Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wilde vroeger echt heel graag in het ziekenhuis liggen, want dan hoefde je niet naar school en je mocht op de Nintendo. Mijn broertje lag ook weleens in het Wilhelmina Kinderziekenhuis, nou, dat is al helemaal feest. Eén groot speeltuin. Ik heb als kind serieus even overwogen om expres een arm of been te breken zodat ik daar ook heen mocht.
|
![]() |
|
toen ik jong was heb ik in het ziekenhuis gelegen ivm een niersteen en een kleine related ingreep; en ik kwam er al snel achter dat de afstandbedieningen voor elke TV daar geschikt waren. Dus als ik een ommetje ging maken nam ik stiekem de afstandbediening mee en ging ik bij andere kindjes de TV uitzetten of van zender switchen ofzo als ik langsliep. Kan dus goed zijn dat ik een of ander terminaal-ziek kindje van zijn laatste Sesamstraat aflevering heb beroofd
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Later is ze ook uit haar bed gekletterd ondanks onze waarschuwingen naar de zusters toe dat het mis zou gaan. Toen hebben ze haar maar platgespoten. Tragisch, hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn favoriete oom P. is er en hij komt binnen met "Zo, je bent flink aangekomen zeg."
Bedankt ![]() Nu zeurt mijn vader dat ik de hele dag niks doe (pot, ketel), behalve op mijn telefoon. En dat het dan niet gek is dat je dan vet wordt. Wederom pot, ketel.
|||
Ik haat praline ook.
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Toen ik nog op zaal lag lag er een man tegenover me die "BLERK!" zei als hij moest overgeven. En dan zat ik heel gemeen te gniffelen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gnorkie is weer de oude. Hij wil nu altijd aan Lientjes oren en handjes plukken, en over haar hoofd aaien <3 en slaan. Dat ook. En hij kan al heel goed lopen nu, zo cute <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar yay! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gemeen gniffelen is altijd win ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik dacht die luistertoets lukt wel. duits moet redeluk te verstaan zijn, en al helemaal van die streek waar ik vandaan kom. ken je beter duits verstaan dan nederlnds. en toen gebeurde het.
![]() Laatst gewijzigd op 28-03-2012 om 14:42. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|