Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
M'n moeder valt nog wel mee, maar die wil me niet alleen laten in de keuken omdat ze denkt dat ik de boel af zal breken en niks alleen kan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Wat heb je er uberhaupt aan programma's opstaan die je perse wilt houden en niet nog een keer er op kunt zetten?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik wil resetten omdat hij wel nog grafieken kan tekenen, maar er niks meer mee kan doen. Hij kan geen snijpunten meer opzoeken, hij kan geen toppen meer opzoeken en dergelijke. Als ik dat probeer dan geeft hij 'NOT FOUND'. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- Bij sommige rekenmachines moet het snijpunt of de top in beeld zijn om hem te kunnen berekenen - Zijn de functies goed ingevoerd? - Je hebt op de meeste rekenmachines ook een solve-programma, daar kun je de functie invoeren en rekent hij snijpunten, toppen, etc. uit - Controleer of er ergens een optie is waarmee je de instellingen van het grafiekprogramma kunt terugzetten naar de standaard - Reset, en voer je spiekbriefje opnieuw in. Een spiekbriefje is leerzaam, hoe meer spiekbriefjes je schrijft, hoe beter je de stof beheerst. Win-win-situatie dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ga morgen gewoon wel eens op school vragen of iemand er iets van weet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ook hier ligt het antwoord voor de hand: de berekening is te gecompliceerd voor je rekenmachine, hij loopt er gewoon op vast (net zoals mijn GR).
|
|