Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En nouja, het is gewoon een DAPstage (DAP = dierenartsenpraktijk), maar wel eentje bij een hele mooie en goede praktijk, en dicht bij mijn vriendje en omg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan niet spreken voor andere invallers hoor ![]() Dat heeft misschien ook te maken met het feit dat ik nog niet heel ervaren ben.
|
En ik vind totaal niet dat jongeren met een psychotische kwetsbaarheid raar en dom zijn! Ik studeer ergotherapie, dus kijk alleen maar vanuit mogelijkheden en krachten
![]() Maar in de praktijk doen wat je in theorie weet is soms nog wel lastig ![]()
|
Verwijderd
|
Dat iemand onervaren is, of onzeker, dat vind ik helemaal niet erg. Juist een houding van 'ik ben hulpverlener en jij cliënt en ik weet beter dan jij wat goed voor jou is' vind ik irritant. Een nieuwsgierige houding, vragen stellen, luisteren
![]() Met welke doelgroepen werk jij Nemo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() M'goe, bottomline is dit: pa kan soms een enorme lul zijn en de tijd van de mantel der liefde is voorbij. En dat laat ik al geruime tijd goed merken. Daar zal 't dan ook wel over gaan. Want ik heb 'm onderuit de zak gegeven laatst. En niet weinig, ook. En 'scones' is natuurlijk abominabel Nederlands, Wordfeud ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik stapte de Sting binnen, en alles schreeuwde pastel! Dus toen was ik snel uitgekeken, maar ik vond het raar om meteen weer, 'oh dag, alles is hier lelijk', naar buiten te gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het maar een RAAR VERHAAL, Q. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat ik ook het meest geleerd heb dat het prima is als ik het af en toe ook niet weet en dat het voor clienten soms juist wel fijn is dat ze zien dat hulpverleners ook maar mensen zijn die niet alles perfect doen/perfect voor elkaar hebben. Bijna afgestudeerd en stagegelopen bij jongeren met eerste psychose die opgenomen waren, dagactiviteitencentrum voor mensen met psyschische/psychiatrische problemen en een trajectbureau waar we mensen van 16 tot 65 begeleidde naar dagbesteding.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn examen liep ook anders dan verwacht. Ik maakte me gigantisch druk over economie, maar daar had ik uiteindelijk een 7,5 ofzo voor, terwijl ik voor Nederlands (altijd m'n beste vak en alles) zelfs lager had. ![]() Je weet het allemaal niet vantevoren! |
![]() |
||
Citaat:
![]() En die andere serie heb ik niet gezien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben trouwens wel benieuwd welke afdelingen precies ![]() |
![]() |
|
|