Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2012, 14:09
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik kom er achter dat vis vingers van euroshopper echt niet te vreten zijn .

Gatver wat is dit vies.
Oud 29-01-2012, 14:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vissen hebben geen vingers /kazet
Oud 29-01-2012, 14:11
Verwijderd
Citaat:
ik moest erheen om te zingen met koor, en ik had me verslapen het was koud en de pastoor irriteerde zich eraan dat mensen aan het hoesten waren.
Ach, de pastoor heeft vast wel een "wondermiddeltje" waar hij de keeltjes mee smeert als de nood hoog is.
Oud 29-01-2012, 14:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 29-01-2012, 14:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 29-01-2012, 14:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
Huh, er is ook een film Hoe overleef ik? En dat is precies hetzelfde verhaal als net in die serie, maar dan met andere acteurs. Nuttig ja
Alsof kunst nuttig moet zijn.
Oud 29-01-2012, 14:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Gatver wat is dit vies.
Je bakt ze niet goed!
Oud 29-01-2012, 14:16
Verwijderd
Citaat:

Gatver wat is dit vies.
die zijn gewoon prima te vreten?
Oud 29-01-2012, 14:17
Uice
Uice is offline

Wat een lekker vlot mens is het toch, die Carry Slee.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Alsof kunst nuttig moet zijn.
Alsof dit kunst te noemen is.
Verwijderd
Citaat:
Ergerde.

en irriteerde, ergerde hij reegde zich op
Het is koud gek!
het sneeuwt in zuid

Citaat:
lol, toffe pastoor .
op kamp had hij het snachts op kinderen met watervaste stift getekend. en ik en nog een paar andere waren er live getuigen van

Citaat:
Ach, de pastoor heeft vast wel een "wondermiddeltje" waar hij de keeltjes mee smeert als de nood hoog is.
Oud 29-01-2012, 14:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Alsof dit kunst te noemen is.
Alsof kunst zo gemakkelijk te definiëren valt!
Oud 29-01-2012, 14:27
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Je bakt ze niet goed!
wel!
Oud 29-01-2012, 14:29
Verwijderd
ik mag dalijk mijn verjaardagscadeau halen na 3weken, omdat iemand erachter kwam dat ik jarig was geweest ik moet het ook nog halen zelf...
Oud 29-01-2012, 14:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Alsof kunst zo gemakkelijk te definiëren valt!
Uiteraard niet nee.
Oud 29-01-2012, 14:33
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uiteraard niet nee.
Nou dan.

Spoiler
Oud 29-01-2012, 14:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
wel!
Nope.
Oud 29-01-2012, 14:38
Verwijderd

*gniffel* Relaxte setup dude, fijne sweetspot voor je dure spulletjes
Oud 29-01-2012, 14:39
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Krijg je dan niet gewoon een enorme muur van geluid aan één kant? Tenminste, als je achter het bureau zit, want dan komt al het geluid van links.
Oud 29-01-2012, 14:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik moet zelf ook nog wat boxen hebben eigenlijk. Maar eerst heb ik een desktopcomputer nodig.
Oud 29-01-2012, 14:47
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
[afbeelding]

lol
Oud 29-01-2012, 14:49
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Nope.
Ik ben de beste bakker van het hele kabouterdorp .
Oud 29-01-2012, 14:53
Uice
Uice is offline
Visvingers zijn tamelijk moeilijk te bakken. Ten minste, als je, zoals ik denk, met 'visvingers' probeert 'vissticks' te zeggen.
Oud 29-01-2012, 15:02
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
vissticks, maar dan dunner .
Oud 29-01-2012, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Nu heeft ze een graffitiding gedaan en haar babybroertje per ongeluk blauw geverfd.

En daar is dingaantouwtje!
Ik heb het ook gekeken en ik vond het stiekem heel leuk!!!

En dingaantouwtje speelt heel goed vind ik trouwens.
Oud 29-01-2012, 15:04
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Niet te veel boter in de pan, boter vanzelfsprekend eerst ff goed heet laten worden, dan kort, ongeveer 4 minuutjes bakken op hoog vuur.
Oud 29-01-2012, 15:06
Verwijderd
Visvingers voor vissticks. Ik dacht al dat hij vinnen aan het frituren was ofzo, en dat leek me sowieso vrij smerig, ook al is het van euroshopper.

Ik heb best wel zin in vissticks nu.

En ligt het aan mij of hebben tegenwoordig bijna alle websites een eigen logo dat zo bovenin je tab staat? Voor mijn gevoel was dat iets van twee jaar geleden veel minder, toen hadden alleen Hyves, Youtube, Facebook en het forum hun eigen logo. O, en google. Nu ongeveer alles. Of ik heb gewoon meer variatie in sites aangebracht. Maar van de favorieten bovenin mijn balk als je een nieuw ding openmaakt staan hebben er maar twee (Pokémon Fusion en Leila Kanaan) geen logo. En bij de rest is dat nog minder.
Oud 29-01-2012, 15:06
Uice
Uice is offline
Citaat:
Niet te veel boter in de pan, boter vanzelfsprekend eerst ff goed heet laten worden, dan kort, ongeveer 4 minuutjes bakken op hoog vuur.
Ja, dat wordt niks. Olie in de pan, en eerst even hoog, dan een tijd laag, en pas op het eind weer hoog, om de korst goed knapperig te krijgen. Zo bak je vissticks. Boter kan er eventueel op het eind nog bij.
Oud 29-01-2012, 15:08
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ja, dat wordt niks. Olie in de pan, en eerst even hoog, dan een tijd laag, en pas op het eind weer hoog, om de korst goed knapperig te krijgen. Zo bak je vissticks. Boter kan er eventueel op het eind nog bij.
boter -> vloeibare bakboter. Iemand heeft zijn lul hier in de olijfolie gestoken, dus die mogen de huisgenoten hebben . als ik ze op laag vuur bak worden ze week en vallen ze uit elkaar.
Oud 29-01-2012, 15:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nu heb ik zin in vissticks of iets anders gefrituurds.
Oud 29-01-2012, 15:10
Verwijderd
Moet je vissticks ontdooien voor je ze bakt? Ik kan me voorstellen dat ze, als je ze bevroren in de pan gooit, week worden van het vocht dat in de visstick trekt als ontvriezen.

Mm, over vijftig minuten komt Frankrijk uit. <3
Oud 29-01-2012, 15:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
boter -> vloeibare bakboter.
Wie heeft het over vloeibare bakboter? Ik zou niet eens weten hoe dat smaakt.

Je moet gewoon eerst in olie bakken, voor de hitte, en later voeg je eventueel boter toe voor de smaak.

Citaat:
Iemand heeft zijn lul hier in de olijfolie gestoken, dus die mogen de huisgenoten hebben .
Hoe en waarom?

Citaat:
als ik ze op laag vuur bak worden ze week en vallen ze uit elkaar.
Nee, je moet ze dus eerst even hoog bakken, tot ze stevig zijn, en zodra dat zo is laag zetten. En dan aan het einde weer hoog voor de knapperigheid.
Oud 29-01-2012, 15:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
Moet je vissticks ontdooien voor je ze bakt? Ik kan me voorstellen dat ze, als je ze bevroren in de pan gooit, week worden van het vocht dat in de visstick trekt als ontvriezen.
Nee, ze moeten er bevroren in. Als je ze eerst laat ontdooien, trekt het vocht erin; als je ze er bevroren ingooit, verdampt het.
Oud 29-01-2012, 15:17
Verwijderd
Ik heb nu ook zin in vissticks. Terwijl ik eigenlijk niet zo'n fan ben van vis.
Oud 29-01-2012, 15:18
Verwijderd
Vis. <3
Oud 29-01-2012, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Nee, ze moeten er bevroren in. Als je ze eerst laat ontdooien, trekt het vocht erin; als je ze er bevroren ingooit, verdampt het.
Ah. Dat is ook wel logisch, eigenlijk.

Volgens mij vind ik tegenwoordig echt álle vis lekker. Ik hield altijd al van vis, maar niet bijzonder van rauwe of pekeldingen. Tegenwoordig kijk ik graag tv terwijl ik op een stukje stokvis kluif. En nu heb ik dan ook heel veel zin in vissticks. <3 Maar die lustte ik altijd al. Ze hebben ook te weinig smaak om ze niet te lusten.

Edit: smaak, natuurlijk. Geen slaap.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb nu ook zin in vissticks. Terwijl ik eigenlijk niet zo'n fan ben van vis.
Vissticks smaken dan ook niet naar vis.
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Wie heeft het over vloeibare bakboter? Ik zou niet eens weten hoe dat smaakt.

Je moet gewoon eerst in olie bakken, voor de hitte, en later voeg je eventueel boter toe voor de smaak.

Hoe en waarom?

Nee, je moet ze dus eerst even hoog bakken, tot ze stevig zijn, en zodra dat zo is laag zetten. En dan aan het einde weer hoog voor de knapperigheid.
Die fles heeft een vrij brede dop. Hij zat zonder glijmiddel ofzo, denk ik. En hij was dronken. Zal vooral het laatste zijn. Was in elk geval best een awkward situatie om de keuken binnen te lopen en iemand zijn ding in die fles te zien dopen .
Oud 29-01-2012, 15:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
Volgens mij vind ik tegenwoordig echt álle vis lekker. Ik hield altijd al van vis, maar niet bijzonder van rauwe of pekeldingen. Tegenwoordig kijk ik graag tv terwijl ik op een stukje stokvis kluif. En nu heb ik dan ook heel veel zin in vissticks. <3 Maar die lustte ik altijd al. Ze hebben ook te weinig slaap om ze niet te lusten.
Ze slapen inderdaad veel te weinig.
Oud 29-01-2012, 15:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
Die fles heeft een vrij brede dop. Hij zat zonder glijmiddel ofzo, denk ik. En hij was dronken. Zal vooral het laatste zijn. Was in elk geval best een awkward situatie om de keuken binnen te lopen en iemand zijn ding in die fles te zien lopen .
Dat lijkt me fantastisch om mee te maken. Ik hoop dat mijn huisgenoot straks als ik thuiskom iets soortgelijks aan het doen is.
Oud 29-01-2012, 15:22
Verwijderd
In mijn herinnering smaken vissticks naar helemaal niets
Oud 29-01-2012, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Delen jullie trouwens vrienden met je broertje/zusje? En dan niet alsin facebookvrienden, maar echte vrienden.
Ja!
Oud 29-01-2012, 15:24
Uice
Uice is offline
Citaat:
In mijn herinnering smaken vissticks naar helemaal niets
Dat doen ze. Niets met een korstje.
Oud 29-01-2012, 15:25
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Dat lijkt me fantastisch om mee te maken. Ik hoop dat mijn huisgenoot straks als ik thuiskom iets soortgelijks aan het doen is.
Op hoop van zegen dan. Ik vond het niet zo tof dat hij mijn olijfolie gebruikte .
Verwijderd
Bizar wel eigenlijk waarom bestaan ze dan en eten wij ze?
Verwijderd
Citaat:
Ze slapen inderdaad veel te weinig.
Normaal lees ik mijn posts een paar keer door, want ik typ en schrijf met heel veel fouten. Ik kan vrij goed spellen, dus meestal zie ik het wel, maar mijn hoofd vindt het gewoon niet.

Hier stond eerst: 'normaal lees ik mein *kras* muin posts een paard keer door, want ik typ en srijf met heel veel fouten. Ik kan vrij goed spellen, dus meestal zie ik het wel, maar muin hoofd vind het gewoon niet.'
Verwijderd
ik heb het cadeau opgehaald. en wat het was een luchtverfrisser ruikende parfum, een dagboekje voor kleinekinderen, 2 dopuchespul dingen een oorbellen en ketting die je binnen 2sec gesloopt hebt.
Oud 29-01-2012, 15:34
Verwijderd
Citaat:
ik heb het cadeau opgehaald. en wat het was een luchtverfrisser ruikende parfum, een dagboekje voor kleinekinderen, 2 dopuchespul dingen een oorbellen en ketting die je binnen 2sec gesloopt hebt.
verwend nest.
Oud 29-01-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
verwend nest.
dankje!
Oud 29-01-2012, 16:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb het ook gekeken en ik vond het stiekem heel leuk!!!

En dingaantouwtje speelt heel goed vind ik trouwens.
Ja, hij doet het wel aardig.

Regels voor berichten