| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik zit hier wel echt te stikken. Ik zit vandaag in het kamertje van de verpleegkundige vooral administratieve dingen te doen. Vanochtend trof ik de verwarming aan op 4. Het raam heeft uitzicht op de gang en kan dus niet open. Ik heb de verwarming nu wel op * staan, maar de warme lucht kan verder nergens naar toe.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij wil ook zo graag het gesprek een bepaalde richting opsturen. Hij zet iemand zo erg op een voetstuk, maar soms ook juist weer niet. Zijn maniertjes. Zijn drukke gepraat. Bah. Hij zou veel en veel neutraler moeten zijn, dit is vaak gewoon niet om aan te zien. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar voor de rest ben ik het met je eens hoor, veeleisend ben ik ook niet voor mijn gevoel laat staan dat ik onderlegd ben in interviewtechnieken
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn ervaring is dat de meeste mensen die dagelijks DWDD kijken, geen kans voorbij zullen laten gaan om het programma af te kraken
en dan dingen zeggen als 'maar ja, ik kijk het voor de muziek' of 'maar je moet nu eenmaal op de hoogte blijven' of gewoon helemaal geen excuus noemen.Mijn ouders kijken het onregelmatig, en ook wel eens als ik er ben, en dan zijn ze ook vrij kritisch. Ook vooral op de interviewstijl. Maar ze vinden die filmpjes zo grappig. Theodoor en mijn zwager hebben geprobeerd om ze aan Dumpert voor te stellen, maar dat vonden ze 'te veel gedoe'. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naja, ik kijk eigenlijk altijd bij LL, dan hebben we iets te kijken onder het eten. Maar we ergeren ons vaak wel groen en geel.En heel soms zet ik 'm thuis aan, gewoonn, misschien komt er iemand leuks te gast. Vroeger vond ik het echt een leuk programma, maar nu wordt het slechter en slechter. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat: