| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() en ik en nog een paar andere waren er live getuigen van Citaat:
|
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Visvingers voor vissticks.
Ik dacht al dat hij vinnen aan het frituren was ofzo, en dat leek me sowieso vrij smerig, ook al is het van euroshopper. Ik heb best wel zin in vissticks nu. En ligt het aan mij of hebben tegenwoordig bijna alle websites een eigen logo dat zo bovenin je tab staat? Voor mijn gevoel was dat iets van twee jaar geleden veel minder, toen hadden alleen Hyves, Youtube, Facebook en het forum hun eigen logo. O, en google. Nu ongeveer alles. Of ik heb gewoon meer variatie in sites aangebracht. Maar van de favorieten bovenin mijn balk als je een nieuw ding openmaakt staan hebben er maar twee (Pokémon Fusion en Leila Kanaan) geen logo. En bij de rest is dat nog minder.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
. als ik ze op laag vuur bak worden ze week en vallen ze uit elkaar.
|
|
||||
|
Citaat:
Je moet gewoon eerst in olie bakken, voor de hitte, en later voeg je eventueel boter toe voor de smaak. Citaat:
Hoe en waarom?Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij vind ik tegenwoordig echt álle vis lekker. Ik hield altijd al van vis, maar niet bijzonder van rauwe of pekeldingen. Tegenwoordig kijk ik graag tv terwijl ik op een stukje stokvis kluif. En nu heb ik dan ook heel veel zin in vissticks. <3 Maar die lustte ik altijd al. Ze hebben ook te weinig smaak om ze niet te lusten. Edit: smaak, natuurlijk. Geen slaap.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Normaal lees ik mijn posts een paar keer door, want ik typ en schrijf met heel veel fouten. Ik kan vrij goed spellen, dus meestal zie ik het wel, maar mijn hoofd vindt het gewoon niet. Hier stond eerst: 'normaal lees ik mein *kras* muin posts een paard keer door, want ik typ en srijf met heel veel fouten. Ik kan vrij goed spellen, dus meestal zie ik het wel, maar muin hoofd vind het gewoon niet.' |
|
![]() |
|
|