Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn tactiek is ook altijd "Nee ![]() En ontopic: uh. Oh, mijn reactie op Martino's post is al ontopic ![]() |
![]() |
||
Huh, ik kreeg onderstaande mail van mijn tandartsenpraktijk, met als onderwerp "Maak uw online boeking":
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sta ik om 4 uur voor mijn school, is ie gewoon dicht..! Wtf... blijkbaar houdt een kerstviering in dat het hele gebouw gesloten wordt. Lekker, ik had mijn kwasten nodig, maar die liggen dus in mijn kluisje
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens vind ik het ook nog eens ongewenste reclame. Deur aan deur verkoop is verboden, spam is verboden, en dit hoort in dat rijtje thuis.
|
alhoewel ik wel een keer pret had toen ik werd aangesproken door zo'n ECI figuur.
"Leest u boeken?" "Nee, niet echt." "Tijdschriften?" "Nee, ook niet". "Kijkt u veel films dan?" "Nee, dat is ook niet zo mijn ding." "..." "Eigenlijk hou ik niet zo van leuke dingen"
||
Citaat:
![]()
|
Het is zo grappig, al die oplossingen en dingen die je terug kunt zeggen die jullie geven tegen die wervers op straat
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Dat, of de dingen die hier boven staan. En natuurlijk leerden we ook wel in te schatten wanneer mensen niet over te halen zijn, maar de meeste mensen die dan denken o wacht ik weet een slim antwoord die zijn dan eigenlijk niet heel zeker van dat 'slimme' antwoord. Maar inderdaad, ik hoorde HEEL vaak 'weet je wel wat de directeur verdient' 'ik geef al genoeg aan goede doelen' 'is het niet raar dat jij hiervoor betaald krijgt'
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Rond verkiezingen zijn flyerende SP'ers ook altijd heel vervelend. De vorige keer viel ik in de valkuil in discussie te gaan met de beste man. Hij riep naar de rest "Hee, hij is niet eens met dit!" en meteen stonden er 4 raadsleden om me heen. Uiteindelijk riep er een "Ik hoop dat je stikt in je werk". Toen ben ik maar weggelopen.
Maar gelukkig word ik als jongere niet aangesproken door de jongens en meisjes van het Rode Kruis en dergelijke. |
![]() |
||
Citaat:
Nou fijn. Een ""klassieker"" en een nummer ![]() In ieder geval heeft Peter van de Vorst het wel een beetje verdiend, die is tenminste niet iemand die zijn geaardheid (of andermans geaardheid) uitbuit of zich profileert als de excuusnicht.
||
Citaat:
||
Toen ik dit las moest ik toch wel even bijkomen van mijn WTF-gevoel.
Citaat:
Schoenen. Serious business! ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn broertje, die onlangs slaagde voor zijn rijbewijs, werd van de week gebeld door zijn voormalig instructeur, met de mededeling dat er een boete was binnengekomen voor een snelheidsovertreding. Het ging niet om heel veel geld (< 30 euro), maar de instructeur verzocht hem of hij een bijdrage wilde leveren aan de betaling van de boete.
Ik en m'n ouders zaten er een beetje van te kijken, want wij dachten altijd dat de rijschool die boetes wel zou betalen. Of iig de instructeur, omdat hij juridisch 100% bestuurder is, en dus aansprakelijk. Is het wel normaal dat een instructeur een bijdrage vraagt van zijn leerlingen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sann naamzoek: is dit nu misbruik van omstandigheden of bedrog? Of beide misschien? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |