Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2012, 21:08
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ja, ik vind het heel kut voor je broertje, maar als hij wist dat ze zo vreemd kon doen, waarom deed 'ie er dan überhaupt aan mee?

Ik zal namelijk nooit en te nimmer aan zo'n programma meedoen, en al helemaal niet van de BNN.
Hij is wat dat betreft een beetje als ik, zet me voor het blok en ik weet ook niet anders te doen, dan doen wat ze van me vragen.
Oud 18-02-2012, 21:13
Vowel
Vowel is offline
Oei echt? Dat lijkt me ontzettend vervelend.. Ben je dan ook niet vaak bezig met dingen doen die je eigenlijk helemáál niet wilt doen?
Oud 18-02-2012, 21:13
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb lila laarsjes gekocht vandaag
Wat voor? Ik kan me zo even geen laarzen voorstellen die er mooi uitzien in die kleur.
Oud 18-02-2012, 21:14
Verwijderd
Oh dat herken ik wel Neko*. Heb jij dat dan serieus helemaal niet Vowel?
Oud 18-02-2012, 21:15
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh dat herken ik wel Neko*. Heb jij dat dan serieus helemaal niet Vowel?
O nee, absoluut niet.

Het enige dat er misschien in de buurt komt is dat ik na lang aandringen nog wel eens wil zwichten voor familieverplichtingen. Bijvoorbeeld als mijn tante (met wie ik absoluut geen band heb..) me al tien keer heeft uitgenodigd om een keertje langs te komen, of zo. En dan doe ik het eigenlijk ook alleen maar omdat ik dan weer een tijdje van het gezeur af ben.
Oud 18-02-2012, 21:16
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Oei echt? Dat lijkt me ontzettend vervelend.. Ben je dan ook niet vaak bezig met dingen doen die je eigenlijk helemáál niet wilt doen?
Mweh, vaak wil ik niet zeggen. Het zijn vaak de dingen waar ik nog nooit over nagedacht heb, waar mensen me mee voor het blok kunnen zetten. Dus dingen die ik écht écht écht niet wil, doe ik ook niet. Maar onverwachte dingen, daar kan ik niet zoveel mee.
Oud 18-02-2012, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Wat voor? Ik kan me zo even geen laarzen voorstellen die er mooi uitzien in die kleur.
Ze komen zo'n tien cm boven mb enkel, hebben een gebreid-achtige omslag en ca. 5 cm hak denk ik. Ik weet niet of het echt lila is, ik ben niet goed in paarsen benoemen. het is geen heel lichte kleur ofzo. Maar ook niet heel donker of heel fel.
Verwijderd
Ja inderdaad, onverwacht in een wat ongemakkelijke situatie...

Geen handige informatie om prijs te geven he? Nee...
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
O nee, absoluut niet.

Het enige dat er misschien in de buurt komt is dat ik na lang aandringen nog wel eens wil zwichten voor familieverplichtingen. Bijvoorbeeld als mijn tante (met wie ik absoluut geen band heb..) me al tien keer heeft uitgenodigd om een keertje langs te komen, of zo. En dan doe ik het eigenlijk ook alleen maar omdat ik dan weer een tijdje van het gezeur af ben.
Gelukkig heb je binnenkort een goede smoes.
Oud 18-02-2012, 21:18
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ze komen zo'n tien cm boven mb enkel, hebben een gebreid-achtige omslag en ca. 5 cm hak denk ik. Ik weet niet of het echt lila is, ik ben niet goed in paarsen benoemen. het is geen heel lichte kleur ofzo. Maar ook niet heel donker of heel fel.
Ik denk dat meer mensen dat probleem hebben. Google eens 'lila' op afbeeldingen, dan vind je echt heel veel verschillende kleuren.
Oud 18-02-2012, 21:19
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Mweh, vaak wil ik niet zeggen. Het zijn vaak de dingen waar ik nog nooit over nagedacht heb, waar mensen me mee voor het blok kunnen zetten. Dus dingen die ik écht écht écht niet wil, doe ik ook niet. Maar onverwachte dingen, daar kan ik niet zoveel mee.
Hmm, okay, maar ligt het er dan ook niet aan wie je voor het blok zet? Ik zou bijvoorbeeld véél makkelijker Robert ten Brink de deur kunnen wijzen als 'ie aan komt zetten met camera's van All You Need Is Love, dan wanneer mijn beste vriendin me ergens mee voor het blok zet, omdat ik met die laatste ook echt een band heb, zeg maar. En dan wil ik soms nog wel iets doen als ik weet dat het háár heel gelukkig maakt, maar als ik het echt niet wil kan ik nog steeds makkelijk nee zeggen.
Oud 18-02-2012, 21:20
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Gelukkig heb je binnenkort een goede smoes.
O hai.

En ja, is er toch nog een silver lining.
Oud 18-02-2012, 21:20
Em.
Em. is offline
Citaat:
Is er een fb in de zaal? ik heb een dringende vraag. Trimm, LP, apathe?
Hoi! Wat is er?
Oud 18-02-2012, 21:21
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hmm, okay, maar ligt het er dan ook niet aan wie je voor het blok zet? Ik zou bijvoorbeeld véél makkelijker Robert ten Brink de deur kunnen wijzen als 'ie aan komt zetten met camera's van All You Need Is Love, dan wanneer mijn beste vriendin me ergens mee voor het blok zet, omdat ik met die laatste ook echt een band heb, zeg maar. En dan wil ik soms nog wel iets doen als ik weet dat het háár heel gelukkig maakt, maar als ik het echt niet wil kan ik nog steeds makkelijk nee zeggen.
Nee, eigenlijk juist andersom. Ik denk dat als Robert ten Brink voor de deur staat dat ik niet weet wat ik moet doen en dus maar gewoon meedoe, terwijl als mijn vriendin ergens mee komt dat ik dan zeg 'eh, geef me 10 minuten om daarover na te denken en te verzinnen wat ik daarvan vind'.

Maar eerlijk gezegd weet ik dat laatste niet zeker, omdat ik vaak door onbekenden/mensen die ik niet doorendoor ken voor het blok gezet word.
Verwijderd
Ik noem dat lavendel, zacht blauw-paarsige kleurtje lila.
Neko*
Neko* is offline
Grrr, spelling wordt best moeilijk na een liter wijn.
Oud 18-02-2012, 21:23
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee, eigenlijk juist andersom. Ik denk dat als Robert ten Brink voor de deur staat dat ik niet weet wat ik moet doen en dus maar gewoon meedoe, terwijl als mijn vriendin ergens mee komt dat ik dan zeg 'eh, geef me 10 minuten om daarover na te denken en te verzinnen wat ik daarvan vind'.

Maar eerlijk gezegd weet ik dat laatste niet zeker, omdat ik vaak door onbekenden/mensen die ik niet doorendoor ken voor het blok gezet word.
Hmm, maar vind jij het dan bijvoorbeeld ook moeilijk om "nee" te zeggen tegen die lui die je in de stad dingen proberen aan te smeren? Of van die Greenpeace-mensen die je donateur willen laten worden en zo?
Oud 18-02-2012, 21:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
O hai.

En ja, is er toch nog een silver lining.
Hai.
Oud 18-02-2012, 21:26
Verwijderd
Het is ook niet heel blauwig of rozig misschien moet ik het gewoon paars noemen. er staat geen plaatje meer van op de website, want opruiming.
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hmm, maar vind jij het dan bijvoorbeeld ook moeilijk om "nee" te zeggen tegen die lui die je in de stad dingen proberen aan te smeren? Of van die Greenpeace-mensen die je donateur willen laten worden en zo?
Nee, want daar heb ik al wel eens over nagedacht. Vroeger wel, moet ik eerlijk bekennen, maar dan vooral mensen die aan de deur komen of mensen die bellen met een heel verhaal. Vreemde mensen in de stad die me aanspreken die negeer ik, of antwoord ik in het Spaans/Japans zodat ze me met rust laten.
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Het is ook niet heel blauwig of rozig misschien moet ik het gewoon paars noemen. er staat geen plaatje meer van op de website, want opruiming.
Foooooto.
Oud 18-02-2012, 21:30
Verwijderd
Ik heb eem foto gemaakt met mm telefoon, maar ik weet niet hoe ik die op het forum krijg zonder hem ook op Twitter te zetten ik ga mm laptop even opstarten.
Oud 18-02-2012, 21:31
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee, want daar heb ik al wel eens over nagedacht. Vroeger wel, moet ik eerlijk bekennen, maar dan vooral mensen die aan de deur komen of mensen die bellen met een heel verhaal. Vreemde mensen in de stad die me aanspreken die negeer ik, of antwoord ik in het Spaans/Japans zodat ze me met rust laten.
Oh nee, met mensen in de stad, aan de deur of aan de telefoon heb ik ook geen probleem. Ik zeg één keer vriendelijk "nee" en als ze doorgaan word ik pissig. Dat vind ik zo respectloos. Nee is nee. Period.
Oud 18-02-2012, 21:34
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Oh nee, met mensen in de stad, aan de deur of aan de telefoon heb ik ook geen probleem. Ik zeg één keer vriendelijk "nee" en als ze doorgaan word ik pissig. Dat vind ik zo respectloos. Nee is nee. Period.
Aan de deur verwacht ik 1) mensen die ik ken (familie, vrienden, etc) of 2) pakketjes. Mensen die iets van me moeten dan weer niet. En met telefoneren ben ik altijd al slecht geweest. Ik stel meestal heel veel vragen om het plaatje voor mij compleet te krijgen en dan hebben ze meestal hun tijd verdaan (heet dat zo? ik weet het niet ) omdat ik dan uiteindelijk toch nog nee zeg.
Oud 18-02-2012, 21:35
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb eem foto gemaakt met mm telefoon, maar ik weet niet hoe ik die op het forum krijg zonder hem ook op Twitter te zetten ik ga mm laptop even opstarten.
Vol verwachting klopt ons hart.....
Oud 18-02-2012, 21:37
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Aan de deur verwacht ik 1) mensen die ik ken (familie, vrienden, etc) of 2) pakketjes. Mensen die iets van me moeten dan weer niet. En met telefoneren ben ik altijd al slecht geweest. Ik stel meestal heel veel vragen om het plaatje voor mij compleet te krijgen en dan hebben ze meestal hun tijd verdaan (heet dat zo? ik weet het niet ) omdat ik dan uiteindelijk toch nog nee zeg.
Oh dat doe ik ook wel eens. Extra lang aan de telefoon houden en heel enthousiast doen, en dan nee zeggen.
Oud 18-02-2012, 21:38
Verwijderd
Mensen aan de deur zijn ook lastig. Laatst kwam iemand van kwf aanbellen met een actie waar ik van gehoord had en al half van plan was mee te doen. Dus ik dacht meteen 'nou vooruit schrijf me maar in' maar hij draaide toch zijn hele verhaaltje af. Dan overweeg ik om alsnog nee te zeggen.
Oud 18-02-2012, 21:39
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Oh dat doe ik ook wel eens. Extra lang aan de telefoon houden en heel enthousiast doen, en dan nee zeggen.
Ik heb dat wel eens per ongeluk gedaan. Dat mensen een enquete wilden doen aan de telefoon en vroegen of ik al 18 geweest was, om vervolgens allerlei dingen te gaan vragen over het inkomen/geld wat ik uitgaf aan boodschappen terwijl ik gewoon nog thuis woonde. Echt autistische trekjes, geloof ik. En zeggen dat ik nog thuis woonde en geen behoefte aan die vragen had, kwam dan weer niet bij me op natuurlijk.
Oud 18-02-2012, 21:42
Neko*
Neko* is offline
Volgens mij kom ik echt sociaal beperkt over, terwijl dat nog best meevalt.
Oud 18-02-2012, 21:42
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb dat wel eens per ongeluk gedaan. Dat mensen een enquete wilden doen aan de telefoon en vroegen of ik al 18 geweest was, om vervolgens allerlei dingen te gaan vragen over het inkomen/geld wat ik uitgaf aan boodschappen terwijl ik gewoon nog thuis woonde. Echt autistische trekjes, geloof ik. En zeggen dat ik nog thuis woonde en geen behoefte aan die vragen had, kwam dan weer niet bij me op natuurlijk.
Hmm, ook geen last van. Het meest irritante is gewoon dat wat Sarah ook aangeeft. Als ze nou in één zin kunnen vertellen waarom ze bellen en wat ze van me moeten, dan zou het minder erg zijn. Maar meestal moet je door het hele verhaal heen en 5 minuten later kun je dan alsnog "nee" zeggen. En ik wil ze dan ook niet in de rede vallen, want dat vind ik onbeschoft, maar ik vind het ook sneu om ze 5 minuten te laten praten en helemaal hun best te laten doen en ze dan af te wimpelen. Dus meestal stel ik meteen de eerste vraag.
Oud 18-02-2012, 21:43
Verwijderd

Ik wil ze gaan dragen onder een wijde zwarte broek, dus die omslag zie je dan eigenlijk niet.
Oud 18-02-2012, 21:43
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Volgens mij kom ik echt sociaal beperkt over, terwijl dat nog best meevalt.
Jij? Nee hoor. Ik ben wel iets gewend wat betreft socially challenged people.
Oud 18-02-2012, 21:44
Verwijderd
In het echt glimmen ze wat minder dan op de foto!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh, wie dan?
Neko*
Neko* is offline
Ik vind het wel echt paars hoor, niet lila. En ik zou ze zonder het gebreide deel denk ik leuker vinden dan met.

Hoe heet je konijn?
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh, wie dan?
Mijn vriendje. Misschien ken je hem wel.
Oud 18-02-2012, 21:45
Verwijderd
Dat is Daan. De andere heeft Marvin, maar die wilde even niet voor presenteermodel spelen
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mijn vriendje. Misschien ken je hem wel.
Ja, ik ben heel jaloers op hem, dat hij met zo'n leukerd heeft!
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Een beetje sociaal beperkt ben ik wel, maar vergeleken met toen ik klein was heb ik al een hoop bijgeleerd.
Oud 18-02-2012, 21:46
Vowel
Vowel is offline
@Sarah: Ik vind ze echt afgrijselijk. Die kleur, die printjes. OMG. Ik bedoel dit trouwens echt niet beledigend, want mijn beste vriendin zou ze superawesome vinden. Die is helemaal gek van paars.
Oud 18-02-2012, 21:46
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dat is Daan. De andere heeft Marvin, maar die wilde even niet voor presenteermodel spelen
Gaaf. Ik wil graag weer een cavia, maar met 5 katten gaat dat niet helemaal samen.
Oud 18-02-2012, 21:47
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja, ik ben heel jaloers op hem, dat hij met zo'n leukerd heeft!
And don't you forget it. <3

Citaat:
Een beetje sociaal beperkt ben ik wel, maar vergeleken met toen ik klein was heb ik al een hoop bijgeleerd.
Vast niet zo erg als de poster boven je.
Verwijderd
Citaat:
Het is bij zo'n enquete ook hun eigen schuld, dat ze niet beginnen met een vraag als 'neemt u de beslissingen over de aanschaf van boodschappen in dit huishouden?' ofzo.
mollerator
mollerator is offline
Ik verveel me kapot, het is tijd dat er een leuke computer game uitkomt
Oud 18-02-2012, 21:48
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Vast niet zo erg als de poster boven je.
Plaats me in een groep met mensen die ik niet ken/ in een onbekende situatie en dan denk ik dat het wel redelijk vergelijkbaar is.
Oud 18-02-2012, 21:48
Verwijderd
Citaat:
@Sarah: Ik vind ze echt afgrijselijk. Die kleur, die printjes. OMG. Ik bedoel dit trouwens echt niet beledigend, want mijn beste vriendin zou ze superawesome vinden. Die is helemaal gek van paars.
Ik kan me ook best voorstellen dat dit niet iemands smaak is hoor ik hou wel van, nouja, rare schoenen.
Oud 18-02-2012, 21:49
mollerator
mollerator is offline
Laat ik maar een whisky proeverij houden
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het is bij zo'n enquete ook hun eigen schuld, dat ze niet beginnen met een vraag als 'neemt u de beslissingen over de aanschaf van boodschappen in dit huishouden?' ofzo.
Nou, één of ander callcenter heeft mij ooit gebeld en die jongen begon zijn verhaal te doen en het duurde gewoon bijna een kwartier tot ik ertussen kon komen. Hij probeerde me een autoverzekering aan te smeren, maar ik heb niet eens een auto. Als je dan begint met de meest relevante vraag.. Maar eh, dat is z'n eigen schuld hoor.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik verveel me kapot, het is tijd dat er een leuke computer game uitkomt
www.leagueoflegends.com
Em.
Em. is offline
Ik heb ooit geloof ik iemand heel lang bezig gehouden voor-ie erachter kwam dat ik niet degene was die hij moest hebben. Maar het wordt natuurlijk extra lastig als ze mijn moeder zoeken met 'mevrouw *achternaam vader*' want mijn ouders zijn helemaal niet getrouwd, en de enige twee vrouwelijke wezens met mijn vaders achternaam in het huishouden zijn ik en mijn zusje.

Regels voor berichten