Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het enige dat er misschien in de buurt komt is dat ik na lang aandringen nog wel eens wil zwichten voor familieverplichtingen. Bijvoorbeeld als mijn tante (met wie ik absoluut geen band heb..) me al tien keer heeft uitgenodigd om een keertje langs te komen, of zo. En dan doe ik het eigenlijk ook alleen maar omdat ik dan weer een tijdje van het gezeur af ben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar eerlijk gezegd weet ik dat laatste niet zeker, omdat ik vaak door onbekenden/mensen die ik niet doorendoor ken voor het blok gezet word.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen aan de deur zijn ook lastig. Laatst kwam iemand van kwf aanbellen met een actie waar ik van gehoord had en al half van plan was mee te doen. Dus ik dacht meteen 'nou vooruit schrijf me maar in' maar hij draaide toch zijn hele verhaaltje af. Dan overweeg ik om alsnog nee te zeggen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ooit geloof ik iemand heel lang bezig gehouden voor-ie erachter kwam dat ik niet degene was die hij moest hebben. Maar het wordt natuurlijk extra lastig als ze mijn moeder zoeken met 'mevrouw *achternaam vader*' want mijn ouders zijn helemaal niet getrouwd, en de enige twee vrouwelijke wezens met mijn vaders achternaam in het huishouden zijn ik en mijn zusje.
|
![]() |
|
|