Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2012, 22:26
mollerator
mollerator is offline

Zoals je hier bijvoorbeeld ziet is het dus alleen noodzakelijk elektramasten te bouwen tussen je energiecentrale (dat ding met die gele boompjes) en het begin van je woon/commercie/industriegebied.
Pierrot
Pierrot is offline
Oeh, Match of the Day.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wtf? Als ik zwanger was zou hij daar inderdaad niets van willen weten. Maar dat geldt ook voor mijzelf.
Ja ik begreep het ook niet helemaal ik vroeg me ook af wat we bij mijn oude huis deden maar je was behoorlijk zwanger.
Oud 21-01-2012, 22:29
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Zoals je hier bijvoorbeeld ziet is het dus alleen noodzakelijk elektramasten te bouwen tussen je energiecentrale (dat ding met die gele boompjes) en het begin van je woon/commercie/industriegebied.
Dank je appel.

JA IK NOEM HEM APPEL.
Oud 21-01-2012, 22:32
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Random youtube filmpjes kijken .

Ik ga komend weekend maar gewoon wat doen denk, dit is echt niets .
Oud 21-01-2012, 22:37
Pierrot
Pierrot is offline
Je kan ook een boek gaan lezen.
Oud 21-01-2012, 22:40
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Je kan ook een boek gaan lezen.
Ga ik doen. Net opnieuw begonnen in De Schaduw Van de Wind .

Goedenavond allemaal .
Oud 21-01-2012, 22:41
Verwijderd
Ohja, ik wou nog iets vragen!

Ik kan geen bushaltes of vliegveld bouwen! Hoe kan dat? Er gebeurt gewoon niks als ik op dat knopje wil klikken.
Oud 21-01-2012, 22:44
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ohja, ik wou nog iets vragen!

Ik kan geen bushaltes of vliegveld bouwen! Hoe kan dat? Er gebeurt gewoon niks als ik op dat knopje wil klikken.
Dat ligt aan het jaar waarin je speelt waarschijnlijk? Commerciele luchtvaart bestaat pas sinds 1952 irl, dat zal in het spel ook wel zo zijn ongeveer. Bussen zijn nog iets later dacht ik.

Je zal ook zien dat je steeds nieuwere energiecentrales krijgt en afvalverwerkingsprocessen.
Oud 21-01-2012, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Dat ligt aan het jaar waarin je speelt waarschijnlijk? Commerciele luchtvaart bestaat pas sinds 1952 irl, dat zal in het spel ook wel zo zijn ongeveer. Bussen zijn nog iets later dacht ik.

Je zal ook zien dat je steeds nieuwere energiecentrales krijgt en afvalverwerkingsprocessen.
Ohja :')

Maar er rijden al wel moderne auto's, terwijl het 1902 is!
Oud 21-01-2012, 23:17
Verwijderd
Ik moest vanavond werken en ik had sammie meegenomen. De oudjes vonden het geweldig, sam vond hun kusjes en goedbedoelde 'pakkerds' minder Hij heeft wel heel goed geholpen en ik heb hem daar geld voor gegeven. Nu wil hij broeder worden later.
Oud 21-01-2012, 23:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aww Pip, wat lief. Beter zorg je ervoor dat íe later dokter wordt, kan 'ie z'n moedertje ook nog een beetje onderhouden.
Oud 21-01-2012, 23:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben er trouwens van overtuigd dat er hier bij m'n ouders iets in de lucht hangt/in het water zit, want elke keer als ik hier ben heb ik de behoefte om alles in hun kasten op te eten, terwijl ik die drang thuis echt een heel stuk minder heb.
Oud 21-01-2012, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Aww Pip, wat lief. Beter zorg je ervoor dat íe later dokter wordt, kan 'ie z'n moedertje ook nog een beetje onderhouden.
aahw hij mag worden wat hij wil
Citaat:
Ik ben er trouwens van overtuigd dat er hier bij m'n ouders iets in de lucht hangt/in het water zit, want elke keer als ik hier ben heb ik de behoefte om alles in hun kasten op te eten, terwijl ik die drang thuis echt een heel stuk minder heb.
verveling?
Oud 21-01-2012, 23:33
Verwijderd
jij hebt geen msn he trimmie?
Oud 21-01-2012, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat ook als ik bij m'n ouders ben. Waarschijnlijk het idee dat ze vanalles in huis hebben, en jij niet echt. (Ik tenminste zelf niet echt)
Oud 21-01-2012, 23:58
Pierrot
Pierrot is offline
Bij m'n ouders vreet ik ook veel meer. Mijn moeder is een 'je bent zo mager, eet je wel goed?'-type, dus er staat altijd wel iets op tafel.
Oud 22-01-2012, 00:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
verveling?
Neuh, niet meer als thuis. Hier heb ik ook internet.

Citaat:
jij hebt geen msn he trimmie?
Nope, daar doe ik niet aan. Ik vind facebook-chat al mateloos irritant.

Citaat:
Ik heb dat ook als ik bij m'n ouders ben. Waarschijnlijk het idee dat ze vanalles in huis hebben, en jij niet echt. (Ik tenminste zelf niet echt)
Hier valt 't ook mee, ze hebben eigenlijk vooral koekjes. Heel veel koekjes. Maar ik wil iets hartigs, dus dan ga ik maar la vache qui rit kaasjes zitten eten.
Ik heb nog steeds trek. Mss maar een broodje smeren ofzo.
Thuis heb ik lekkerdere dingen om te eten. grrmblll.
*KOEKIEEEEE!*

Citaat:
Bij m'n ouders vreet ik ook veel meer. Mijn moeder is een 'je bent zo mager, eet je wel goed?'-type, dus er staat altijd wel iets op tafel.
Nou, als m'n moeder dat ooit tegen mij zegt is 't toch wel een teken dat ze een betere bril nodig heeft.
Hier is 't ook meer van: 'Heb je honger? Nou, je weet waar 't staat he!'
Oud 22-01-2012, 00:03
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
OAK LAWN - Een 32-jarige Amerikaan heeft zichzelf tijdens het klussen met een spijkerpistool een bijna 9 centimeter lange spijker in zijn hoofd geschoten en daar niets van gemerkt.
lol.
Oud 22-01-2012, 00:09
Verwijderd
Ook echt, er niets van gemerkt
Oud 22-01-2012, 00:10
Verwijderd
Oud 22-01-2012, 00:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ook echt, er niets van gemerkt
Waarschijnlijk zat er niks achter.
Oud 22-01-2012, 00:17
Verwijderd
Oud 22-01-2012, 00:45
Martiño
Martiño is offline
In je hersenen zitten geen pijnreceptoren, dus het kan wel ja
Oud 22-01-2012, 00:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Maar daaromheen wel weer.
Oud 22-01-2012, 00:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Verpest het grapje nou niet weer met je kennis van feiten, Martin.
Oud 22-01-2012, 01:53
Verwijderd
Nou sorry, maar ik vind Sim City een KLOTESPEL.

Jaja, ik zal het wel niet kunnen, nou prima.

Ik weet gewoon niet wat de bedoeling is, hoe je het moet spelen. Moet je heel de tijd dingen bouwen, of heel lang wachten tot je een keer wat meer geld hebt? Hoe kom je uberhaupt aan geld, want van taxes moet je het niet hebben.
Moet je op fullspeed omdat het anders langzaam gaat, of is dat juist niet de bedoeling?
Nee, ik vind er te weinig inzitten. Je bent alleen maar hetzelfde aan het doen heel de tijd.
Oud 22-01-2012, 01:55
Verwijderd
Haha

Ik speelde vroegah de superduperoldskoolvariant.
Oud 22-01-2012, 02:11
Verwijderd
Waarom is de tt zo kut gespeld?
Oud 22-01-2012, 02:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omdat 't kan. I dunno.

Trouwens altijd leuk: Wanneer je moeder naar beneden komt en zegt 'Joh, moet jij niet eens naar bed? Het is al bijna 4 uur!'. En daar dan natuurlijk commentaar op hebben als ik morgen weer wakker word.
Oud 22-01-2012, 03:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Omdat 't kan. I dunno.

Trouwens altijd leuk: Wanneer je moeder naar beneden komt en zegt 'Joh, moet jij niet eens naar bed? Het is al bijna 4 uur!'. En daar dan natuurlijk commentaar op hebben als ik morgen weer wakker word.
Ben je op bezoek bij je ouders en gaan je ouders dan nóg klagen? Erg
Oud 22-01-2012, 03:40
Verwijderd
Citaat:
Ben je op bezoek bij je ouders en gaan je ouders dan nóg klagen? Erg
Doen mijn ouders ook hoor, en dat vind ik ook wel terecht, als ze merken dat ik om 4 uur nog wakker ben.
Voor mensen met een ritme van om half 11 naar bed gaan is dat ook absurd natuurlijk.
Oud 22-01-2012, 09:05
Verwijderd
Mijn moeder heeft geen commentaar meer op mijn slaapritme (het komt ook niet echt voort uit vrije wil), maar wel op alle andere dingen die je je maar kunt voorstellen.
Oud 22-01-2012, 09:33
Verwijderd
Ik speelde vroegah best wel veel simcity 2000. Maar ik begon elke keer dat ik het spel opstartte met een nieuwe stad, dus ik kwam nooit zo ver.
Oud 22-01-2012, 10:23
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Waarom is de tt zo kut gespeld?
Omdat ik noob ben .
Oud 22-01-2012, 10:24
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
DEN HAAG - De SP is in de wekelijkse peiling van Maurice de Hond uitgegroeid tot de grootste partij van Nederland. Dat gebeurde nooit eerder. De PVV zakt verder terug. PvdA en CDA behalen samen nog maar 29 zetels.
lol. SP . Wat zijn Nederlanders toch dom. Eerst extreem rechts stemmen en dan opeens SP .
Vind dit toch leuker .
Oud 22-01-2012, 10:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Verpest het grapje nou niet weer met je kennis van feiten, Martin.
sorry liefje
Oud 22-01-2012, 10:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nou sorry, maar ik vind Sim City een KLOTESPEL.

Jaja, ik zal het wel niet kunnen, nou prima.

Ik weet gewoon niet wat de bedoeling is, hoe je het moet spelen. Moet je heel de tijd dingen bouwen, of heel lang wachten tot je een keer wat meer geld hebt? Hoe kom je uberhaupt aan geld, want van taxes moet je het niet hebben.
Moet je op fullspeed omdat het anders langzaam gaat, of is dat juist niet de bedoeling?
Nee, ik vind er te weinig inzitten. Je bent alleen maar hetzelfde aan het doen heel de tijd.
Van taxes moet je het wel hebben, je bent gewoon een noob.
Oud 22-01-2012, 11:16
Em.
Em. is offline
Ik zette de rampen altijd uit. Nou ja, toen ik doorkreeg dat dat kon. Daarvoor zette ik het spel altijd op pauze, maar dan kreeg je dus mooi geen geld omdat er geen tijd verstreek.

En nu wil ik het weer spelen, maar mijn laptop trekt dat soort dingen niet meer en ik moet eigenlijk Nederlands leren.
Oud 22-01-2012, 11:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je laptop trekt Sim City 3000 niet? Hoe oud is die laptop, 15 jaar?
Oud 22-01-2012, 11:22
Em.
Em. is offline
Citaat:
Je laptop trekt Sim City 3000 niet? Hoe oud is die laptop, 15 jaar?
Nee. Hij hoort het wel te trekken en hij is vijf jaar, denk ik, zoiets. Maar hij is heel langzaam aan het doodgaan en als ik het waag om er films op te kijken of spelletjes op te spelen like SimCity dan valt ie in een paar tiental minuten uit.
Oud 22-01-2012, 11:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Even schoonmaken?
Oud 22-01-2012, 11:26
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Nee. Hij hoort het wel te trekken en hij is vijf jaar, denk ik, zoiets. Maar hij is heel langzaam aan het doodgaan en als ik het waag om er films op te kijken of spelletjes op te spelen like SimCity dan valt ie in een paar tiental minuten uit.
Riekt gewoon naar oververhitting door compleet verstofte koeling enzeau. Eventjes schoonmaken/stofzuigen idd.
Oud 22-01-2012, 11:46
Verwijderd
Ach mijn laptop zou dat ook niet trekken vermoed ik
Oud 22-01-2012, 12:32
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Oeh, ik speel sinds tijden weer eens Magicka. Stukken nieuwer dan simcity 3000, maar echt tof . Toevallig mensen zin om mee te doen?
Oud 22-01-2012, 12:46
mollerator
mollerator is offline
Nou ik ben stad en land afgeweest, maar ik heb eindelijk alle ingrediënten voor het eten van vanavond en dat wordt smullen!

Het worden Maryland krabkoekjes met gegrilde haloumi en auberginesalade.
Oud 22-01-2012, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je in Zwolle gedaan, Quintiano?
Mezelf ergeren aan dat pokkestation Ik was alleen maar op doorreis vanaf Leeuwarden though.
Oud 22-01-2012, 13:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nou ik ben stad en land afgeweest, maar ik heb eindelijk alle ingrediënten voor het eten van vanavond en dat wordt smullen!

Het worden Maryland krabkoekjes met gegrilde haloumi en auberginesalade.
Klinkt exclusief, maar het is vast niet zo lekker als Euro Shopper-naturelchips.
Oud 22-01-2012, 13:09
Em.
Em. is offline
Citaat:
Riekt gewoon naar oververhitting door compleet verstofte koeling enzeau. Eventjes schoonmaken/stofzuigen idd.
Oh, dat doe ik dan wel weer de volgende keer dat ie uitmoet/uitvalt. Ik kon geen goede schroevendraaier vinden net.
Oud 22-01-2012, 13:14
Lorelei
Lorelei is offline
De eerste versie van m'n paper is ingeleverd! Hoera!

Nu lekker verder leren..

Regels voor berichten