Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2012, 22:58
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Ik ben hier (alweer) met een nieuwe vraag! meestal heeft iedereen gelijk om wat ik heb.
ik draag al sinds 3 jaar lenzen. aan alletwee de ogen -2. (valt dus nog mee )
de laatste drie dagen, aan m'n linkeroog, heb ik een wazig zicht. zowel met lens, als zonder lens. 't is precies alsof die lens niet helpt... het kwam van de ene dag op de ander. soms heb ik zelfs de indruk dat er een hele lichte mist op m'n oog zit..het zit er bijna constant . het gaat niet weg door er in te wrijven ofzo (wie weet maak ik het nog erger). normaal zie ik dicht goed, maar nu zie ik dicht ook wazig.. heb er geen idee van wat het is.. vind het maar wat zwakjes om ermee naar de dokter te gaan.. ik heb van niets anders last aan m'n oog..geen jeuk,geen roodheid...
zelfs als ik m'n lenzen een tijdje uitlaat, en m'n bril opzet, helpt het niet. behoorlijk irriterend, tegen de avond kijk je half scheel als ik m'n lenzen in heb, is dat oog wel gemakkelijker geirriteerd, het begint plots enorm pijn te doen, alsof er een wimpertje in m'n oog zit..
ligt het aan m'n lenzen/ lenzenwater? waarom aan het ene oog :/ iemand een idee wat het zou kunnen zijn? als ik het opzoek op internet kom ik uit bij cataract en bij mijn weten zal het zo erg wel niet zijn
alvast tnx voor jullie hulp!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 23:26
Verwijderd
lenzen al vervangen? kan helpen, hielp bij mij ook
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 11:39
Verwijderd
Inderdaad, heb je je lenzen al vervangen? Zorg er dan wel even voor dat als je hetzelfde lenzendoosje gebruikt je het van te voren wel even schoon maakt.

Verder, mocht het dan nog blijven kun je altijd even eerst langs gaan bij de opticien om te kijken of er iets is veranderd qua sterkte.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 18:15
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
ik ben nu heel het weekend met m'n bril aan het rondlopen, en maandag ga ik eens andere lenzen aandoen! had daar eigenlijk totaal niet aan gedacht, dom van me ><
kan je ook slechter zien door te veel sterkte op je oog te gebruiken en dus je oog lui maakt?
eigenlijk heb ik -1.75 op m'n linkeroog terwijl ik altijd -2 draag... dat was wel een half jaar geleden dus intussen kan het veranderd zijn..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten