|
|
|||||
|
Citaat:
Citaat:
Goed zo! Yay ![]() Je mag binnenkort wel taart voor me bakken ofzo ![]() Citaat:
![]() Citaat:
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Een beetje dronken van de wijn en vermoeidheid. Lekker in bed met Chopin vertolkt door Ashkenazy hopende dat de nacht voor eeuwig duurt en het nooooit meer dag wordt. En nog iets, waar blijf potverdriedubbeltjes de beloofde en gevreesde horrorwinter?! Son, I am dissapoint@weermannetjes.q
Slaap wel. |
|
|
|
Verwijderd
|
Wat? Je gaat nu naar bed? Ik moet Gverdomme nu al op. En dat terwijl ik de halve nacht wakker heb gelegen van de pijn in mijn rug. Ik heb twee keer mijn mindfullness CD geluisterd en nog een CD met gezangen/gebeden opgezet. Ik ben kapot chagrijnig en ik ben op. Maar zometeen presenteren
|
|
|
|
|
Pff, ik moet vandaag:
* 1 uur opdracht maken * 2 uur College 1 * 2 uur College 2 * 3 uur Wiskundeles * zo lang als het duurt presentatie van morgen nog in elkaar zetten ( )* de tijd die ik dan nog over heb: lezen en leren
|
|
|
|
Vroeg! Koffie, Y U NO WORK FASTER?
Ik heb de afleveringen van Wie is de Mol teruggevonden uit 2002. Allemachtig, dat is nu dus gewoon al 10 jaar geleden Toen was ik net van de middelbare school af En die mensen zijn zo'n beetje mijn leeftijd, dus nu moet ik de hele tijd denken aan hoe oud ik over 10 jaar ben
|
|
|
|
Zo, en toen waren we weer vrolijk op school, waar vandaag hoorcollege en scheikunde op het programma staat. En Engels, maar dat is absoluut niet noemenswaardig. Het niveau zit op tweede klas middelbare school.
|
|
||
|
Citaat:
Uiltje <3.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ga zo worteltaart maken
omdat ik een heleboel walnoten heb waar iets mee moet. En omdat lekker. Deze: http://www.jamieoliver.nl/recipes/de...met-glazuur-va
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||