Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik wil bij het KORPS mariniers, dat is iets heel anders dan de marine. Maar bedankt voor de tips. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is heftig, maar dat gaat voornamelijk om mensen die een staffunctie bekleden en/of tegen het eind van hun (bepaalde tijd) contract zitten. Defensie heeft een tekort aan nieuw (en jong) personeel. Dit heeft ze nodig om kennis te behouden en om een goede doorstroom in rangen en functies te behouden. Als je kijkt naar het personeelsbestand van Defensie, dan is dat grof gezegd nu een omgekeerde pyramide. De bezuinigingen zullen dat deels moeten oplossen, maar defensie heeft echt nieuw personeel nodig om niet in de problemen te komen. Ik geef iemand die nu gaat solliciteren bij defensie zelfs meer kans aangenomen te worden, dan wanneer de bezuinigingen "afgerond" zijn. Tegen die tijd moet o.a. het personeelsbestand weer op orde zijn, en zal er relatief minder aannamebehoefte zijn. Dit betekent trouwens niet dat defensie niet continu personeel blijft aannemen. Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik begin volgend jaar met Vrede en veiligheid/vakmanschap op het Roc te Hengelo. Heb al 2 dagen meegelopen en de opleiding is heel leuk. Heb een Millitair docent ook mogen interviewen en die zei dat als je de Opleiding met positief advies hebt afgerond , de kans groot is dat je een baan krijgt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Defensie Verwijderd | 3 | 22-01-2014 13:10 | |
Werk, Geld & Recht |
"SWAT" team van NL Suqeunse | 27 | 20-05-2012 12:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |