Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.last.fm/event/2091043+Les...7%C3%82me+Tour
Ffffffffffffuuuuuuuu waarom kom ik daar nu pas achter ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gaat het eigenlijk nog op NL tv komen? Ik snap dat niet. Een serie als '$#*! my dad says' die halverwege het eerste seizoen gecanceld wordt wegens nonexistente kijkcijfers, wordt klakkeloos aangekocht en hier primetime uitgezonden, maar Game of Thrones uitzenden ho maar.
|
![]() |
|
GoT is nu nog veels te duur. En verder zal HBO wel bepaalde deals hebben dat hun programma's ook alleen op andere betaalzenders uitgezonden mogen worden.
Maar goed, er komt ook een Nederlandse HBO-variant hè, grote kans dat het daarop wordt uitgezonden.
|
Nou ja, SatC is ook wel wat meer mainstream (en waarschijnlijk ook goedkoper); dus dat zal kosten en marketing-technisch voor een Nederlandse zender waarschijnlijk interessanter zijn. Al was het maar aan de shitload aan vrouwen-reclametijd die men dan voor hogere prijzen kan slijten aan adverteerders.
||
Citaat:
Ik snap gewoon niet wat je nou zeurt. Je vindt het niks, kijk dan niet. Dat scheelt weer irritatie. Ik snap ook niet waarom je dwdd kijkt, want dat haat je toch ook?
||
Citaat:
![]() Maar ik ben wel met LP in dezen: Kijk er dan niet naar. Net als ik. ![]() |
![]() |
|
|