Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2012, 10:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, ligging en ruimte was echt ok. Moet alleen wat verbouwd worden wil ik er het meeste uithalen; dus het is nu meer zo van "denk ik in mogelijkheden" of "denk ik in problemen"

Denk in financiën?
Oud 22-02-2012, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Je mist niet heel veel, hoor. Toen er iemand in de straat met een wapen stond te zwaaien was ik oprecht verontrust.
Ach, living on the edge met kleurrijke medelanders
Oud 22-02-2012, 10:55
Carn
Carn is offline
Oh, nee qua financiering is het wel te doen (incl verbouwing), maar dat verbouwen moet wel echt gebeuren wil ik er wat meerwaarde uithalen over x-jaar. Dus het is nogal een keuze ;P
Oud 22-02-2012, 10:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh, nee qua financiering is het wel te doen (incl verbouwing), maar dat verbouwen moet wel echt gebeuren wil ik er wat meerwaarde uithalen over x-jaar. Dus het is nogal een keuze ;P
hoe groot is de verbouwing?

Ik zou t doen oudenoord is prima en als je t kan betalen dan levert t vanzelf geld op voor een volgende woning
Oud 22-02-2012, 11:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
hoe groot is de verbouwing?
Moet sowieso nieuwe keuken in (of iig rigoreus opknappen) en aan het badkamertje moet ook wat gebeuren. Heb je ff het funda-linkje gePMd.
Oud 22-02-2012, 11:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik weet heel zeker van niet

Eerste Nederlandse Apple Store gaat volgende week open

Door Joost Schellevis, woensdag 22 februari 2012 09:17, views: 11.568

Apple heeft de komst van de Apple Store naar Amsterdam officieel bevestigd. Ook de openingsdatum is bekend; op 3 maart opent de eerste Nederlandse Apple Store zijn deuren. De winkel aan het Leidseplein is zeven dagen per week open.

...

Overigens waren er in Nederland al wel winkels die enkel Apple-hardware en accessoires voor Apple-producten verkochten, maar die staan los van Apple. Ook in België is er nog geen Apple Store.
Ja, dat tyfusding komt vlakbij mijn huis. Moet ik straks iedere dag tegen Applevolk aan zitten kijken.
Oud 22-02-2012, 11:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Moet sowieso nieuwe keuken in (of iig rigoreus opknappen) en aan het badkamertje moet ook wat gebeuren. Heb je ff het funda-linkje gePMd.
Wel mooi hoor Die keuken en badkamer moeten inderdaad onder handen genomen worden en op sommige plekken ligt ook geen vloer meer, of wel? Maar keuken en badkamer zijn wel bepalend.. als je dat mooi kunt opknappen of vervangen, heb je echt een prima appartement om in te wonen en/of om te verkopen
Oud 22-02-2012, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat tyfusding komt vlakbij mijn huis. Moet ik straks iedere dag tegen Applevolk aan zitten kijken.
Lachen als er een nieuw produkt wordt gelanceerd; dan kan jij koekjes, prik, koffie & thee gaan verkopen vanuit je slaapkamerraam
Oud 22-02-2012, 11:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wel mooi hoor Die keuken en badkamer moeten inderdaad onder handen genomen worden en op sommige plekken ligt ook geen vloer meer, of wel? Maar keuken en badkamer zijn wel bepalend.. als je dat mooi kunt opknappen of vervangen, heb je echt een prima appartement om in te wonen en/of om te verkopen
In de slaapkamer is idd de vloer er uit, maar dat lijkt me een kwestie van een leuk tapijtje oid; woonkamer zit gewoon nog laminaat in wat er netjes uitziet. Verder ligt er in het halletje wat oud zeil, maar dat zijn natuurlijk niet echt 'de investeringen'. Maar inderdaad, een nieuwe keuken en badkamer en het is echt een prima ding. Tis meer of ik het allemaal aandurf ;o
Oud 22-02-2012, 11:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
In de slaapkamer is idd de vloer er uit, maar dat lijkt me een kwestie van een leuk tapijtje oid; woonkamer zit gewoon nog laminaat in wat er netjes uitziet. Verder ligt er in het halletje wat oud zeil, maar dat zijn natuurlijk niet echt 'de investeringen'. Maar inderdaad, een nieuwe keuken en badkamer en het is echt een prima ding. Tis meer of ik het allemaal aandurf ;o
Nee, de vloer is geen werk. Dat kun je zo goedkoop of duur maken als je zelf wil.

Wat vindt Absinthe ervan?
Oud 22-02-2012, 11:16
Verwijderd
Mag ik ook de link Carn? Ben wel benieuwd!
Oud 22-02-2012, 11:18
Carn
Carn is offline
Ze vindt het volgens mij wel een leuk appartement. Heb ook al wat vrienden ingeschakeld; meeste neigen naar "Doen, maar wel (zsm) flink verbouwen". Aan de andere kant is dit toevallig het eerste ding waarin ik ben wezen kijken, dus misschien moet ik de boot afhouden. Daar staat weer tegenover dat binnen Utrecht voor dit soort bedragen niet heel veel te krijgen is en ik moet er toch n keer aan beginnen.
Oud 22-02-2012, 11:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ze vindt het volgens mij wel een leuk appartement. Heb ook al wat vrienden ingeschakeld; meeste neigen naar "Doen, maar wel (zsm) flink verbouwen". Aan de andere kant is dit toevallig het eerste ding waarin ik ben wezen kijken, dus misschien moet ik de boot afhouden. Daar staat weer tegenover dat binnen Utrecht voor dit soort bedragen niet heel veel te krijgen is en ik moet er toch n keer aan beginnen.
Ja. En de lokatie is echt prima (LEKKER DICHT BIJ ONS JEEEEEJ) en uiteindelijk hoeft een keuken- en badkamerverbouwing niet heel gruwelijk te zijn. En dan is het echt een heul mooi huisje voor die prijs
Oud 22-02-2012, 11:23
Verwijderd
Ik heb in de week dat ik hier woon (en waarvan ik drie dagen in het ziekenhuis heb gelegen. ) meer sociaal leven opgebouwd dan in mijn vorige stad in een halfjaar. De mensen zijn hier zó anders. Ze hebben allemaal een hóbby, dansen of pianospelen of schaatsen of rubik's cubussen oplossen, nouja, iets, in plaats van dat ze de tijd doden met bierdrinken en roken. En op school is het zo anders en leuker en beter dan op het college waar ik hiervoor zat. En gewoon, het verschil is zo enorm extreem bizar groot.
Oud 22-02-2012, 11:23
Verwijderd
Ik zeg ook doen Carn. Al moet zeker de keuken, maar ook de badkamer, wel echt opgeknapt worden ja. Wtf, wat voor mensen woonden er dat ze zo'n keuken hadden? En zo'n badkamer ook trouwens

Maar, supergaaf appartement en voor dat geld inderdaad
Oud 22-02-2012, 11:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Lachen als er een nieuw produkt wordt gelanceerd; dan kan jij koekjes, prik, koffie & thee gaan verkopen vanuit je slaapkamerraam
En betere hardware.
Oud 22-02-2012, 11:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zeg ook doen Carn. Al moet zeker de keuken, maar ook de badkamer, wel echt opgeknapt worden ja. Wtf, wat voor mensen woonden er dat ze zo'n keuken hadden? En zo'n badkamer ook trouwens

Maar, supergaaf appartement en voor dat geld inderdaad
blijkbaar woonde er al behoorlijk lang een oudere kerel in. Die is dus dood Maar volgens mij zijn de keuken en badkamer zelfs nog 'origineel' .
Oud 22-02-2012, 11:31
Lorelei
Lorelei is offline
Ik moet een peerreview schrijven over een essay van iemand.. die heeft 'm geschreven in verdana met lettergrootte 9 en regelafstand 1,0. Geen titel en geen tussenkopjes. Er zijn maar 2 dingen die het nog enigszins dragelijk maken: Hij heeft er heel af en toe een witregel tussen gestopt en het is 'maar' twee pagina's.
Oud 22-02-2012, 11:34
Verwijderd
Carn, je gaat dus in je eentje kopen?
Oud 22-02-2012, 11:34
Verwijderd
Citaat:
blijkbaar woonde er al behoorlijk lang een oudere kerel in. Die is dus dood Maar volgens mij zijn de keuken en badkamer zelfs nog 'origineel' .
Ja zo ziet het er wel uit ja
Oud 22-02-2012, 11:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn, je gaat dus in je eentje kopen?
yep, like a boss.
Oud 22-02-2012, 11:40
Verwijderd
Cool! Mag ik ook het linkje?
Oud 22-02-2012, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Ik moet een peerreview schrijven over een essay van iemand.. die heeft 'm geschreven in verdana met lettergrootte 9 en regelafstand 1,0. Geen titel en geen tussenkopjes. Er zijn maar 2 dingen die het nog enigszins dragelijk maken: Hij heeft er heel af en toe een witregel tussen gestopt en het is 'maar' twee pagina's.
Weg met underachievers en middelmatigheid, maak van je toetsenbord een hellebaard waarmee je bekwaam geen spaan heel laat van dat essay en de schrijver of schrijfster vertwijfeld, angstig en onzeker achter laat. Afbreken en, als je de persoon mag, misschien helpen opbouwen.
Oud 22-02-2012, 11:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Cool! Mag ik ook het linkje?
wat ga je er mee doen
Oud 22-02-2012, 11:52
Verwijderd
Citaat:
wat ga je er mee doen
Het voor je neus wegkapen

Mijn nieuwsgierigheid vertellen hoe haalbaar Utrecht is, wat je voor welke prijs krijgt.
Oud 22-02-2012, 11:54
Verwijderd
Het buurmeisje huilt door Vivaldi heen
Oud 22-02-2012, 11:55
Verwijderd
Respectloos
Oud 22-02-2012, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Het voor je neus wegkapen

Mijn nieuwsgierigheid vertellen hoe haalbaar Utrecht is, wat je voor welke prijs krijgt.
Heb je nooit op Funda gekeken? Ik heb al wel duizend keer uitgerekend hoeveel salarisverhoging ik moet hosselen zodat ik kan gaan kopen

Vanaf 170.000 dacht ik altijd, maar het kan goedkoper
Oud 22-02-2012, 12:00
Verwijderd
Conclusie van de salarisverhoging is voorlopig dat ik toch maar heel snel advocaat of hotelmanager moet worden, of een vriend krijgen met wie ik op korte termijn burgerlijk word
Oud 22-02-2012, 12:00
Verwijderd
Oud 22-02-2012, 12:01
Verwijderd
Mijn ouders hadden ook een huis in Utrecht toen ze nog studeerden, Sanne! Het kan!
Oud 22-02-2012, 12:03
Verwijderd
Mwah, kans is erg klein dat ik serieuze interesse heb in kopen in Utrecht Dus nu was het gewoon algemene nieuwsgierigheid.
Oud 22-02-2012, 12:04
Verwijderd
Je wilt gewoon het adres van Carns toekomstige huis, geef het maar toe!
Oud 22-02-2012, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders hadden ook een huis in Utrecht toen ze nog studeerden, Sanne! Het kan!
Ja met z'n 2en is het een stuk makkelijker. In je eentje daarentegen, mwa
Verwijderd
Om hem 's nachts met een bijl te komen vermoorden!
Verwijderd
Of ik koop voor 34.000 euro een vakantiewoninggammele stacaravan in het dorp van mijn ouders
Oud 22-02-2012, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Ja met z'n 2en is het een stuk makkelijker. In je eentje daarentegen, mwa
Ik bedenk ook net dat het volgens mij helemaal geen koophuis was.
Oud 22-02-2012, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Ik bedenk ook net dat het volgens mij helemaal geen koophuis was.
Denk het ook niet, een hypotheek is nogal lastig als student
Oud 22-02-2012, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Je wilt gewoon het adres van Carns toekomstige huis, geef het maar toe!
Om naar 'm te kijken als ie slaapt! Geen verkeerde bedoelingen hoor!
Oud 22-02-2012, 12:09
Verwijderd
http://www.funda.nl/koop/lochem/huis...rt-hahnweg-14/

als dit poppige huisje toch voor deze prijs is in utrecht te koop was
Oud 22-02-2012, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Of ik koop voor 34.000 euro een vakantiewoninggammele stacaravan in het dorp van mijn ouders

Citaat:
http://www.funda.nl/koop/lochem/huis...rt-hahnweg-14/

als dit poppige huisje toch voor deze prijs is in utrecht te koop was
Oh, dat is niet gek ver hier vandaan.
Oud 22-02-2012, 12:12
Verwijderd
Mijn moeder heeft een facebookvriend en ik vind hem heel raar. Hij reageerde dit op een foto van haar (met alle kinderen):

Citaat:
Er is hoop in Nederland! Jonge frisse koppen!
Citaat:
de moeder van Aldan schreef:
Ja, inderdaad! Ik vind ze ook zo leuk en fris!
Citaat:
Jij bent lekker actief op facebook! Veel mensen klikken alleen maar op "vind ik leuk", dat vind ik NIET zo leuk! Beter individuele inkleuring van wat je vindt van iets, vind je niet!!!!!!?
Mannen van veertig
Oud 22-02-2012, 12:13
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Oh, dat is niet gek ver hier vandaan.
Joh

Je weet toch wel waar ik ben opgegroeid?
Oud 22-02-2012, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Denk het ook niet, een hypotheek is nogal lastig als student
Voor een krot in Kanaleneiland lukt het misschien wel!
Oud 22-02-2012, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder heeft een facebookvriend en ik vind hem heel raar. Hij reageerde dit op een foto van haar (met alle kinderen):

Mannen van veertig
Ik had die opmerking geliked als ik jou was.
Verwijderd
Citaat:
Voor een krot in Kanaleneiland lukt het misschien wel!
Mwa, ik vraag het me af!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Whut, ik heb net m'n allereerste torrent geupload bij een Britse invite-only website en het wordt gewaardeerd. Hoera! Morgen nog meer!
(En 't is radio, dus dat mag je sharen. Denk ik. Want het wordt niet uitgebracht ofzo.)
Alleen als je kijk- en luistergeld betaalt toch? We mogen hier ook niet de iPlayer gebruiken zonder te betalen.
Verwijderd
Citaat:
Joh

Je weet toch wel waar ik ben opgegroeid?
Yeah, dat realiseerde ik me ruim nadat ik op "Reactie versturen" drukte
Oud 22-02-2012, 12:15
Verwijderd
In de tijd dat onze ouders huizen kochten, kostten ze ook maar, like, een paar honderd gulden ;x
Oud 22-02-2012, 12:15
Verwijderd
Oh kanaleneiland begint bij 115.000 voor 73m2, misschien toch maar eens overwegen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten