Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2011, 15:48
Verwijderd
Hm, Jade op z'n Nederlands uitgesproken is best leuk Behalve als je in Neede woont ;;;D::
Advertentie
Oud 20-12-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:
hm, jade op z'n nederlands uitgesproken is best leuk behalve als je in neede woont ;;;d::
Verwijderd
Ik moet bij Amber altijd aan Amber van Suske en Wiske denken.
Verwijderd
Citaat:
Heet jij Ingrid?
Ja!
Verwijderd
Citaat:
Hm, Jade op z'n Nederlands uitgesproken is best leuk Behalve als je in Neede woont ;;;D::
Oud 20-12-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Ik moet bij Amber altijd aan Amber van Suske en Wiske denken.
Bij Amber van Suske en Wiske moet ik altijd aan Ember van Mark Canther denken. Serieus, lees dat boek maar eens (is een prima jeugdboek), er is echt zo hard uit gejat voor dat Suske en Wiske album
Oud 20-12-2011, 15:51
Martiño
Martiño is offline
Sowieso is dat album een flutverhaal. Maarja
Oud 20-12-2011, 15:52
Verwijderd
Gnork, heb jij ook altijd een beetje dat je je verbonden voelt met katten, gewoon alleen vanwege je naam?
Oud 20-12-2011, 15:53
Verwijderd
De tussenstand is €662.858!

En nu moet ik zo werken
Oud 20-12-2011, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ja. Terwijl hij toch nog van Paul Geerts is.
Oud 20-12-2011, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Gnork, heb jij ook altijd een beetje dat je je verbonden voelt met katten, gewoon alleen vanwege je naam?
Ik voel mij wel altijd een beetje verbonden met keeper Van der Sar
Oud 20-12-2011, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Bij Amber van Suske en Wiske moet ik altijd aan Ember van Mark Canther denken. Serieus, lees dat boek maar eens (is een prima jeugdboek), er is echt zo hard uit gejat voor dat Suske en Wiske album
Ik zal eens kijken!

Citaat:
Ja, het is niet echt een van de betere.

Bibbergoud is voor eeuwig de beste.
Oud 20-12-2011, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Hoe weet jij mijn naam maar ik weet niet. Jij? Ik ben wel een beetje een kattenvrouwtje stiekem, maar ik betwijfel of dat iets met mijn naam te maken heeft.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Flamen, ban!
Verwijderd
Citaat:
Ik voel mij wel altijd een beetje verbonden met keeper Van der Sar
Oud 20-12-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Hoe weet jij mijn naam [afbeelding]
maar ik weet niet. Jij? Ik ben wel een beetje een kattenvrouwtje stiekem, maar ik betwijfel of dat iets met mijn naam te maken heeft.
Omdat je nick eerst Katje was, natuurlijk.

Ik weet het niet zo goed! Volgens mij wel, maar volgens mij komt dat niet door mijn naam, want ik vind 'kat' helemaal niet klinken als het dier. Het dier heet in mijn hoofd 'kot'.
Oud 20-12-2011, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Omdat je nick eerst Katje was, natuurlijk.

Ik weet het niet zo goed! Volgens mij wel, maar volgens mij komt dat niet door mijn naam, want ik vind 'kat' helemaal niet klinken als het dier. Het dier heet in mijn hoofd 'kot'.
Ohja maar dat had nog niks hoeven betekenen! En ik vind 'kat' wel een goed woord. Poes trouwens ook wel. Eigenlijk.
Oud 20-12-2011, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Ohja maar dat had nog niks hoeven betekenen! En ik vind 'kat' wel een goed woord. Poes trouwens ook wel. Eigenlijk.
Maar toen je nick nog Katje was werd je regelmatig bij je echte naam genoemd!

Ik vind het niet zulke goede woorden - of ja, wel goede woorden, maar ze passen niet bij wat ze beschrijven. In mijn hoofd heten katten en poezen enzo altijd gewoon in het Russisch, net als dat een touwtje in mijn hoofd in alle talen gewoon 'touwtje' heet. En zoals dat 'nacht' altijd 'nuit' is.
Oud 20-12-2011, 16:16
Verwijderd
Nou ik heb nog twee postzegels over. Wie wil d'r een kerstkaartje van Q? Laatste keer dat ik het vraag
Oud 20-12-2011, 16:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja kerstkaarten, ik hou er ook wel weer veel over denk ik
Oud 20-12-2011, 16:18
Verwijderd
Kerstkaarten!

Maar ik ben toch niet thuis met kerst dus het is zonde om een naar mij te sturen
Oud 20-12-2011, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Nou ik heb nog twee postzegels over. Wie wil d'r een kerstkaartje van Q? Laatste keer dat ik het vraag
Ze doen het volgend jaar ook nog he!
Oud 20-12-2011, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Ze doen het volgend jaar ook nog he!
Mja, maar ik heb een hekel aan al die zooi moeten bewaren
Oud 20-12-2011, 16:31
Verwijderd
Aww
Oud 20-12-2011, 16:32
Verwijderd
Als je er echt per se vanaf wil, wil ik alsnog best een kerstkaart hoor
Oud 20-12-2011, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Als je er echt per se vanaf wil, wil ik alsnog best een kerstkaart hoor
Ik denk dat "Apate" op de envelop de postbode niet vrolijk gaat maken
Oud 20-12-2011, 16:36
Verwijderd
vandaag ga ik beginnen met kerstkaarten schrijven, als ik van koor terug ben. ik heb ze net gekocht. ik had me nog zo voorgenomen geen te schrijven, maar ik kan het niet laten.
Oud 20-12-2011, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Jesse en Jaden geen leuke namen en Tess en Lynn ook niet zo en verder vind ik alle namen in de top twintigs leuk
ik zal nog eens op mijn naam naamzoeken
Oud 20-12-2011, 16:56
Verwijderd
Geel naamzoek. Ik kreeg net op hotmail zo'n melding:

Citaat:
De internetverbinding is verbroken, maar, we blijven het opnieuw proberen tot de verbinding is hersteld.
Zo typ jij precies ook. En volgens mij heb ik je eerder voor zoiets genaamzoekt.
Oud 20-12-2011, 16:56
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn naam vind ik ook wel leuk, want ik hoor hem niet zo vaak. Net als de naam van mijn zus, overigens. En mijn schoonzusje heet Marina, dat vind ik ook wel een mooie naam.
Oud 20-12-2011, 16:57
Verwijderd
Ik vind Marina ook mooi, maar ik ken er zo al vijf ofzo. En een heel stom iemand zingt instant een of ander liedje over een of andere Marina.
Oud 20-12-2011, 16:59
Verwijderd
Huhu ik speel skyrim, en ik heb kerstliedjes aan staan. Leuke combinatie
Oud 20-12-2011, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Marina ook mooi, maar ik ken er zo al vijf ofzo. En een heel stom iemand zingt instant een of ander liedje over een of andere Marina.

Inhaken, mensen!
Oud 20-12-2011, 17:05
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Inhaken, mensen!
Precies die ja.
Oud 20-12-2011, 17:46
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga er straks maar eens even een filmpje in rammen.
Oud 20-12-2011, 17:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Noh, crap! Poster zakt in de lijst omlaag, maar ik heb de lijst dichtgetimmerd omdat die ombuigdinkies allemaal waren afgebroken. Nu kan ik 'm dus niet meer open krijgen
Oud 20-12-2011, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Noh, crap! Poster zakt in de lijst omlaag, maar ik heb de lijst dichtgetimmerd omdat die ombuigdinkies allemaal waren afgebroken. Nu kan ik 'm dus niet meer open krijgen
Oud 20-12-2011, 18:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 20-12-2011, 18:36
Verwijderd
mmmm

Oud 20-12-2011, 19:09
Verwijderd
Ik heb een bed!
.... in de gang staan. Fucking trappengat is te klein dus nu moet ik eerst weer een schroefboor fixen. Schiet lekker op, dat huis inrichten.
Oud 20-12-2011, 19:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb een bed!
.... in de gang staan. Fucking trappengat is te klein dus nu moet ik eerst weer een schroefboor fixen. Schiet lekker op, dat huis inrichten.
Aaw nee he. Wat een drama is dat ook altijd inderdaad!
Oud 20-12-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Aaw nee he. Wat een drama is dat ook altijd inderdaad!
Ja man. En het matras duurt superlang om te bestellen en ennnnenenen. Dan heb ik nog niet eens een bank, of een bureaustoel, of uberhaupt een goede stoel, geen mooie tafel, aaarch ik haat dit zo. Ik wil zo'n tv-designer die het allemaal voor me fixt, maar dan wel hoe ik het wil.
Oud 20-12-2011, 19:39
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ik heb een bed!
Een schroefboor?
Oud 20-12-2011, 19:42
mollerator
mollerator is offline
Hoezo doen ze komkommer in een sapje...
Oud 20-12-2011, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een bed!

Succes met op de gang slapen niemand die je helpt??
bij ons zou dat geen probleem zijn om naar boven te slepen

bijna alle kaarten geschreven, ik heb er nog een paar over dan.
2 mensen krijgen geen meer, omdat ik daar een beetje in trouble lig, zonder dat het echt mijn schuld was.
Oud 20-12-2011, 19:45
Verwijderd
Hoi! Ik heb een acht voor mijn fransmondeling, en dat moest ik even zeggen, want daar ben ik trots op.
Oud 20-12-2011, 19:45
Verwijderd
wow
Oud 20-12-2011, 19:46
mollerator
mollerator is offline
Vanavond komt collegetour met Mark Rutte
Oud 20-12-2011, 19:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja man. En het matras duurt superlang om te bestellen en ennnnenenen. Dan heb ik nog niet eens een bank, of een bureaustoel, of uberhaupt een goede stoel, geen mooie tafel, aaarch ik haat dit zo. Ik wil zo'n tv-designer die het allemaal voor me fixt, maar dan wel hoe ik het wil.
Ik heb gewoon alles bij Ikea gehaald, kan je meteen meenemen enzo, lekker makkelijk Maar toen mijn matras niet goed was en ik een nieuwe moest halen was dat een klein drama. Heb toen een andere genomen, binnenvering, niet te vouwen, past niet in de auto, moest worden bezorgd (40 euro!), drie trappen opgedragen, woei

En toen ik ging verhuizen heb ik m'n moeder en twee vriendinnen opgetrommeld die hebben geholpen alles die drie trappen op te sjouwen. Niet echt een leuk klusje

Regels voor berichten