Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En daar ben ik heel blij mee. Ik ging eens haar wikipagina lezen en zag dat er een Nederlandse docu over haar was gemaakt. Deze. En toen heb ik hem bekeken en hij is zoooooooooooooooo mooooooooooooi. <333 Omg. Ik heb echt duisent keer kippenvel gekregen en zelfs tranende ogen. ![]() Kat. Aldan naamzoek. Kende je haar? En haar gedichten? Je moet echt die docu kijken. Iedereen moet dat. Nou ja, het moet niet. ![]()
||||
Citaat:
Hoewel, vanaf deze (en met deze) strofe gaat het wat van de schilderijkant af, geloof ik, dan krijgt het mensje op het schilderij ineens 'n leven: Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Oh kijk dit eens! /reclamebanforumbaasaf
![]() Nee, maar, het is een project van Poetry International en het heet Met andere woorden en het gaat over het vertalen van gedichten. Je kunt je dan registreren en zeggen welke dichter je zou willen vertalen en naar welke taal dan, en dan krijg je daar gedichten van en dan kun je die vertalen enzo. ![]() EN daar ga ik eens een poging wagen. Want goed en leerzaam en misschien ook nog wel heel interessant. Je weet het niet! En Aldan naamzoek, want het leek me wel iets voor jouw taalvaardig hoofdje. Ik moest eigenlijk meteen aan jou denken eigenlijk. ![]()
|
Je moet je eerst registreren en minimaal één, maximaal drie dichters uitkiezen (er is een rijtje van dichters die gekozen zijn). Als je daarna inlogt, kun je een pdf-bestandje openen per dichter en daar staan dan een zooi gedichten in.
En ik vind 'maar ik dicht de laatste tijd een beetje weinig' juist een reden het wél te doen. Want dit hoef je niet zelf te verzinnen enzo. Je moet wel nadenken, maar je hoeft niet echt zelf iets op te bouwen. Of je moet het op een andere manier bedoelen dan ik het opvat. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Twaalf voor één Reynaert | 13 | 04-05-2004 19:24 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste dans (verhaal) Angeles | 7 | 28-01-2003 11:58 | |
ARTistiek |
[verhaal] Vergeven & Vergeten Myz | 42 | 09-08-2002 19:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |