| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ja heerlijk, en dat ze dan later terugkomt en dat die man dan wit wegtrekt en vraagt of ze alsjeblieft geen zaken meer komt doen.
Het gegeven is niet zo bijzonder, maar ze weten het bijna perfect te spelen. Ik vind het heel knap voor zo'n jonge actrice.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ik nu in discussie ga, hoor, vooral aangezien je al hebt gezegd dat ik (een beetje ) gelijk heb, maar ik licht mijn standpunt nog even toe.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En klik! Maar dan gebruiken ze 'melancholie' meer als 'depressie' en dat is vast niet wat je bedoelt. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En in principe met een boel academievrienden en vriendinnen, maar het is nog niet zeker hoor. Het kan ook goed dat we gewoon een avondje bij iemand thuis en daarna naar de 013 ofzo doen. |
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die man was heel relaxt, en dat ik niet volledig kan werken was helemaal gene probleem, hij zei steeds dat ik mijn eigen grenzen aan moet geven (niet dat dat gaat gebeuren, maar it's the thought that counts). En ik ga waarschijnlijk de teksten schrijven voor de zogenaamde GM-collector (zo'n digi-dingetje waarmee je extra informatie over de werken kan krijgen) en ik mag met allemaal leuke mensen en dingen en rondleidingen meelopen enzo, zodat ik vanalles kan leren en zien
![]() |
|
|