Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is gewoon het zeiken op alles wat lekker is. Dat afgeven op dingen werkt haast therapeutisch, ofzo.
||
Citaat:
![]() Niks zo sexy als een man die grappig en intelligent is. Hoe z'n hoofd eruit ziet boeit me dan niks. edit: Al vind ik dat hij gewoon een goed hoofd had. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik chatte net met mijn moeder en het ging ongeveer zo:
Moeder: "Je oma had vroeger geen eigen bed." Ik: "Aha." "Dat was toen heel gewoon, maar ze vond het wel verschikkelijk [sic]. Vooral omdat haar broers maar wel een eigen bed hadden. Ze sliepen zelfs niet bij elkaar op de kamer." "Waarom niet?" "Dan zouden ze homophielen worden. Maar het is maar goed gelukt, want ze hebben vrouwen." "Mochten ze ook niet samen wassen enzo?" "Ja dat wel, dat moest zelfs, maar ze mochten wel niet slapen samen want strax werden ze nog homophielen." "Aha." |
![]() |
||
Citaat:
Heb je het btw over Laura? Of iemand die er korter woont?
||
Citaat:
Het is niet zo dat ik die personen wil bespringen ofzo, maar het is meer dat ze een soort 'aantrekkingskracht' hebben, waardoor ik graag naar ze kijk of luister en het idee heb dat ik irl wel goed met ze zou kunnen praten ofzo. En sommigen zijn erg knuffelbaar. (Vandaar mijn huidige obsessie met Britse dichter/komiek/acteur/awkward mannetje/perfectioneerder van de hyenalach Tim Key.)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bedoelde inderdaad dat ik nooit zo'n fysieke "obsessie" heb met mannen die ik niet ken, zoals veel vrouwen dat hebben bij acteurs en zo. Ik heb nog nooit het idee gehad van "goh, daar wil ik wel eens onder!" terwijl ik iemand niet kende. ![]() Om zo'n punt te bereiken moet ik iemand toch echt persoonlijk kennen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |