Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2011, 16:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dan ontdooien ze toch ook en als ze langzaam zijn ingevroren worden ze dan slap!
Oei, jij was vroeg wakker vanochtend

Dan niet! Dan eet je maar lekker pannenkoeken met roerbakgroenten in plaats van lekkere pannenkoeken met rozijnen en appel en stroop en poedersuiker ZOALS HET HOORT!
Oud 30-12-2011, 16:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dit is allemaal iets te herkenbaar inderdaad
Ja, als je regelmatig Roermond-Utrecht moet reizen komen ze op een gegeven moment allemaal wel voorbij.
Oud 30-12-2011, 16:47
Verwijderd
De roerbakgroenten houden mij toch niet tegen om lekkere dingen op de pannenkoeken te doen gekke Martinjo! Ik bedoelde met 'met' niet 'met erop' maar gewoon 'met'
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook een koffer bij me als ik met de trein ga, want meestal betekent dat dat ik naar mijn ouders ga voor een paar dagen.
Ik voel me ook altijd best bezwaard, maarja. Wat moet ik dan.
Een rugzak nemen!
Verwijderd
Citaat:
Ja, als je regelmatig Roermond-Utrecht moet reizen komen ze op een gegeven moment allemaal wel voorbij.
Ik heb het inderdaad vaker als ik naar Utrecht ga Of als je later op de dag reist, als alle dagjesmensen met de kruidvatkaartjes ook gaan.
Oud 30-12-2011, 16:48
Verwijderd
Zo. Ik zie er eindelijk weer eens leuk uit.
Oud 30-12-2011, 16:50
Verwijderd
Is het bij gluhwein eigenlijk de bedoeling dat je het ook daadwerkelijk goed vindt smaken of gaat het alleen om het gevoel van 'haha kijk mij eens hier staan met een robuuste mok warme wijn die je twintig meter verderop nog ruikt, wat ben ik gezellig en winters aan het doen'?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De roerbakgroenten houden mij toch niet tegen om lekkere dingen op de pannenkoeken te doen gekke Martinjo! Ik bedoelde met 'met' niet 'met erop' maar gewoon 'met'
Je kunt er soep van maken! Dan past het nog wel in het winterkoststraatje.

Citaat:
Ik heb het inderdaad vaker als ik naar Utrecht ga Of als je later op de dag reist, als alle dagjesmensen met de kruidvatkaartjes ook gaan.
Ohja, kruidvatkaartjesreizigers, dat merk je wel als je naar Den Bosch rijdt, groepjes vrouwen van in de 40 die gaan winkelen "maar éérst naar Jan de Groot!*".

*) voor de Bossche Bollen, red.
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Is het bij gluhwein eigenlijk de bedoeling dat je het ook daadwerkelijk goed vindt smaken of gaat het alleen om het gevoel van 'haha kijk mij eens hier staan met een robuuste mok warme wijn die je twintig meter verderop nog ruikt, wat ben ik gezellig en winters aan het doen'?
Dat laatste
Oud 30-12-2011, 16:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Voor dat laatste kun je ook net zo goed een kop warme SNERT nemen, dus ik vind het eerste.
Oud 30-12-2011, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Domestic Goddess ja
Haar verfijnde stemgeluid in combinatie met haar Britse accent laat me niet geheel koud
Oud 30-12-2011, 17:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Haar verfijnde stemgeluid in combinatie met haar Britse accent laat me niet geheel koud
En dan zegt ze ook nog van die heerlijke woorden zoals oozing en drizzle en fill it with chocolate creamy goodness <33
Oud 30-12-2011, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Glühwein lijkt me echt viesss.
Oud 30-12-2011, 17:17
Verwijderd
Citaat:
En dan zegt ze ook nog van die heerlijke woorden zoals oozing en drizzle en fill it with chocolate creamy goodness <33
Ik word een beetje hitsig van deze post
Oud 30-12-2011, 17:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Glühwein lijkt me echt viesss.
Ik vind het wel te drinken. Het is gelukkig niet zo ranzig als port.
Oud 30-12-2011, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel te drinken. Het is gelukkig niet zo ranzig als port.
Het idee van warme wijn staat me zó tegen. Overigens, in het kader van de Nutteloze Kanttekeningen, ik heb nog geen oliebol gegeten dit jaar.
Oud 30-12-2011, 17:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik word een beetje hitsig van deze post
Stiekem word ik ook een beetje hitsig van Nigella met haar boezem en oozing chocolate creamy goodness

Citaat:
Het idee van warme wijn staat me zó tegen. Overigens, in het kader van de Nutteloze Kanttekeningen, ik heb nog geen oliebol gegeten dit jaar.
Gluhwein kan heel erg lekker zijn, maar zoals met alle wijn gaat het er om wat voor soort je neemt. Niet iedereen vindt de supermarktwijn lekker. De beste manier is gewoon om échte bisschopswijn te verwarmen in een pannetje met citroen en kruidnagels.
Oud 30-12-2011, 17:33
Schrödinger
Schrödinger is offline
Glühwein is smerig.

Hier hebben ze ook nog een alcoholvrije variant. Ik heb er nog nachtmerries van.
Oud 30-12-2011, 17:34
Verwijderd
Ik ben er ook niet nieuwsgierig naar. Vooroordelen, ja!
Oud 30-12-2011, 17:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ook niet op 1 januari 2011?
Oud 30-12-2011, 17:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb vorig jaar voor het eerst gluhwein op. Vond 't eigenlijk best lekker. Lekker zoet. Normaal hou ik helemaal niet van wijn.

Btw, dacht dat ik moest invallen @ werk, maar m'n berichtje was niet doorgekomen, dus ze hadden al iemand anders getegeld. Ben ik er voor the cats vagina heen gegaan.
Oud 30-12-2011, 17:52
Verwijderd
Oud 30-12-2011, 17:55
hoehoe
hoehoe is offline
Hallo.
Oud 30-12-2011, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Ook niet op 1 januari 2011?
Nope! Daar dacht ik ook aan voor ik dit postte eah

Ludwig naamzoek, zou jij geen DK pokeravondje hosten ooit in je riante etablissement? Ik moest daar aan denken door Noodles..
Oud 30-12-2011, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vorig jaar voor het eerst gluhwein op. Vond 't eigenlijk best lekker. Lekker zoet. Normaal hou ik helemaal niet van wijn.

Btw, dacht dat ik moest invallen @ werk, maar m'n berichtje was niet doorgekomen, dus ze hadden al iemand anders getegeld. Ben ik er voor the cats vagina heen gegaan.
Mja ik vind zoete wijn echt vreselijk. Nou ja, alleen als het gaat om stoofpeertjes maak ik een uitzondering

En getegeld? Rotterdams zeker
Oud 30-12-2011, 18:00
Verwijderd
Oh, hai. Nieuw hier of ben ik wederom de Grote Forumdimwit?
Oud 30-12-2011, 18:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Herkenbaar. Nouja, elke Simon's Cat is herkenbaar
Oud 30-12-2011, 18:07
hoehoe
hoehoe is offline
Ik ben nieuw, jong en vitaal.
Oud 30-12-2011, 18:15
Verwijderd
Ben je heet?
Oud 30-12-2011, 18:34
Verwijderd
De pannenkoeken waren lekker, de roerbakgroenten ook! Ik had twee briepannenkoeken met honing, een naturel met jam en een spekpannenkoek met stroop.
Oud 30-12-2011, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Stiekem word ik ook een beetje hitsig van Nigella met haar boezem en oozing chocolate creamy goodness

Gluhwein kan heel erg lekker zijn, maar zoals met alle wijn gaat het er om wat voor soort je neemt. Niet iedereen vindt de supermarktwijn lekker. De beste manier is gewoon om échte bisschopswijn te verwarmen in een pannetje met citroen en kruidnagels.
Mjah dat doet een vriend van me wel eens met oud en nieuw, zelf maken, en dan inclusief geflambeerde suiker en alles. Maar ik vond nu een fles gluhwein in de schuur, waarschijnlijk hebben we die ooit van iemand gekregen. En het leek me wel leuk om die morgennacht warm te maken, maar niet zo om het daarna ook op te moeten drinken
Oud 30-12-2011, 18:36
Verwijderd
Ik wil hier nooit meer weg.
Oud 30-12-2011, 18:38
Verwijderd
herkenbaar. Meestal zet mijn poes haar keiharde dramatische mauwtje in als ik al net boven ben ;x
Oud 30-12-2011, 18:40
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind zoete wijn en port ook echt smerig, maar gluhwein vind ik wel lekker hoor
Oud 30-12-2011, 18:44
Martiño
Martiño is offline
Oud 30-12-2011, 18:51
Verwijderd
Kaboem
Oud 30-12-2011, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Dag nieuwe, jonge en vitale forummer!
Oud 30-12-2011, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Voorstellen!
Oud 30-12-2011, 18:54
Verwijderd
Nieuw jong en vitaal
Oud 30-12-2011, 18:55
Verwijderd
Ik ben dan dus oud, oud en hopelijk wel vitaal maar niet zo oud&oud als Q!
Oud 30-12-2011, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ik wil hier nooit meer weg.
Dan doe je dat niet!

Ik wil hier ook nooit meer weg. Ik ga tegen de tijd dat ik moet verhuizen iets verzinnen waardoor ik in het weekend gewoon hier, gewoon thuis kan wonen en doordeweeks bij mijn mentor ofzo, zodat ik naar school kan.
Oud 30-12-2011, 18:57
Verwijderd
Ik ben ook nieuw (ik zie mezelf nog steeds als nieuw), jong en vitaal!
Oud 30-12-2011, 18:58
Verwijderd
Het is lichtelijk onhandig, om in Zuidlaren te wonen terwijl je in Leiden studeert
Oud 30-12-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ben dan dus oud, oud en hopelijk wel vitaal maar niet zo oud&oud als Q!
Zit je me nu te dissen?
Oud 30-12-2011, 19:03
mollerator
mollerator is offline
Zo, net even lekker met Stefenootje Provençaalse tonijnsteak gegeten!

Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mja ik vind zoete wijn echt vreselijk. Nou ja, alleen als het gaat om stoofpeertjes maak ik een uitzondering

En getegeld? Rotterdams zeker
geRegeld. Klein telefoontoetsenbordje grrr.

En zoals ik al zei, ik heb ook niks met wijn, maar die gluhwein die ik ophad was net vruchtensap. Waar je dronken van werd.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is lichtelijk onhandig, om in Zuidlaren te wonen terwijl je in Leiden studeert
hey daar woont een collega van me, Zuidlaren.
Oud 30-12-2011, 19:04
Carn
Carn is offline
ow hurrr duur, ik bedoel dan Laren. en dan zuid. dat is iets anders! Drommels.
Oud 30-12-2011, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Zit je me nu te dissen?
nee, ik was alleen aan het denken dat ik misschien wel op twee manieren de oudste aanwezige was maar toen was jij er ook en je bent eerder geboren én langer s.comlid dan ik
Oud 30-12-2011, 19:06
Verwijderd
Nee, dit is echt Zuidlaren
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten