Ik ben hier (alweer) met een nieuwe vraag! meestal heeft iedereen gelijk om wat ik heb.
ik draag al sinds 3 jaar lenzen. aan alletwee de ogen -2. (valt dus nog mee

)
de laatste drie dagen, aan m'n linkeroog, heb ik een wazig zicht. zowel met lens, als zonder lens. 't is precies alsof die lens niet helpt... het kwam van de ene dag op de ander. soms heb ik zelfs de indruk dat er een hele lichte mist op m'n oog zit..het zit er bijna constant . het gaat niet weg door er in te wrijven ofzo (wie weet maak ik het nog erger). normaal zie ik dicht goed, maar nu zie ik dicht ook wazig.. heb er geen idee van wat het is.. vind het maar wat zwakjes om ermee naar de dokter te gaan.. ik heb van niets anders last aan m'n oog..geen jeuk,geen roodheid...
zelfs als ik m'n lenzen een tijdje uitlaat, en m'n bril opzet, helpt het niet. behoorlijk irriterend, tegen de avond kijk je half scheel

als ik m'n lenzen in heb, is dat oog wel gemakkelijker geirriteerd, het begint plots enorm pijn te doen, alsof er een wimpertje in m'n oog zit..
ligt het aan m'n lenzen/ lenzenwater? waarom aan het ene oog :/ iemand een idee wat het zou kunnen zijn? als ik het opzoek op internet kom ik uit bij cataract en bij mijn weten zal het zo erg wel niet zijn

alvast tnx voor jullie hulp!