Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2012, 09:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Awkward is dat inderdaad, dat je steeds denkt 'zou mijn buurman nog wel leven?' Ik lag op de longafdeling en naast me lagen twee fossielen aan het eind van hen Latijn. Gelukkig lagen tegenover me drie leeftijdsgenoten, wat volgens de olijke zusters een unicum was Wel schik gehad met die lui, voor zover ik kon lachen.
Fijn dat er leeftijdsgenoten bij waren. Mij hebben ze de dag erna maar op een eenpersoonskamer gelegd zodat ik niet tussen de oudjes lag. Maar bij jou is er ook niemand gestorven? Dat lijkt me echt heel naar.
Advertentie
Oud 28-03-2012, 09:22
Verwijderd
Ik wilde vroeger echt heel graag in het ziekenhuis liggen, want dan hoefde je niet naar school en je mocht op de Nintendo. Mijn broertje lag ook weleens in het Wilhelmina Kinderziekenhuis, nou, dat is al helemaal feest. Eén groot speeltuin. Ik heb als kind serieus even overwogen om expres een arm of been te breken zodat ik daar ook heen mocht.
Oud 28-03-2012, 09:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had helemaal geen nintendo, en moest extra betalen voor TV en toen waren daar ook alleen maar zenders met van die doktersromannetjesfilms. Maar ik kon toch niet rechtop zitten of mijn ogen lang openhouden dus *shrug*
Oud 28-03-2012, 09:25
Verwijderd
Ik heb maar 1 keer in het ziekenhuis gelegen, en toen had ik een privé kamer. Eigenlijk was dat heel erg saai, want ik lag de hele dag een beetje alleen daar te liggen en er was niemand om mee te praten.
Oud 28-03-2012, 09:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar je bezoektijden zijn dan wel soepeler. Of kwamen je ouders niet je handje vasthouden?
Oud 28-03-2012, 09:39
Verwijderd
Ik mocht volgens mij toen altijd bezoek. Maar goed, mijn ouders moesten ook gewoon werken natuurlijk . Dus die kwamen 's ochtends een half uurtje en 's middags ook een half uurtje langs, en heel soms 's avonds. Maar het grootste gedeelte van de dag was ik alleen.
Oud 28-03-2012, 10:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat is saai. Waarmee lag jij in het ziekenhuis?
Oud 28-03-2012, 10:28
Carn
Carn is offline
toen ik jong was heb ik in het ziekenhuis gelegen ivm een niersteen en een kleine related ingreep; en ik kwam er al snel achter dat de afstandbedieningen voor elke TV daar geschikt waren. Dus als ik een ommetje ging maken nam ik stiekem de afstandbediening mee en ging ik bij andere kindjes de TV uitzetten of van zender switchen ofzo als ik langsliep. Kan dus goed zijn dat ik een of ander terminaal-ziek kindje van zijn laatste Sesamstraat aflevering heb beroofd
Oud 28-03-2012, 10:29
Verwijderd
Oud 28-03-2012, 10:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Harteloos!
Oud 28-03-2012, 10:33
Carn
Carn is offline
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Oud 28-03-2012, 10:36
Verwijderd
Ik was gisteren nog in le hospitaal. Mocht gelukkig na een paar uur naar huis. Verveel me nu te pletter maar heb geen kracht om iets te doen. Ik wil mensen om tegenaan te kletsen!
Oud 28-03-2012, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Dat is saai. Waarmee lag jij in het ziekenhuis?
Gevallen en toen had ik ineens nekletsel. Iets met mijn ruggenmerg enzo/ofzo.

Citaat:
toen ik jong was heb ik in het ziekenhuis gelegen ivm een niersteen en een kleine related ingreep; en ik kwam er al snel achter dat de afstandbedieningen voor elke TV daar geschikt waren. Dus als ik een ommetje ging maken nam ik stiekem de afstandbediening mee en ging ik bij andere kindjes de TV uitzetten of van zender switchen ofzo als ik langsliep. Kan dus goed zijn dat ik een of ander terminaal-ziek kindje van zijn laatste Sesamstraat aflevering heb beroofd
Oud 28-03-2012, 10:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen! Ik heb een paasei.
Oud 28-03-2012, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen! Ik heb een paasei.
zo'n holle?
Oud 28-03-2012, 10:56
Verwijderd
Paaseitjes
Oud 28-03-2012, 11:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
zo'n holle?
Ja. Ik vind vulling altijd een beetje een nare verrassing.
Oud 28-03-2012, 11:11
Verwijderd
Dat moment dat je een paaseitje doorbijt en SCHMOESJ proeft ipv massieve chocolade:
Oud 28-03-2012, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Fijn dat er leeftijdsgenoten bij waren. Mij hebben ze de dag erna maar op een eenpersoonskamer gelegd zodat ik niet tussen de oudjes lag. Maar bij jou is er ook niemand gestorven? Dat lijkt me echt heel naar.
Niet gestorven, maar er kwam later wel een ernstig verwarde oude vrouw op onze kamer. Geen idee wat ze nog meer mankeerde, maar vlak nadat ik geplakt was (téring wat deed dat ZEER ondanks de morfine door het slangetje in mijn rug) stond ze ineens aan mijn bed in het Engels te wauwelen waar haar man was. Toen kneep ik 'm hard, alarmbelletje indrukken als een maniak. Was bang dat ze zou flippen of zo. Want zelfs dat verwarde fossiel had me toen lelijk pijn kunnen doen omdat ik praktisch weerloos was

Later is ze ook uit haar bed gekletterd ondanks onze waarschuwingen naar de zusters toe dat het mis zou gaan. Toen hebben ze haar maar platgespoten. Tragisch, hoor
Oud 28-03-2012, 11:13
Verwijderd
Oh jezus, dat lijkt me eng en naar zeg
Oud 28-03-2012, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Oud 28-03-2012, 11:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat moment dat je een paaseitje doorbijt en SCHMOESJ proeft ipv massieve chocolade:
Gnork! Hoe is het met de beebies?
Oud 28-03-2012, 11:26
Martiño
Martiño is offline
(oh wauw, ik heb opeens 5000 pm's in mijn pm-box )
Oud 28-03-2012, 11:31
Verwijderd
Oud 28-03-2012, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Gnork! Hoe is het met de beebies?
Goed hoor!

Gefeliciteerd met je forumbaasschap
Oud 28-03-2012, 11:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja precies, die vieze pralinezooi! Bah.
Oud 28-03-2012, 11:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Goed hoor!

Gefeliciteerd met je forumbaasschap
Doet kleine beebie Gnorkette het goed ja? Lekker rustig aan? En is Gnorkie al gewend aan de nieuwe situatie.

En bedankt
Oud 28-03-2012, 11:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn favoriete oom P. is er en hij komt binnen met "Zo, je bent flink aangekomen zeg."

Bedankt

Nu zeurt mijn vader dat ik de hele dag niks doe (pot, ketel), behalve op mijn telefoon. En dat het dan niet gek is dat je dan vet wordt. Wederom pot, ketel.
Oud 28-03-2012, 11:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Favoriet was overigens sarcastisch, want mijn beide ooms zijn eikels. Maar die ander is gewoon een lul in hoe hij doet, die zou nooit zo onbeschoft doen.
Oud 28-03-2012, 11:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze hebben het nu over Facebook en denken dat ze er verstand van hebben.
Oud 28-03-2012, 11:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik haat praline ook.

Citaat:
Gevallen en toen had ik ineens nekletsel. Iets met mijn ruggenmerg enzo/ofzo.

Dat is eng!

Citaat:
Niet gestorven, maar er kwam later wel een ernstig verwarde oude vrouw op onze kamer. Geen idee wat ze nog meer mankeerde, maar vlak nadat ik geplakt was (téring wat deed dat ZEER ondanks de morfine door het slangetje in mijn rug) stond ze ineens aan mijn bed in het Engels te wauwelen waar haar man was. Toen kneep ik 'm hard, alarmbelletje indrukken als een maniak. Was bang dat ze zou flippen of zo. Want zelfs dat verwarde fossiel had me toen lelijk pijn kunnen doen omdat ik praktisch weerloos was

Later is ze ook uit haar bed gekletterd ondanks onze waarschuwingen naar de zusters toe dat het mis zou gaan. Toen hebben ze haar maar platgespoten. Tragisch, hoor
Oh dat is ook niet leuk inderdaad! Maar platgespoten, als in, euthanasie? nee toch?
Toen ik nog op zaal lag lag er een man tegenover me die "BLERK!" zei als hij moest overgeven. En dan zat ik heel gemeen te gniffelen.
Oud 28-03-2012, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Doet kleine beebie Gnorkette het goed ja? Lekker rustig aan? En is Gnorkie al gewend aan de nieuwe situatie.

En bedankt
Uhuh, ze huilt best weinig en slaapt snachts prima, dus yay
Gnorkie is weer de oude. Hij wil nu altijd aan Lientjes oren en handjes plukken, en over haar hoofd aaien <3 en slaan. Dat ook. En hij kan al heel goed lopen nu, zo cute <3
Oud 28-03-2012, 11:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Uhuh, ze huilt best weinig en slaapt snachts prima, dus yay
Gnorkie is weer de oude. Hij wil nu altijd aan Lientjes oren en handjes plukken, en over haar hoofd aaien <3 en slaan. Dat ook. En hij kan al heel goed lopen nu, zo cute <3
Nu is het nog cute, het is niet cute als hij het huis doorrent en jij gnorkelien op je arm hebt.

Maar yay! Ik vind het zo schattig
Oud 28-03-2012, 12:00
Martiño
Martiño is offline
*rammelende eierstokken*
Oud 28-03-2012, 12:02
Verwijderd
Tot nu toe kan ik het nog handelen Gnorkelien even neerleggen. En ik stop haar smiddags vaak in de draagdoek en dan laat ik Gnorkie buiten uit en dan lukt het nog wel om hem ervan te behoeden door de hondendrollen te walsen. Meestal.
Oud 28-03-2012, 12:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tot nu toe kan ik het nog handelen Gnorkelien even neerleggen. En ik stop haar smiddags vaak in de draagdoek en dan laat ik Gnorkie buiten uit en dan lukt het nog wel om hem ervan te behoeden door de hondendrollen te walsen. Meestal.
Oud 28-03-2012, 12:10
Martiño
Martiño is offline
Kan iemand mij even een pm sturen, even iets testen
Oud 28-03-2012, 12:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
asjeblift
Oud 28-03-2012, 12:13
Martiño
Martiño is offline
dankje
Oud 28-03-2012, 12:15
Verwijderd
Laaalaaa, ik moet echt eens leren om zelfdiscipline te krijgen.
Oud 28-03-2012, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is ook niet leuk inderdaad! Maar platgespoten, als in, euthanasie? nee toch?
Toen ik nog op zaal lag lag er een man tegenover me die "BLERK!" zei als hij moest overgeven. En dan zat ik heel gemeen te gniffelen.
Nope, gewoon horizontaal gehouden, lekker in slaap/ernstig versuft zodat ze in de eerste plaats voor haarzelf geen risico meer zou zijn.

Gemeen gniffelen is altijd win
Oud 28-03-2012, 12:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah, ze zijn weer op het welbekende onderwerp "smerige buitenlandse uitkeringstrekkers" aangekomen.
Oud 28-03-2012, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het juist niet zo op dat keiharde massieve. Liever eentje met een smakelijke vulling.
Oud 28-03-2012, 13:28
Miekje*
Miekje* is offline
Hello piep0l, how is the weather on the other side of the North Sea?

Oh, man, ik mis Nederlands spreken misschien wel het meest .
Oud 28-03-2012, 13:44
Verwijderd
Fijn dat het goedgaat Gnork!

Toen mijn zusje net geboren was, toen kneep ik haar weleens om te kijken wat ze zou doen Zei m'n moeder pas.
Oud 28-03-2012, 13:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hello piep0l, how is the weather on the other side of the North Sea?

Oh, man, ik mis Nederlands spreken misschien wel het meest .
Wanneer kom je terug? 3 weken ofzo?
Oud 28-03-2012, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Fijn dat het goedgaat Gnork!

Toen mijn zusje net geboren was, toen kneep ik haar weleens om te kijken wat ze zou doen Zei m'n moeder pas.
Ik heb m'n broertje vroeger een paar voortanden uit z'n snarrel gehoekt met een grote metalen speelgoedauto. Op zijn beurt heeft het pestventje mijn halve vingertop eraf geknipt. Ondanks dat alles heb ik 'm natuurlijk wel altijd beschermd op het schoolplein. Alleenrecht op mishandeling van broertjelief
Oud 28-03-2012, 14:27
Verwijderd
kut duits ik heb een 4.3
Oud 28-03-2012, 14:29
Verwijderd
Oei . Had je het gevoel dat het goed was gegaan?
Oud 28-03-2012, 14:32
Verwijderd
ik dacht die luistertoets lukt wel. duits moet redeluk te verstaan zijn, en al helemaal van die streek waar ik vandaan kom. ken je beter duits verstaan dan nederlnds. en toen gebeurde het. ik verstond er niet veel van. en herkansen kan niet, want ik herkans economie al.

Laatst gewijzigd op 28-03-2012 om 14:42.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten