| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Er worden hier een paar viswijven het OLC uit getrapt omdat ze de hele dag al vanaf vanochtend zitten te gillen en schreeuwen. En nu schreeuwen en gillen ze harder dan tevoren omdat ze het onterecht vinden
.
|
|
||
|
Citaat:
Hebben jullie dat ook met iemand, dat je echt altijd op hetzelfde moment dezelfde dingen doet? Ik dus wel. Dat je heel lang in de zelfde houding stilzit en dat je dan allebei precies op hetzelfde moment ineens gaat verzitten en dan ook op dezelfde manier. Dat gebeurt ook al jaren.. Weird. Soms vecht ik er tegen omdat 't anders mss teveel opvalt...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap nabestaanden wel, hoewel ze het natuurlijk niet hoeven te zien als het in Zuid-Korea komt te staan. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wat een gezeur dat die gebouwen niet zouden mogen
![]() Eigenlijk vind ik dat iedere stad ter wereld schaalmodellen van de brandende twin towers moet bouwen, net zo lang tot Amerika zich terugtrekt uit het Midden-Oosten en officieel haar excuses aanbiedt voor alle megalomanie waar we vanuit hun kant aldoor mee geconfronteerd worden. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Alsof flared broeken normaal heel wijd zitten om je bovenbenen.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Beh, junior klapte net met zijn mond op de tafelrand, bloedde als een rund
nu ben ik een beetje bibberig. Mondwonden zijn nasty. Maar ik ben rustig gebleven en heb kalm getroost, gedept en bloederige kleren gewassen [/trots] Gelukkig zijn zn tanden nog heel, ik denk dat het dat bovenlip-tandvleesverbindingsvelletje is :ril:
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarja BLOED en alles hoort erbij met kinderen die net gaan lopen en stuff. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Bij 'ons' is 't meer zo van dat we naar elkaar kijken en al weten aan welke vaste in-joke we denken. Dus dan is't eerst gniffelen en dan allebei tegelijk het grapje zeggen. /nerd
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
kom op zeg
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
nederlandse architecten trouwens |
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Al heb je wel gelijk dat al dat gezeur om één zo'n toren nogal overdreven is. Citaat:
Wat lief.
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Ik krijg er altijd een beetje kippenvel van.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De schaalmodellen zijn tijdelijk, tot ze leren te relativeren.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dat je me genadeloos inmaakt met Wordfeud kan ik nog wel hebben, maar in de strijd rond de kerstavatars is alles geoorloofd.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vind het gewoon stom om mensen expres te kwetsen. Aan de andere kant, het dient wel een Hoger Doel, en je hoeft er niet eens iemand dood voor te maken. Dus misschien heb je wel een beetje gelijk, ja. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|