Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het gaat om 75 permutaties uit 75. Dus eh. In jip en janneke taal werd het ons zo uitgelegd: Je hebt 75 mensen en je wilt 75 bestuursleden aanwijzen die elk een andere rol gaan innemen en iedereen krijgt slechts 1 rol toegewezen. In hoeveel verschillende mogelijkheden kunnen de rollen verdeeld worden? Nja, het leek mij dat er veel meer mogelijkheden zouden moeten zijn dan 75 maar volgens mij antwoordenboek niet *shrug*
||
Citaat:
![]() *gaat in antwoordenboek kijken of dat er misschien stond* Edit: oh.. er stond inderdaad 75! Maar dat zegt me niets ![]()
||
Citaat:
Ik droomde vannacht trouwens dat ik mijn eindexamen moest overdoen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zeg Schrodinger, even een prioriteitenvraagje he.. Ik heb dus heulveul geld betaald voor de wiskundecursus.. is het nou slecht dat ik heel veel geld heb uitgegeven of mag het omdat het om wiskunde gaat? ![]() En oeps, ik moet een beetje gaan opschieten anders kom ik te laat ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Of gewoon een beetje statistiekbasis en het feit dat de master die ik wil gaan doen VWO wiskunde B kennis veronderstelt.. en ik dus niet verder ben gekomen dan de stelling van pythagoras.. wat niet echt opschiet ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ohja, wiskunde. Dat is lang geleden. Bij ons is het zo gegaan: op de basisschool leer je hoofdrekenen, op de middelbare school lachen ze om die kennis en hangen je berekenblaadjes aan de wilgen, vervolgens krijg je een rekenmachine en moet je zweren dat je die ALTIJD zult gebruiken, Zonder Uitzondering. En dan hobbel je vrolijk verder naar het MBO, waar je rekenmachine weer afgezworen wordt en je opnieuw moet leren hoofdrekenen, omdat je dat dus na een jaar of 4/5 wel weer verleerd bent. Aan het einde van je MBO stroom je vrolijk door naar het HBO, waar je vervolgens weer wiskunde opnieuw moet leren
![]()
||
Citaat:
Kijk als ik echt wiskunde B nodig zal hebben, moet ik óók wiskunde B doen. Maar wiskunde A moet sowieso ook en het leek me verstandig om daarmee te beginnen ![]()
|
Verwijderd
|
Jullie weten dit vast wel
![]() Ik heb dat ook op mijn kamer, maar nu vraag ik me af. Op die stekkerdoos staat max. 2300 watt. En die waterkoker is 2000 watt. Dat kan dan toch prima als er niets anders op die stekkerdoos zit aangesloten? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|