| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
De PVV Den Haag maakt zich druk over het eten op de Landelijke Naturalisatiedag. De partij is verontwaardigd over het feit dat er hapjes van over de hele wereld worden geserveerd, in plaats van boerenkool met worst.
PVV-raadslid en woordvoerder Integratie Machiel de Graaf heeft inmiddels vragen aan het B en W gesteld over de kwestie. "Bent u met de PVV van mening dat het gezien de gelegenheid, het verkrijgen van de Nederlandse Nationaliteit, meer voor de hand ligt dat er dan ook een Nederlandse maaltijd wordt geserveerd? Zo ja, wilt u dan een Nederlands gerecht serveren, bijvoorbeeld boerenkool met worst? Zo neen, waarom niet?" aldus de verontwaardigde De Graaf. Eerder maakte De Graaf zich hard tegen het 'multiculturele dictee' waarin de zin 'Yasmine komt uit Somalië en heeft heimwee’ moest worden uitgespeld. ![]() Commentaar in HP de Tijd: "Waar De Graaf niet bij heeft stilgestaan is dat de twee belangrijkste ingrediënten - boerenkool en aardappelen - geen Nederlandse oorsprong hebben. De boerenkool komt van origine uit Klein-Azië en Griekenland. Op de lagere school leerde u al dat de aardappel uit Zuid-Amerika is komen overwaaien."
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat me wel verbaast is dat hij überhaupt nog met Beelen wilde praten, want het is vrij algemeen bekend dat die twee niet met mekaar door één door kunnen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat kan gewoon niet waar zijn.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.imdb.com/title/tt0107099/ |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
/rant
|
|
|
|
|
|
Zo, wat een lekkere maaltijd <33 maar goed dat ik gisteren dat bakje soep en dat brood van m'n moeder heb gebietst, hoefde ik lekker niet te koken
|
|
||
|
Citaat:
![]() Geef mij maar een kleine(re) wereld met meer detail/sfeer dan zunne sentboks
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
nou ja, sentboks is best prima, maar die rimjob is gewoon een glorified Oblivion met n zooi fetch-quests waar ik een broertje dood aan heb, om nog niet te beginnen over de B-level storyline ;P
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vind het wel leuk om de conversaties tussen de dorpelingen te volgen.Helaas ontkom je bij RPG's niet aan fetchquests en een Groot Kwaad dat het voortbestaan van de wereld zoals wij 'm kennen (al dan niet ingame) ernstig in gevaar brengt
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik denk wel dat ik The Witcher 2 voorrang ga geven op Skyrim.
|
|
|
|
|
|
Valerio: "Kunnen wij de saaie wetenschapsmaterie tof maken voor iedereen?"
Ja, want wetenschap is absoluut niet tof van zichzelf, tenzij BNN er iets mee doet :') Valerio moet zijn domme hoofd eens houden.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|