Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Konijn Marvin doet altijd gek op de deurmat. Dan gaat hij op de deurmat zitten en dan springt hij telkens met vier pootjes tegelijk de lucht in om iets links of iets rechts van zijn startpositie te landen, totdat hij naast de deurmat landt, dan is het tijd voor een sprintje naar de andere kant van de kamer.
Vandaag was ik in de dierenwinkel en daar was een jong minikonijntje, een wit pluizig flapoortje, en die deed precies hetzelfde! Maar dan gewoon in het hok in plaats van op een deurmat, en dus ook zonder afsluitend sprintje, hij hield gewoon op toen zijn hokgenoot aan zijn neus likte. Aww <3 |
![]() |
||
Citaat:
|
Tering ik had zo'n systeem van Philips besteld waarmee je lichten met een afstandsbediening aan en uit kan zetten.
Nadat ik alles had geinstalleerd, denk ik opeens wat ruik ik... Bleek er gewoon rook te komen uit 1 van die stopcontacten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hoor maandag of ik salarisverhoging krijg. Hij vond het opzich verdiend maar moest met zijn baas overleggen, omdat ik een half jaar geleden ook al een behoorlijke verhoging had gekregen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, Gillian McKeath is een verzuurde voedselhater, waarom zou je anders GERST eten en al die rommel, en Nigella is een lekkere gezellige bourgondier. Met borsten. Kies zelf maar. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|