Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2012, 19:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Uice is een zeer vriendelijke en gevatte jongeman.
Oud 05-02-2012, 19:20
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Levensgenieter? Hoezo?
Hmm, ik kan het niet echt uitleggen. Ik denk dat ik mezelf er soms een beetje in herken, of zo. Ik bedoel, je kunt wel lekker "zeuren" en cynisch doen, maar ik heb absoluut niet het idee dat het jouw gevoel beïnvloedt, of dat je het leven negatief ervaart of zo. Persoonlijk kan ik ook afgeven op alles en iedereen, ontzettend "negatief" uit de hoek komen, etc, zonder dat ik me zo voel. Snap je? Ik kan heel slecht uitleggen. Maar ik geniet dus juist heel erg van dingen, vooral ook van simpele dingen - en mijn gevoel is dan vaak ook helemaal niet in sync met wat ik zeg (als dat negatief, cynisch, of zeurend is).

/verhaal
Oud 05-02-2012, 19:21
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Maar toen ik hem voor het eerst zag kende ik hem geloof ik voornamelijk als atheïst en ik dacht dat hij niets anders te doen had dan dagen God vervloeken. Okee, dat is overdreven. Maar iets van die strekking.
Atheïst? Ja, dat is wel wat iemand definieert, ja!
Oud 05-02-2012, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Atheïst? Ja, dat is wel wat iemand definieert, ja!
Ik kende hem toen alleen van W&L. Als je je beeld van mensen alleen op W&L baseert wordt het vanzelf nogal vervormd.
Oud 05-02-2012, 19:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hmm, ik kan het niet echt uitleggen. Ik denk dat ik mezelf er soms een beetje in herken, of zo. Ik bedoel, je kunt wel lekker "zeuren" en cynisch doen, maar ik heb absoluut niet het idee dat het jouw gevoel beïnvloedt, of dat je het leven negatief ervaart of zo. Persoonlijk kan ik ook afgeven op alles en iedereen, ontzettend "negatief" uit de hoek komen, etc, zonder dat ik me zo voel. Snap je? Ik kan heel slecht uitleggen. Maar ik geniet dus juist heel erg van dingen, vooral ook van simpele dingen - en mijn gevoel is dan vaak ook helemaal niet in sync met wat ik zeg (als dat negatief, cynisch, of zeurend is).

/verhaal
Ja, daar kan ik me wel in vinden.
Oud 05-02-2012, 19:29
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja, daar kan ik me wel in vinden.
Ik word door mensen op het forum ook vaak omschreven als "bitter" en "gemeen" (hoi Lisa <3), terwijl ik echt niet zo ben. Ik kom waarschijnlijk gewoon zo over. En ik kan het ook wel begrijpen als mensen hun mening over mij baseren op wat ze me zien schrijven op het forum, soms..
Oud 05-02-2012, 19:29
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik kende hem toen alleen van W&L. Als je je beeld van mensen alleen op W&L baseert wordt het vanzelf nogal vervormd.
Hmm, op die fiets. Ja, dat zou dan inderdaad wel kunnen. Ik denk dat ik gewoon geen vaste associaties heb bij het woord "atheïst." Sowieso geen negatieve.
Oud 05-02-2012, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ik word door mensen op het forum ook vaak omschreven als "bitter" en "gemeen" (hoi Lisa <3), terwijl ik echt niet zo ben. Ik kom waarschijnlijk gewoon zo over. En ik kan het ook wel begrijpen als mensen hun mening over mij baseren op wat ze me zien schrijven op het forum, soms..
Ik vind jou inderdaad best vaak gemeen overkomen, ja.
Oud 05-02-2012, 19:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Inderdaad. Als je gemene dingen zegt op het forum, dan is het niet gek dat forumers je als gemeen zien.
Oud 05-02-2012, 19:35
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind jou inderdaad best vaak gemeen overkomen, ja.
Maar dat ben ik helemaal niet! Ik heb wel overal een vrij duidelijke mening over en ik kan niet tegen dramatische bullshit, maar dat is geen reflectie van hoe ik me voel of zo. Ik kan hier met een glimlach zitten en toch denken dat iemand moet ophouden met whinen en dan zeg ik dat ook eerlijk, maar dat betekent dus niet dat ik in een "bittere" bui ben, of zo.
Oud 05-02-2012, 19:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar dat ben ik helemaal niet! Ik heb wel overal een vrij duidelijke mening over en ik kan niet tegen dramatische bullshit, maar dat is geen reflectie van hoe ik me voel of zo. Ik kan hier met een glimlach zitten en toch denken dat iemand moet ophouden met whinen en dan zeg ik dat ook eerlijk, maar dat betekent dus niet dat ik in een "bittere" bui ben, of zo.
Maar onthou wel dat verder niemand je glimlach ziet, tenzij je er steeds een foto bij post
Oud 05-02-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ook bij jou kwam het vooral door W&L geloof ik, dat je psychmeisjes toeroept dat ze moeten stoppen met huilen boeit me niet. Iets met respect jegens gelovigen ofzo.
Oud 05-02-2012, 19:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
"I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out".
Oud 05-02-2012, 19:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
"I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out".
Hicks
Oud 05-02-2012, 19:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou, dankjewel hè, Roos.
Oud 05-02-2012, 19:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hicks
<3 Ik was ooit een beetje op Bill Hicks.
Oud 05-02-2012, 19:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, nu zal hij een beetje stinken.
Oud 05-02-2012, 19:41
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hij is wel grappig, maar toch totaaaaaal niet aantrekkelijk?
Oud 05-02-2012, 19:42
Vowel
Vowel is offline
Nooit geweest ook.
Oud 05-02-2012, 19:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

/verhaal
Oh, dat herken ik ook wel. Ik kan soms lekker cynisch en geërgerd zeiken over van alles en nog wat, maar in werkelijkheid ben ik heel laid-back en chill over alles.
Het is gewoon het zeiken op alles wat lekker is. Dat afgeven op dingen werkt haast therapeutisch, ofzo.
Oud 05-02-2012, 19:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik val op 'lelijke' mannen he.
Niks zo sexy als een man die grappig en intelligent is. Hoe z'n hoofd eruit ziet boeit me dan niks.

edit: Al vind ik dat hij gewoon een goed hoofd had.
Oud 05-02-2012, 19:44
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik val op 'lelijke' mannen he.
Niks zo sexy als een man die grappig en intelligent is. Hoe z'n hoofd eruit ziet boeit me dan niks.
Oh ja, dat heb ik ook wel, maar ik vind mannen sowieso zelden aantrekkelijk zonder ze persoonlijk te kennen, dus waarschijnlijk is dat het.
Oud 05-02-2012, 19:45
Verwijderd
Ik zeik volgens mij niet zo erg veel over kleine dingetjes. Dat is een atypisch iets voor een Russische Brabander en ook niet persé positief, want het ontneemt me heel veel gespreksstof.
Oud 05-02-2012, 19:46
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh, dat herken ik ook wel. Ik kan soms lekker cynisch en geërgerd zeiken over van alles en nog wat, maar in werkelijkheid ben ik heel laid-back en chill over alles.
Het is gewoon het zeiken op alles wat lekker is. Dat afgeven op dingen werkt haast therapeutisch, ofzo.
Ja, inderdaad! Dit dus.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh ja, dat heb ik ook wel, maar ik vind mannen sowieso zelden aantrekkelijk zonder ze persoonlijk te kennen, dus waarschijnlijk is dat het.
Nou ja, als je maar genoeg naar iemand kijkt, of over die persoon leest of wat dan ook, vorm je vanzelf een beeld in je hoofd over hoe iemand in het echt is. En als dat beeld mij bevalt, bevalt hun hoofd me meestal ook wel.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zei volgens mij niet zo erg veel over kleine dingetjes. Dat is een atypisch iets voor een Russische Brabander en ook niet persé positief, want het ontneemt me heel veel gespreksstof.
Wanneer niet?
Oud 05-02-2012, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Wanneer niet?
Ik was een letter vergeten! Zeik.
Oud 05-02-2012, 19:49
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nou ja, als je maar genoeg naar iemand kijkt, of over die persoon leest of wat dan ook, vorm je vanzelf een beeld in je hoofd over hoe iemand in het echt is. En als dat beeld mij bevalt, bevalt hun hoofd me meestal ook wel.
Hmm. Ja, wat dat betreft ben ik het wel met je eens. Dat het hoofd sowieso geen doorslaggevende factor is en dat wanneer de rest in orde is het hoofd ook goed is. Ik vind sowieso typische dingen wel heel leuk. Dat is veel beter dan zo'n standaard postergezicht.
Oud 05-02-2012, 19:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oud 05-02-2012, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Een geinformeerd weerwoord geven?
Rebuttelen is zojuist opgenomen in het groot Woordenboek der Nederlandsche Taal
Oud 05-02-2012, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind hem wel knap hoor
Oud 05-02-2012, 19:54
Verwijderd
Vind dat hij wel knap was.
Oud 05-02-2012, 19:56
Vowel
Vowel is offline
Hmm. Ja, luister, hij heeft wel wat typisch en hij is sowieso heter dan bijvoorbeeld Brad Pitt, en hij heeft mooie ogen. Maar ik denk dat ik het woord "aantrekkelijk" gewoon niet zo snel kan gebruiken bij mannen. Dat ligt dan ook meer aan mij dan aan de mannen.
Oud 05-02-2012, 19:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Rebuttelen is zojuist opgenomen in het groot Woordenboek der Nederlandsche Taal
Oud 05-02-2012, 19:57
Vowel
Vowel is offline
had, was, had* Ik blijf maar in tegenwoordige tijd over hem praten.
Oud 05-02-2012, 19:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, ik moet ECHT weer Italiaans leren want ik moet nog 11 hoofdstukken.
Oud 05-02-2012, 20:01
Verwijderd
Ik chatte net met mijn moeder en het ging ongeveer zo:
Moeder: "Je oma had vroeger geen eigen bed."
Ik: "Aha."
"Dat was toen heel gewoon, maar ze vond het wel verschikkelijk [sic]. Vooral omdat haar broers maar wel een eigen bed hadden. Ze sliepen zelfs niet bij elkaar op de kamer."
"Waarom niet?"
"Dan zouden ze homophielen worden. Maar het is maar goed gelukt, want ze hebben vrouwen."
"Mochten ze ook niet samen wassen enzo?"
"Ja dat wel, dat moest zelfs, maar ze mochten wel niet slapen samen want strax werden ze nog homophielen."
"Aha."
Oud 05-02-2012, 20:01
Verwijderd
Ik kijk saving grace. Ik vraag me af of het heel sappy gelovig gaat worden verderop in de serie. Ik vermoed van wel.
Oud 05-02-2012, 20:02
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Het is het huis rechts naast het huis waar Changshan woont. Links ervan, als je met je neus naar het huis staat.
Dat waag ik te betwijfelen, dat is een keurig Turks stelletje.

Heb je het btw over Laura? Of iemand die er korter woont?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hmm. Ja, luister, hij heeft wel wat typisch en hij is sowieso heter dan bijvoorbeeld Brad Pitt, en hij heeft mooie ogen. Maar ik denk dat ik het woord "aantrekkelijk" gewoon niet zo snel kan gebruiken bij mannen. Dat ligt dan ook meer aan mij dan aan de mannen.
Het ligt ook aan je definitie van het woord 'aantrekkelijk'.
Het is niet zo dat ik die personen wil bespringen ofzo, maar het is meer dat ze een soort 'aantrekkingskracht' hebben, waardoor ik graag naar ze kijk of luister en het idee heb dat ik irl wel goed met ze zou kunnen praten ofzo. En sommigen zijn erg knuffelbaar. (Vandaar mijn huidige obsessie met Britse dichter/komiek/acteur/awkward mannetje/perfectioneerder van de hyenalach Tim Key.)
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
"Dat was toen heel gewoon, maar ze vond het wel verschikkelijk [sic]. Vooral omdat haar broers maar wel een eigen bed hadden. Ze sliepen zelfs niet bij elkaar op de kamer."
"Waarom niet?"
"Dan zouden ze homophielen worden. Maar het is maar goed gelukt, want ze hebben vrouwen."
"Ja dat wel, dat moest zelfs, maar ze mochten wel niet slapen samen want strax werden ze nog homophielen."
"Aha."
^^ wth .
Verwijderd
Ik kan de muziek wel waarderen.
Oud 05-02-2012, 20:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@Aldan: Ouch. Dat je niet met wildvreemden een kamer mocht delen is tot daar aan toe, maar je eigen broer vind ik toch wel wat ver gaan.
Oud 05-02-2012, 20:05
Verwijderd
Citaat:
"Waarom niet?"
"Aha."
Uhm. Ik weet niet zo goed hoe ik hier op moet reageren..
Oud 05-02-2012, 20:05
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het ligt ook aan je definitie van het woord 'aantrekkelijk'.
Het is niet zo dat ik die personen wil bespringen ofzo, maar het is meer dat ze een soort 'aantrekkingskracht' hebben, waardoor ik graag naar ze kijk of luister en het idee heb dat ik irl wel goed met ze zou kunnen praten ofzo. En sommigen zijn erg knuffelbaar. (Vandaar mijn huidige obsessie met Britse dichter/komiek/acteur/awkward mannetje/perfectioneerder van de hyenalach Tim Key.)
Oh, ja, dan zijn we het wel helemaal eens, want dat heb ik bij sommige mensen (die ik niet ken) wel heel erg.

Ik bedoelde inderdaad dat ik nooit zo'n fysieke "obsessie" heb met mannen die ik niet ken, zoals veel vrouwen dat hebben bij acteurs en zo. Ik heb nog nooit het idee gehad van "goh, daar wil ik wel eens onder!" terwijl ik iemand niet kende.

Om zo'n punt te bereiken moet ik iemand toch echt persoonlijk kennen.
Oud 05-02-2012, 20:07
Verwijderd
Citaat:
@Aldan: Ouch. Dat je niet met wildvreemden een kamer mocht delen is tot daar aan toe, maar je eigen broer vind ik toch wel wat ver gaan.
Mijn familie van moederskant is sowieso vrij bizar. Wij gingen eerst van Den Bosch naar Slowakije, maar we mochten beslist niet door Limburg omdat mijn oom een hekel had aan niet-joodse Limburgers, of iets dergelijks. Het is gewoon een stel malloten met duizend rare principes die ze direct wegzetten zodra dat uitkomt.
Oud 05-02-2012, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Mijn familie van moederskant is sowieso vrij bizar. Wij gingen eerst van Den Bosch naar Slowakije, maar we mochten beslist niet door Limburg omdat mijn oom een hekel had aan niet-joodse Limburgers, of iets dergelijks. Het is gewoon een stel malloten met duizend rare principes die ze direct wegzetten zodra dat uitkomt.
Vrij bizar? Zeg maar gerust héél bizar.
Oud 05-02-2012, 20:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh, ja, dan zijn we het wel helemaal eens, want dat heb ik bij sommige mensen (die ik niet ken) wel heel erg.

Ik bedoelde inderdaad dat ik nooit zo'n fysieke "obsessie" heb met mannen die ik niet ken, zoals veel vrouwen dat hebben bij acteurs en zo. Ik heb nog nooit het idee gehad van "goh, daar wil ik wel eens onder!" terwijl ik iemand niet kende.

Om zo'n punt te bereiken moet ik iemand toch echt persoonlijk kennen.
*kuch*
Spoiler
Oud 05-02-2012, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Vrij bizar? Zeg maar gerust héél bizar.
Ach, ik ben wel aan ze gehecht. <3
Oud 05-02-2012, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik ben wel aan ze gehecht. <3
Maar dat heeft ook niets met bizarheid te maken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten