|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al kan het ook wel vervelend zijn - als ik opeens een liedje hoor dat me aan mijn ouders doet denken, of zo. Dan ben ik tegelijkertijd blij en verdrietig. Melancholie is ook een mooi woord, wel. Melancholie. <3 |
|
|
|
|
Verwijderd
|
O, hier staat wat je moet doen tegen melancholie. Het is gewoon je geblokkeerde energiestroom!
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met de tv op de patio, want het was vet warm.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gaaf!
|
|
|
|
||
|
In Modern Warfare doe je alsof, in Rusland gebeurd het!
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar ik denk dat het alsnog een beetje langs me heen ging. Idem voor de Golfoorlog.
|
|
||
|
Die Ruskis weten wel van aanpakken, deze weet ik ook nog goed:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Bijlmer: 43 doden, 26 gewonden (waarvan 11 werden opgenomen in het ziekenhuis) Nee, valt wel mee in Enschede ja.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe daarna alles misging.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() :;;D !!11"
|
|
|
|
Met Enschede werd trouwens beter omgegaan dan met Pim Fortuyn.
Ik was in die tijd nogal uitgesproken tegen Fortuyn, Leefbaar Nederland en de LPF, en voor mijn veelal wat rechtse klasgenoten (hockeykakkers...) was Fortuyn de eerste echte kennismaking met de politiek en ze vonden hem maar wat gaaf. Ik vond Fortuyn maar een droplul en als we in de les debatteerden was ik altijd degene die het opnam voor diversiteit in de samenleving etc. etc. De dag nadat hij vermoord was was toen best naar, een jongen kwam zelfs boos op me af lopen en schreeuwde naar me of ik nu dan eindelijk mijn zin had.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|