstikke expres gedaan kom op zeg
Dan is het nog erger!!
Oud 12-12-2011, 14:34
Verwijderd
Citaat:
dat kan inderdaad bloeden als een gek!
Verwijderd
Citaat:
Wat een cool gebouw, ik vind het lijken alsof de torens door een wolk steken.
Ja dat is ook de bedoeling
Miekje*
Miekje* is offline
Straks naar het congres, ik ben benieuwd wat het gaat worden .
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zolang ie niet eindigt als Jan-Jaap, hoef je je geen zorgen te maken.
Oud 12-12-2011, 14:35
Verwijderd
Citaat:
dat kan inderdaad bloeden als een gek!
Dat heet toch ook een frenulum? Net als dat gelijksoortige eikelvelletje. Dat overigens ook bloedt als een gek in geval van scheuren.
Oud 12-12-2011, 14:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@gnork: achgossie.
Gelukkig kunnen kinderbekkies vrij veel hebben. Leren met vallen en opstaan enzo. Maar wel schrikken als je eigen koter pijn heeft. Aai aan babygnork.
Oud 12-12-2011, 14:39
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
[afbeelding]

ik vind het echt een tof ontwerp. hoewel ik wel snap waar de reacties vandaan komen, vind ik het nogal overtrokken. er zijn bijvoorbeeld ook zat gebouwen en andere zaken met de vorm van een hakenkruis te vinden in oosterse landen etc. niet zeuren, het betekent iets heel anders.

nederlandse architecten trouwens
Oud 12-12-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Wat een gezeur dat die gebouwen niet zouden mogen Het is niet eens hun land. Of hun continent. Of een land dat überhaupt iets met 9/11 te maken had.

Eigenlijk vind ik dat iedere stad ter wereld schaalmodellen van de brandende twin towers moet bouwen, net zo lang tot Amerika zich terugtrekt uit het Midden-Oosten en officieel haar excuses aanbiedt voor alle megalomanie waar we vanuit hun kant aldoor mee geconfronteerd worden.
Het is ook niet de schuld van die nabestaanden dat ze in een kutland wonen, en om elke keer als je je buiten de VS waagt geconfronteerd te worden met de heel nare dood van je man/moeder/zoon/zus is nogal kut.

Al heb je wel gelijk dat al dat gezeur om één zo'n toren nogal overdreven is.

Citaat:

Bij 'ons' is 't meer zo van dat we naar elkaar kijken en al weten aan welke vaste in-joke we denken. Dus dan is't eerst gniffelen en dan allebei tegelijk het grapje zeggen. /nerd
Wat lief.
Oud 12-12-2011, 14:40
Rationeel
Rationeel is offline
@sarah: dat moet het ook voorstellen
Oud 12-12-2011, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Dat heet toch ook een frenulum? Net als dat gelijksoortige eikelvelletje. Dat overigens ook bloedt als een gek in geval van scheuren.
ja, frenulum labii superioris

ok dat heb ik gegoogeld
Oud 12-12-2011, 14:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
om elke keer als je je buiten de VS waagt geconfronteerd te worden met de heel nare dood van je man/moeder/zoon/zus is nogal kut.
"Elke keer"
Oud 12-12-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
"Elke keer"
Ja, als ALLE steden buiten de VS schaalmodellen van de Twin Towers neer gaan zetten. Niet om die ene toren in Zuid-Korea.
Oud 12-12-2011, 14:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
waar gaat het over true grit? of is dit een random note-to-self?

ik moet hem ook nog zien
Citaat:
Martiño had het er over in de vorige saai, zodoende!
Het is echt zo'n fantastische film. Ik krijg er altijd een beetje kippenvel van.
Oud 12-12-2011, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Het is ook niet de schuld van die nabestaanden dat ze in een kutland wonen, en om elke keer als je je buiten de VS waagt geconfronteerd te worden met de heel nare dood van je man/moeder/zoon/zus is nogal kut.

Al heb je wel gelijk dat al dat gezeur om één zo'n toren nogal overdreven is.
Het is wel de schuld van die nabestaanden dat ze erover zeuren. De schaalmodellen zijn tijdelijk, tot ze leren te relativeren.
Oud 12-12-2011, 14:45
Verwijderd
Welk percentage van VS'ers zou wel eens buiten de VS zijn geweest? En hoe veel als je Canada niet mee telt? En hoe vaak?
Oud 12-12-2011, 14:46
Verwijderd
Ik erger me aan het knopje 'ontslag recept samenstellen' dat ons nieuwe medicatiesysteem heeft.
Oud 12-12-2011, 14:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
owjaaaaa, kerstavatartijd! jullie hebben allemaal je kans gehad, maar nu heb ik de leukste! en daarna komt die van mijamoto!
Hier moeten wij het maar eens over hebben, beste Rationeel. Dat je me genadeloos inmaakt met Wordfeud kan ik nog wel hebben, maar in de strijd rond de kerstavatars is alles geoorloofd.
Oud 12-12-2011, 14:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoe kan het dat zo'n megabedrijf als Endemol zo diep in de schulden zit dat er sprake is van een verkoop? Ik dacht dat Endemol bulkte van het geld
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik erger me aan het knopje 'ontslag recept samenstellen' dat ons nieuwe medicatiesysteem heeft.
Arme recepten, de lonen zijn tegenwoordig al zo laag met al die generieke medicatie.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hier moeten wij het maar eens over hebben, beste Rationeel. Dat je me genadeloos inmaakt met Wordfeud kan ik nog wel hebben, maar in de strijd rond de kerstavatars is alles geoorloofd.

Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De meeste amerikanen weten niet eens waar zuid-korea ligt, dus /care.

Citaat:
Wat lief.
Het kan zijn dat alleen ik dit doorheb hoor.
Oud 12-12-2011, 14:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het is echt zo'n fantastische film. Ik krijg er altijd een beetje kippenvel van.
+1. True Grit is een toffe Coen. Jeff Bridges <3
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
De meeste amerikanen weten niet eens waar zuid-korea ligt, dus /care.

Het kan zijn dat alleen ik dit doorheb hoor.
onder noord-korea!!!1!!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
[afbeelding]

Ik vind het echt een supergaaf gebouw. Ik denk dat sommige mensen zich niet zo moeten aanstellen, waarschijnlijk ziet het er onder een andere hoek heel anders uit
Oud 12-12-2011, 14:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, ik ga maar eens ontbijt scoren!
Oud 12-12-2011, 14:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
+1. True Grit is een toffe Coen. Jeff Bridges <3
Oh en dat meisje, fantastisch. En het is zo heerlijk, je wordt helemaal opgeslokt door het scherm en dat sfeertje <3
Oud 12-12-2011, 14:51
Verwijderd
Mijn ratjes zijn heul blij met mijn oude jurk
Oud 12-12-2011, 14:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja
*gloats*
Oud 12-12-2011, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Het is wel de schuld van die nabestaanden dat ze erover zeuren. De schaalmodellen zijn tijdelijk, tot ze leren te relativeren.
Alsof ze dat ooit gaan leren.

En ik vind het gewoon stom om mensen expres te kwetsen. Aan de andere kant, het dient wel een Hoger Doel, en je hoeft er niet eens iemand dood voor te maken. Dus misschien heb je wel een beetje gelijk, ja.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten